BMW si patentovalo turbo s elektromotorem
BMW
Motor zrychlí reakce turbodmychadla, bude řídit jeho rychlost a poslouží jako alterntor. Pokud BMW uvede patent v praxi. Dočkat bychom se mohli na příští M3.
930 koní v luxusu: Brabus uvádí nový tuning pro Mercedes-AMG S 63 E Performance
Nejlepší české silnice: Vybrali jsme, kde se nejlépe svezete
Pořádný doping pro Corvette. Nový tuning od Hennessey slibuje kompresor a až 700 koní
Škodu Fabii sedan kdysi postavilo i Porsche. Našli jsme auto, na které už všichni zapomněli
BMW
Motor zrychlí reakce turbodmychadla, bude řídit jeho rychlost a poslouží jako alterntor. Pokud BMW uvede patent v praxi. Dočkat bychom se mohli na příští M3.
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Že jsem v článku našel 3 pravopisné chyby aniž bych je vyloženě hledal je docela smutné, ale dejme tomu odpustitelné. Neodpustitelné ovšem je, míchat do sebe turbínu a kompresor když je řeč o turbodmychadle. Už z jeho názvu je přece zřejmé, že je tvořeno turbínou a dmychadlem! Kompresor je úplně konstrukčně jiná součást motoru.
To si zvykni, že teda píší jen negramoti…
Dmychadlo je kompresor… Akorát tady je poháněný výfukovejma plynama a u toho \“pravého\“ kompresoru mechanicky od hřídele.
Ano já vím, že dmychadlo je kompresor, zaměňovat se to samožřejmě může, ovšem ne jedná-li se o konstrukci motorů. V autařské terminologii je jasně dáno, že kompresor je samostatná součást motoru. Kdežto dmychadlo (dmychadlové kolo) je součást turbodmychadla, tedy konstrukčně jiné části motoru.