BMW pojede příští sezonu DTM s novou M4
BMW
Nejdramatičtější závodní série za našimi západními hranicemi se v příštím roce dočká zbrusu nového závodního speciálu pod značkou mnichovské automobilky.
Staráte se o mytí podvozku vašeho vozu? Tohle jsou důvody, proč to nezanedbat
BMW odhaluje další evoluci projektu Goldfisch. Vlajková limuzína měla mít motor V16
Vyzkoušeli jsme rodinný kombík, který strčí Octavii do kapsy jejími vlastními zbraněmi
Ameriky za pár šupů: Co si můžete koupit za maximálních 250 tisíc?
Parkování podélné, kolmé, šikmé, ve druhé řadě, v jednosměrce. Jak je to vlastně správně?
Toyota odmítá rychlý konec dieselu. Chystá unikátní technologii ke změně barvy karoserie
BMW
Nejdramatičtější závodní série za našimi západními hranicemi se v příštím roce dočká zbrusu nového závodního speciálu pod značkou mnichovské automobilky.
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Audi A4 jezdilo v DTM naposledy v roce 2011. V roce 2012 se přešlo zpět na dvoudvéřové vozy, Audi tedy použilo A5. A letos to pojmenovali RS5.
Ale jsou to siluety, takže vozy DTM nejsou založené na sériových autech. Přestaňte to furt papouškovat. Se sériovým autem se shoduje jen tvar střechy a světel.
Extrem to bude az aplikuji nova sjednocujici pravidla podobne jako GT500 v Japonsku a do M4 nacpou preplnovany dvoulitr podporeny kersem. Pak uz z toho bude jen F1 se zakrytymi koly. Doufam ze pristi rok jeste zustanou V8?
To by pak meli rovnou prezbrojit na hatchbacky, do A45 AMG by stacilo navarit ram a hura na trat. Uz se nemuzu dockat.