BMW řady 1 přejde na pohon předních kol
BMW
Jednička se v závěru svého životního cyklu dočká třetí karosářské verze - čtyřdveřového sedanu. Ten dostane pohon buď předních, nebo všech kol.
Cupra Formentor představuje lovebrand, kterým svou osobnost posunete na jinou úroveň
První seznámení s novou Škodou Kodiaq: Potěší nejsilnější diesel a naladění podvozku
Stopadesátka na českých dálnicích? Jen na zlomku úseků a s omezeními
Nové Lamborghini Huracán SVJ je posledním ryze spalovacím supersportem značky. Nástupce bude hybrid
Staráte se o mytí podvozku vašeho vozu? Tohle jsou důvody, proč to nezanedbat
BMW odhaluje další evoluci projektu Goldfisch. Vlajková limuzína měla mít motor V16
Vyzkoušeli jsme rodinný kombík, který strčí Octavii do kapsy jejími vlastními zbraněmi
BMW
Jednička se v závěru svého životního cyklu dočká třetí karosářské verze - čtyřdveřového sedanu. Ten dostane pohon buď předních, nebo všech kol.
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Tohle jako že pomůže? Tohle auto si kupujou dvě sorty lidí – holky kvůli prestiži a chlapi kvůli tomu, že je to lehký a má to zadní náhon. Tak si jednička bude muset vybrat asi novou sortu zákazníků.
to novou sortou budou lidi jež se dívají na cenu a premiovost značky a kterým je jedno, jakou to má techniku… ať je to pohodlné, málo to stojí, dobře to jede a málo to žere. Tohle myslím nové BMW asi bude mít za cíl. škoda pro motoristy, ale asi jedinná cesta pro automobilku.