BMW řady 1 M: další podrobnosti
BMW
Připravovaný malý ostrý bavorák se možná nakonec bude jmenovat BMW M1.
Häkkinen prodává unikátní hypersporťák. Šampion Formule 1 dá kupci i speciální zážitek
Škoda Kamiq Monte Carlo se zalíbí hlavně obyčejným lidem, jejichž srdce tíhne k motorsportu
Cupra Formentor představuje lovebrand, kterým svou osobnost posunete na jinou úroveň
První seznámení s novou Škodou Kodiaq: Potěší nejsilnější diesel a naladění podvozku
Stopadesátka na českých dálnicích? Jen na zlomku úseků a s omezeními
Nové Lamborghini Huracán SVJ je posledním ryze spalovacím supersportem značky. Nástupce bude hybrid
Staráte se o mytí podvozku vašeho vozu? Tohle jsou důvody, proč to nezanedbat
BMW
Připravovaný malý ostrý bavorák se možná nakonec bude jmenovat BMW M1.
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Že by, s 355 koni a zkrácenou převodvokou jelo v pohodě 280? To se mi nějak nezdá, ale třeba mi to někdo zde potvrdí či vyvrátí;)
Co je tady ke chlubení ? Auto rozměrově srovnatelné s první trojkou a váží 1,5 tuny ? A použít označení M1 které si každý spojí se super autem přelomu sedmdesátých a osmdesátých let pro takovouhle hnusnou bednu kytu přímo volá po kastraci hlavounů z mnichovské centrály !
Bmw už nikdy nepostaví auto s potenciálem staré dobré M3:) Doba jde kupředu a 355 koní na 1,5 tuny…nestyděl bych se s tím jet do kauflandu na nákup:)
taky kdyby si s timhle vrazil do starý m3ky, tak kdo asi náraz přežije? a o tom je ta hmotnost
Jestli potřebuješ pohybovadlo na bouračky tak si kup T72 , v Anglii na něj dostaneš dokonce značky . Sportovní auto by mělo být lehké , i když na druhou stranu ta šílená hmotnost otevírá mnichovským cestu jak zákazníky ještě jednou znovu a pořádně oškubat . Vytvoří spešl sérii CSL nebo tak nějak , hmotnost srazí na akceptovatelných 1200 – 1300 kg. a nasadí na to dvojnásobnou cenu .
Presne tak male sportove auto nema co vazit 1500 Kg to je jednodcho vela. a 355 koni a zrychlenie 5.5 to je moc pomale to auto by malo letiet s takimi rozmermi kebyze nieje take tazke…..Kde su tie casi ked Male auto vazilo 800Kg vravimm o Peugeot 205 1.9 gti skor ako ma zozerete
Tohle je fkt nepochopitelný… BMW jde pěkně do kopru =/. Oni tam daj šestiválec twin turbo, kterej má jen 355 koní? Tak proč tedy přestali vyrábět motor z M3 E46, kterej byl 5x nejlepší motor světa a má 343 ATMOSFÉRICKEJCH koní ?? Stim by to jelo tisíckrát líp, a hlavně ten zvuk a zátah. Nikdy už nikdo nic takovýho nevyrobí. =(
protože tenhle motor byl sice úžasnej projevem po všech stránkách, parametrově taky, ALE hmotnost při použití nových materiálů už mohla být nižší a hlavně EMISE (dnes, když se na to hledí jak nikdy předtím, to prostě nejde vyrábět super "klasický" motory, doba přeje přeplňování 🙁 )
premejslej trochu…
Jo tk to je jasný, na to sem taky myslel. Ovšem mohli ten motor třeba obnovit, vyrobit některý časti z toho lehčího materiálu. Ale sakra prostě je to Mko a tohle do toho nepatří… BMW M Power už nikdy nebude dělat auta jako dělalo. S M3 E46 mám mnoho zkušeností a spotřeba je vetšinou 12-13 l , což za to co to auto umí rozhodně stojí.
ale tohle jsou slova nadšence (taky jsem maniak do aut, chápu to), ale regulace EU mluví o 120g CO2/km – to je spotřeba snad pod 5l/100km – o tom to je a za každý gram navíc je krutá přirážka, takže výrobce si to hodně dobře rozmyslí. jinými slovy cena pův. motoru M3 (R6) by najednou stoupla do výšin, kolik stojí dražší auta.. to by nikdo nekupoval (M3 za cenu přes 3miliony)
Ano, máš pravdu. Stejně to během pár let tak dopadne, že opradový sportovní auto bude stát balík a to především kvuli tý EU.. =/