BMW staví motory V6, aniž bychom o tom věděli
BMW
Mnichovská značka věhlasná svými řadovými šestiválci už dlouhá léta staví motory V6, aniž bychom vůbec něco tušili.
Vyzkoušeli jsme rodinný kombík, který strčí Octavii do kapsy jejími vlastními zbraněmi
Ameriky za pár šupů: Co si můžete koupit za maximálních 250 tisíc?
Parkování podélné, kolmé, šikmé, ve druhé řadě, v jednosměrce. Jak je to vlastně správně?
Toyota odmítá rychlý konec dieselu. Chystá unikátní technologii ke změně barvy karoserie
BMW
Mnichovská značka věhlasná svými řadovými šestiválci už dlouhá léta staví motory V6, aniž bychom vůbec něco tušili.
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Prozatím však mohou být tradicionalisté klidní, nic takového není na pořadu dne. Touto závěrečnou větou jste mne opravdu, ale opravdu uzemnil. Je řeč o tom BMW, které za poslední desetiletku stihlo překopat snad úplně všechny tradice vyjma R6, ledvinek a Hoffmeisterovy křivky? Podle všeho dění okolo značky v poslední době to víc vypadá na představení V6 v nové 7 G11, aby BMW dostálo své nově vznikající tradici rušení starých tradic, n’est-ce pas? Dám na konec toho všeho smajlík, ale klidný určitě usínat nebudu :-).
vidlicovy sestivalec nikdy one kultivovanosti ani jinych vlastnotsti radoveho nemuze dosahnout, protoze radovy sestivalec je ze vsech koncepci motoru bezkonkurencne nejvyvazenejsi
proto ony mnichovske motory patrily mezi spicku… ale to uz zacina byt historie
navic z ilustrativniho obrazku, kde mezi hlavami valcu jsou opet nacpane svody a turba, jako v pripade N63/S63, mi jde mraz po zadech… do rozpaleneho neuvetratelneho prostoru nacpat svody a na teplo nachylna turba… to je delane snad schvalne pro nizsi zivotnost