BMW řady 5 E60 (2003 – 2010)
9 fotografiíAutobazary a vše o ojetých autech
BMW řady E60 jedni milují, druzí jej nemohou ani vidět. Avšak řada motoristů, jež kontroverzní design nejdříve nepřijala, postupem času objevila jeho krásu.
Nejlepší české silnice: Vybrali jsme, kde se nejlépe svezete
Pořádný doping pro Corvette. Nový tuning od Hennessey slibuje kompresor a až 700 koní
Škodu Fabii sedan kdysi postavilo i Porsche. Našli jsme auto, na které už všichni zapomněli
Stavba dálnice D3 se zasekla: Úsek u Kaplice zpozdí bizarní situace s antimonopolním úřadem
9 fotografiíAutobazary a vše o ojetých autech
BMW řady E60 jedni milují, druzí jej nemohou ani vidět. Avšak řada motoristů, jež kontroverzní design nejdříve nepřijala, postupem času objevila jeho krásu.
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Jen víc a víc takovyhle clanku ojetych aut… 🙂
BMW E60 je velmi osobité a jízdně bezkonkurenční auto, plasty nejsou nekvalitní jsou jiné než v MB či Audi, o nekvalitě u BMW nemůže býti řeč, svezte se ve stejně staré audi rozvrzané, skřípající, v BMW nic nevrže, vše je mimořádně i technologicky unikátní. Kaplička je přehledná a výborně čitelná což se o navigacích MB či Audi řící nedá. Ale každému dle gusta.
hm, sotva jsem začal číst, už tu byl konec… přičemž od rubriky \“ojetá auta\“ bych čekal víc, než jen shrnutí, že sedačky v základu nic moc a vrchní část palubky vypadá docela plastově… přičemž o tomto autě jako o ojetině by se toho dalo napsat až ouvej, jen kdyby to autor užuž nechtěl mít z krku… a že by to v případě e60/61 bylo náramně zajímavý čtení…
K tomu interiéru-možná, že kvalitní je, ale vypadá levně a ošuntěle, a za ty peníze je to prostě děs. Ta imitace dřeva mně připadá je hrozná, jak v korejským voze z 90. let. ejlp to vynikne ve srovnání s novou pětkou, ta už je tak jak á být.
Cafte autowebaci. Kedze spatna vazba je pre redaktorov dost dolezita, pridam jeden moj postreh k tomuto clanku. Vsetko by bolo super, ale ako vidim, v clanku, pri prechadzani generaciami nie su vobec uvedene typy prevodoviek (samosebou, tych automatickych), ake boli, kolko mali stupnov, ake problemi boli s jednotlivymi a tak. Myslim, ze by tato info nebolo na skodu. Uricite by sa tym clanok stal este putavejsim, a hlavne informativnejsim. Tos moj skromny nazor pani.
U těch skvělých dieselů jste zapomněli zmínit že často chcípaj vstřikovače po 60 tisíc km.
Ten článek mě docela zklamal :/ očekával sem alespoň 10min zajímavého čtení rad a zkušeností, s tímto autem, ale přišlo mi to jen jako rychlé shrnutí fakt + pár individuálních názorů na vzhled
Cafte, este nieco som zabudol, ked robim prierez historie modelu, patrilo a bolo by uuuplne super, dat tam omnoho viac foto, co sa tyka zmien: myslim tym foto, kde bude pekne vidiet, co a kedy sa menilo- dizajn exterieru, interieru, motorovy priestor, kufor… aby si kazdy, kto si precita clanok pekne na fotkach pozrel: \“aha, tak tento blatnik sa pouzival na verzii tej, a takyto je na novsej, ahaaa\“. Myslim, ze by to clanku len a len pridalo (p.s. foto mozu samo byt aj z netu, to nikomu neva…), tos zas jedna z mojich konstruktivnych pripomienok pani redaktori.. 🙂
Tento clanok je dalsim dokazom toho, ze sekcia OJETINY na AUTOWEB-e zomrela.
lepsiu recenziu ojazdeneho E60 najdete na http://www.autorubik.sk
Podporte tuto stranku ktora sa snazi o trocha viac nez autoweb tym, ze ju budete navstevovat.
omlouvam se, ale recenze dost slaba o tomhle aute se da hodně rozepsat, když srovnam recenzi na autoweb.cz na vuz e46 tak jsem nadšenej, ale tohle je děs muj nazor a nic moc jsem se nedozvěděl… co potřebuju vědět a že se nekomu to auto libi nebo ne tak to mě nezajma to auto vi každej jak vypada už 9let 😀 je to tak
tohle je slušne počteni http://www.autoweb.cz/bmw-rady-3-1998-2005/
většině chlapu co si umej pořadně vychutnat jizdu v jakymkoliv bmw a v podstate jakymkoliv dobrym aute je u prdele ze se některejm joudum nelibi bangle,my e46coupe se mi libi vic ale za e60 bych se fakt nestydel ba naopak,jo a článek by si zasloužilo lepší
Vstřikovače vydržely do 112.000 km, ale je otázka zdali to není palivem, které u nás pumpaři
prodávají a zelenými žabkami, které nazívají palivo alternativním.