bmw-rady-1-m-dalsi-podrobnosti-352x198.jpg

BMW řady 1 M: další podrobnosti

BMW

Připravovaný malý ostrý bavorák se možná nakonec bude jmenovat BMW M1.

Diskuze

12 komentářů

    boris

    Že by, s 355 koni a zkrácenou převodvokou jelo v pohodě 280? To se mi nějak nezdá, ale třeba mi to někdo zde potvrdí či vyvrátí;)

    karel66

    Co je tady ke chlubení ? Auto rozměrově srovnatelné s první trojkou a váží 1,5 tuny ? A použít označení M1 které si každý spojí se super autem přelomu sedmdesátých a osmdesátých let pro takovouhle hnusnou bednu kytu přímo volá po kastraci hlavounů z mnichovské centrály !

    Shadowww

    Bmw už nikdy nepostaví auto s potenciálem staré dobré M3:) Doba jde kupředu a 355 koní na 1,5 tuny…nestyděl bych se s tím jet do kauflandu na nákup:)

    Pepe

    taky kdyby si s timhle vrazil do starý m3ky, tak kdo asi náraz přežije? a o tom je ta hmotnost

    karel66

    Jestli potřebuješ pohybovadlo na bouračky tak si kup T72 , v Anglii na něj dostaneš dokonce značky . Sportovní auto by mělo být lehké , i když na druhou stranu ta šílená hmotnost otevírá mnichovským cestu jak zákazníky ještě jednou znovu a pořádně oškubat . Vytvoří spešl sérii CSL nebo tak nějak , hmotnost srazí na akceptovatelných 1200 – 1300 kg. a nasadí na to dvojnásobnou cenu .

    gkaga

    Presne tak male sportove auto nema co vazit 1500 Kg to je jednodcho vela. a 355 koni a zrychlenie 5.5 to je moc pomale to auto by malo letiet s takimi rozmermi kebyze nieje take tazke…..Kde su tie casi ked Male auto vazilo 800Kg vravimm o Peugeot 205 1.9 gti skor ako ma zozerete

    Martin

    Tohle je fkt nepochopitelný… BMW jde pěkně do kopru =/. Oni tam daj šestiválec twin turbo, kterej má jen 355 koní? Tak proč tedy přestali vyrábět motor z M3 E46, kterej byl 5x nejlepší motor světa a má 343 ATMOSFÉRICKEJCH koní ?? Stim by to jelo tisíckrát líp, a hlavně ten zvuk a zátah. Nikdy už nikdo nic takovýho nevyrobí. =(

    Honza

    protože tenhle motor byl sice úžasnej projevem po všech stránkách, parametrově taky, ALE hmotnost při použití nových materiálů už mohla být nižší a hlavně EMISE (dnes, když se na to hledí jak nikdy předtím, to prostě nejde vyrábět super "klasický" motory, doba přeje přeplňování 🙁 )

    asdf

    premejslej trochu…

    Martin

    Jo tk to je jasný, na to sem taky myslel. Ovšem mohli ten motor třeba obnovit, vyrobit některý časti z toho lehčího materiálu. Ale sakra prostě je to Mko a tohle do toho nepatří… BMW M Power už nikdy nebude dělat auta jako dělalo. S M3 E46 mám mnoho zkušeností a spotřeba je vetšinou 12-13 l , což za to co to auto umí rozhodně stojí.

    Honza

    ale tohle jsou slova nadšence (taky jsem maniak do aut, chápu to), ale regulace EU mluví o 120g CO2/km – to je spotřeba snad pod 5l/100km – o tom to je a za každý gram navíc je krutá přirážka, takže výrobce si to hodně dobře rozmyslí. jinými slovy cena pův. motoru M3 (R6) by najednou stoupla do výšin, kolik stojí dražší auta.. to by nikdo nekupoval (M3 za cenu přes 3miliony)

    Martin

    Ano, máš pravdu. Stejně to během pár let tak dopadne, že opradový sportovní auto bude stát balík a to především kvuli tý EU.. =/

Zpět na článek

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

Na tomto webu zpracováváme cookies potřebné pro jeho fungování a analytiku, v případě udělení souhlasu také cookies pro účely cílení reklamy a personalizaci reklam. K tomu využíváme své partnery pro sociální média, inzerci a analýzy. Více informací o nastavení cookies naleznete zde.

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close

TOPlist