BMW potvrdilo dieselovou M5 s pohonem xDrive
BMW
Svět se definitivně zbláznil a teď už jen zbývá čekat na Ferrari s dieselem a pohonem předních kol, které bude postavené na platformě Fiatu Panda.
Nejlepší české silnice: Vybrali jsme, kde se nejlépe svezete
Pořádný doping pro Corvette. Nový tuning od Hennessey slibuje kompresor a až 700 koní
Škodu Fabii sedan kdysi postavilo i Porsche. Našli jsme auto, na které už všichni zapomněli
Stavba dálnice D3 se zasekla: Úsek u Kaplice zpozdí bizarní situace s antimonopolním úřadem
BMW
Svět se definitivně zbláznil a teď už jen zbývá čekat na Ferrari s dieselem a pohonem předních kol, které bude postavené na platformě Fiatu Panda.
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Pekna poklona Audi 🙂
Čtyřdvéřové Porsche v dieselu, konec benzínových šestiválců (nejen) u BMW a vývoj motoru 1,0 triturbo a teďka BMW M5 v naftě. Co bude příště? Opravdu asi Ferrari v naftě, objem 1,2 litru, 4 turba, náhon na předek.
ale co cakate? svet ide do predu a za 100 mozno 200 rokov bude vsetko elektricke alebo inak zelene a len pre par bohatych tu budu auta na benzin alebo naftu…
hmmm, aby tady vůbec za 100 – 200 let nějaké lidstvo bylo. Tyhle vizionářský kecy mi připomínaj komunistický žvásty, jak za 100 let budeme žít v socialistickém blahobytu
Sak zijeme ne? Len je to bez socialistickeho a bez blahobytu
No a CO??
No a CO??
Marná sláva , ale vývoj jde dopředu. Lidé takové auto chtějí , tak ho budou mít. Až bude poptávka, bez zpětné vazby na ostatní, po dieselu ve ferrari tak tam bude. Máte furt na výběr z celého spektra trhu. Že Vás štve konec šestiválců v trojce. Chápu… ale spíš je to melancholie a samozřejmě každý vychvaluje také to co má (BMW M3). BMW jde s dobou a bohožel přestává být auto pro nadšence, ale auto pro co největší skupinu trhu.
spíš: \“no a CO2\“
spíš: \“NOx a CO2\“
850Nm? to bude paráda. Jediná výhoda benzínu bude už jen zvuk 🙂
850Nm? to bude paráda. Jediná výhoda benzínu bude už jen zvuk 🙂
to \’velke turbo\‘ bude twin scroll alebo 2 turba?
v original clanku to pisali, 2x twin scroll
Inak rwd, ~2000kg, a takato charakteristika nebude nic prijemneho na jazdu – 5000ot/min limit a velky plniaci tlak nebudu moct komkurovat benzinu s malym plniacim tlakom v zazitkoch z jazdy. [alebo BMW nachysta 12st. automat???]
No, s tim 12st automatem… jak to tak vidim, par let, a mame ho tady (od soucasneho ZF 9st je to k 12st uz kousek)…