bmw-m7-nakonec-bude.jpg

BMW M7 nakonec bude!

BMW

BMW přehodnotilo své plány ohledně modelů divize M – rychlá sedmička se už testuje.

Diskuze

65 komentářů

    SkylineGT-R

    S tymi duchovnymi nastupcami M3 E30 ste uz trapni, rovnako ako s tym nariekanim nad tazkymi M-kovymi BMW. Nie ze by ste boli radi, ze v dnesnej emisnej turbo-dobe tu su stale auta ako M3 a M5, ktore tocia cez 8000, ale nadavate na tie ostatne modely, ktore si trh ziada. Je to byznys a verim ze to raz tiez pochopite a prestanete vylievat svoju zlost tu na autowebe. Ked chcete hardcore kupte si Radical alebo Ariel.

    dsfa

    moje řeč

    RedBaron

    To budeš muset asi vysvětlit proč máme být rádi, že BMW dělá obtloustlá auta a dopuje je turbomotory aby se to vůbec hýbalo?

    Falta

    BMW by to nedělalo, kdyby to nikdo nechtěl…

    Zdeněk

    Pokud modely typu X6 M a M7 vydělají dost peněz na vývoj opravdových sportovních aut, tak proč ne?

    BMW není dobročinný spolek, ale firma, která potřebuje vydělávat. Velká a silná auta prostě vydělají víc než třeba M3 CSL, které si koupí jen pár nadšenců.

    Řeči o úpadku M divize mi připomínají nářky odpůrců Cayenne, kteří neuznávají, že bez něj by některá "opravdová Porsche" vůbec nevznikla.

    Johny.Rico

    Přesně tak! Přesně TAK!!!!

    A6

    jednoznačne súhlasim

    Vojta

    souhlasím

    Pepe

    taky souhlas, už mě to brečení redakce autowebu kolem BMW pěkně štve!!! A pochybuju že divize M ztratí něco ze svojí prestiže, to je taky pěknej blábol

    Milan

    právěže Cayenne vydělá určitě více penez než X5 a X6… je to prostě pořád Porsche a vždy prodá více "sportovních" SUV než BMW… Jak to říct… Díky žravému cayenne vznikají GT2, GT3 a pod. Ale u masovějších značek jako MB, BMW či Audi je to právě naopak, díky desítkám tisíc prodaných C220 CDI, E320 CDI, 32Od, A4 2.0TDI a pod vznikají právě modely AMG, M a RS, jejichž prodeje právě moc výnosné nejsou… aspoň tedy pokud bereme Evropu (pokud zrnovna nejste z Prahy, řekněte, kolikrát za život jste na ulici potkali takové S63 nebo 65AMG či ML63AMG a kolikrát jste viděli Cayenne). V budoucnu tedy nikdy neuvidíte jezdit tolik ML63AMG a X5 a X6 dohromady jako Cayennů, protože Porsche je od podstaty sportovní značka a jeji klientela je docela jiná než ta od BMW a MB a o Audi ani nemluvě… (Q7 V12TDI nepočítám)

    Kiubo

    Mno neviem, prave na tejto stranke tolko zatracovany model X6 sa predava velmi dobre a uz je ho vidiet vsade ako napr. ML…takze prinesie vela penazi pre BMW…

    Petr

    Tak si over sve teorie nez je zacnes poustet do sveta, protoze celosvetove Cayenne se prodava hure nez X6…a to vcetne nasi republiky.

    Milan

    omlouvám se za svá tvrzeni o "základních modelech" X5 a X6, měl jsem namysli eMkové verze… Nějak jsem tam to kouzelné písmeno zapoměl přidat.

    Moah

    ta politicka pripominka na zacatku je opravdu hloupa, myslim, ze na autoweb nepatri.. a ze auto bylo videno na cerpaci stanici a proto bude zrave a je to dvanactivalec, to fakt dava smysl, vytecna uvaha

    k tem Mkovym modelum, trh si zada svoje i kdyz ty auta nedavaji prilis smysl, ale od CSL modelu a pravych sportaku se upoustet nemelo, je to skoda

    metaljohn

    Co se týče benzínky – nechápeš, že to je nadsázka? Právě takový nenápadný vpichy se mi tu dost líbí, člověk si pak aspoň připadne, že článek nepsal robot…

    Co se týče //Mkových SUV a teď i 7….mně osobně by ty auta nějak nevadily, BMW potřebuje něco proti konkurenci. Co se mi ale nelíbí, je právě to značení. ///M vždycky znamenalo MOTORSPORT se vším, co k tomu patří – to znamená nejenom velký výkony, ale nízká váha a určitá kompaktnost. Proto tohle písmeno na takový krávy nepatří…jenže holt dneska je slovo sportovní moderní, a právě tohle písmeno bude dělat falešnou image těmto autům…

    Abych to shrnul – ať je klidně vyrábí, nic proti tomu nemám, ale ne s písmenem ///M!!

    Filip

    však přesně o tomto je clý článek.. pochybuju že autor má zásadně něco proti sedmičce s výkoným motorem… ale image získaná výbornou M3 používají na nepravém místě a to je ta chyba..

    Dalibor Žák, autoweb

    Vaše úvaha je správná. 🙂

    Johny.Rico

    Konečně! Na tohle jsem čekal snad celý život. Opravdu. Tolhe konečně bude něco pro mě, jako fandu BMW. Konečně!

    Bubaak

    Ještě že změnili vedeni M divize jinak by ses nedočkal….

    Není tomu tak dávno co ředitel M Divize řekl že cokoliv větší než řada 5 nikdy neponese logo M, kvuli velké hmotnosti a nemožnosti z těch aut udělat skutečně sportovní nástroj… Jak se vedení změnilo auta jsou težší a už tu mame BMW 7 který s drobnýma úpravama může rovnou na okruhy do kategori produkčních vozů a k tomu X6M která na Ringu dá bezpochyb nejednu M3 CSL protože je to prostě okruhový special…. (jak byla stará M3, která se svou zavodni segrou měla snad vše stejné)

    Nevim proč to takhle kucí prasej, M Divize byla třešnička na dortu na kterou vydělávaly "seriovky" a když něco mělo být "sportovního" tak na zadek auta nalepili 760i a každej držel hubu.

    Ale co se nad tím zamýšlet svět jde do (_!_) a nikdo s tím nic neudělá. Takže doufám že vznikne nějaký MB Actros 160AMG co v zatáčkách zadupe Lotus Elise SC 160 do země a na rychlost prozměnu Lambo Diablo, protože lidi si to přejí ! Když tak jezdím po dalnících….

    Johny.Rico

    🙂 Vem si P Cayenne. Bez něho by zanikly sto pro 911, cayman by nebyl atd… BMW mělo 90% ztráty, nahrabat to někde musí. A proč si nechat užírat podíl ze zisku AMG divizí? Udělala bych to samé. Nad tím nesmíš brečet, je to prostě rozšíření na trhu. Kdo chce přežít, musí se přizpůsobit.

    Bubaak

    já to beru, ale souhlasím s oběma stranama vzhledem k tomu že k M divizi nemám žádný vztah. Jen mě v hloubi duše taky trochu žere že M divize dělala závodní specialy a jednou za čas udělali seriovku, teď je to obráceně… ale zas bude víc peněz a možná vytvoři něco ultimativnějšiho 🙂

    Jen to mohli udělat míň drasticky, stačila nálepka M Paket a 760 biturbo na zadek, obě strany by mlčeli… Ale když už tu máme SUV tak je to stejně jedno a nemá cenu to řešit.

    Buďdme za M7 rádi, ta nemůže za to že M divize šla směrem jakým šla a stejně s tím nic neuděláme.

    turbo

    tady si alespon clovek pripada jako mezi normalnima lidma a ne jako mezi nezazivnyma a dokola se opakujicima pisalkama na sterilnim webu auto.cz

    pokec

    No a ty jseš taky dobrej kokot!

    turbo

    kousni se,smudlo …kdyz ti to tu nesedi,tak sem nelez a necti to

    Johny.Rico

    😀 "THUMBS-UP" 😀

    pokec

    No a ty jseš taky dobrej kokot!

    pokec

    Tyhle stránky stojí za prd už pěkně dlouho, ale to co tu předvádíté poslední dobou se nedá číst. Neumíte napsat solidní článek, kterej by měl hlavu a patu, tak jenom kritizujete. Koho zajímá jestli budeš volit ODS nebo ČSSD, já si tady chci číst o autech a ne o tvý politický příslušnosti. S takovýma článkama se jděte…

    asd

    přesně tak

    stopka

    AUTOWEB: Jestli tohle byl (jak vidno podareny) pokus o kontroverzi za ucelem rozletu diskuse, tak je to pekne UBOHY.

    pokec

    Ale vůbec ne, jenom jsem napsal svůj názor, od toho je přece diskuze. Já jenom abyste nežili v domnění, že tyhle řeči všichni hodnotí kladně a začli psát články na úrovni a taky trochu objektivní a ne podle vaši momentální nálady. Netuším jaký je průměrný věk vašeho redakčního týmu, ale píšete stylem bandy puberťáků. A pokud se vám můj příspěvek nelíbí, klidně ho smažte, nic jiného ani nečekám.

    milan

    Jiste to bude premiant sve tridy to zadna ale z meho pohledu je to degradace znacky M. Co bude nasledovat dal GT ve verzi M? Pak by jeste mohly u Porsche postavit Cayenne GT3,vyhodit zadni sedacky a misto nich soupnout ochranny ram. Urcite by se kupci nasli.

    Diba

    Mel sem rad tenhle web, ale ta arogance a totalni trapnost redaktoru uz se oprvadu neda vydrzet. Jakmile nejaka "uning firma" vypusti na svetlo neco noveho a prida na karoserie jakykoli plast, okamzite redakce zacne "palit ostrejma". Ano vetsinou to moc krasy autu neprifa, ale co ma snad kazdej clovek udelat si svuj nazor ne???? Proc hanej BMW M7 jako rozezrany, obrovsky atd… me se treba to auto vubec nelibi, ale taky to "nebliju" do sveta. Kdyz je zdejsi redakce tak strasne cool a nejlepsi s nejvytribenejsim smyslem pro detail proc nesedi za rysovacim prknem, ale za klavesnici??? Asi panove nebudete zas takovy profici coooo??? 🙂 Peknej den všem, samozrejme i redakci, treba uz se chyti za svuj ohrnutej rypacek

    Vavris

    Právě díky těmto subjektivním článkům je autoweb specifický. nekonfliktní kecy typu – vpředu máme nárazník, uprostřed dveře a vzadu kufr – si můžeš přečíst všude jinde. Ne vždy s obsahem a myšlenkou článku souhlasím, ale jsem rád, že aspoň někdo v republice prezentuje své názory otevřeně a neopisuje jen tiskovou zprávu plnou neutrálních žvástů.

    Co se týče M7, plně souhlasím s redakcí!!

    UnLife

    Sakra, to funguje autoweb první tejden, že ho nikdo nezná? Nebo ostatní jsou tu poprvé, že netuší, o čem tato stránka je? Vždyť ta nadsázka, sarkasmus i na to, co máte rádi, to je to, kvůli čemu jsem autoweb začal číst. Tak tyto stránky nenavštěvujte, čtěte autorubriky na iDnesu, koukejte na autosalon.

    Diba

    to: UnLife

    Nemam pravo vyjadrit svuj nazor????? Dekuju, že mě považujete za takového skrachovalce. V dnešní době je asi moderní a in někoho zavrhnout jen kvuli jeho odlišnosti. Sem člověk a ne zvíře abych šel tupe ve stadu!!!

    turbo

    Zkrachovalec …jedna se o zmenu stavu,tudiz pouzijeme "z"

    SkylineGT-R

    To Unlife: Vidiet, ze autoweb citas prvy tyzden zrejme Ty. Inak by si vedel, ze drive to malo asi tak 5x vyssiu uroven. Sarkazmus a nadsazku mam rad, ale treba to vediet napisat, aby to neposobilo ako pubertalne vylevy noveho pana Žáka. To je taky sarkazmus pre teenagerov, zrejme preto se Ti to libi.

    Bubaak

    Červinka a Koubek jsou nenávratně pryč 🙁

    matt

    no právě, tihle dva to tady krásně rozjeli a dali autowebu duši… škoda že to teď pan Žák takhle kur.. tedy kazí…

    UnLife

    Čtu ho od začátku, od první reklamy v Autocaru, obojí má velmi klesající tendenci, autocar i autoweb, ale bohužel nic lepšího u nás není (samozřejmě kromě Speedu a TG), tak buďme rádi aspoň za to málo, co tu zbylo.

    Vavris

    BMW se v hrůzu obrací. Takže si to shrňme – M model na bázi 1er – ne! M3 CSL – ne! supersport vycházející z M1 Hommage – ne! X5 M, X6 M, M7 – ANO!!! Plně se ztotožňuji s názorem redakce. Souhlasím i s plamenými obhajobami v diskuzi, že to je vlastně ku prospěchu značky, ekonomickému zisku atd. To jistě je. Ale já si pokládám otázku: To je marketing z Mnichova natolik nekreativní, že ho nenapadne jiný způsob propagace a zařazení těchto modelů, než vykrást divizi M??? Ono je to pochopitelné – zisk je dnes až na prvním místě a aspekty jako tradice nebo zachování charakteru sportovního oddělení jsou prostě podružné. Pak je ovšem podružný i celkový obraz značky, která sama sebe prezentuje jako sportovní. Budu rád, když BMW zůstane samo a v budoucnu se nedočkáme stejných zvěrstev i u jiných automobilek. Nebo ne? Co třeba taková 911 GT3 s nevypinatelným PSM a pouze automatem? Určitě by byla zajímavá i Honda Legend Type-R…

    Petr

    Vavris ty jseš těžký amatér, že kritizuješ marketing BMW … fakt je, že jejich marketing je velmi výkonný, za což ostatně mluví i výsledky.

    Vavris

    Jo ? Třeba momentální ekonomická situace BMW, kdy hospodaří ve ztrátě? 😀 Já ale samotný marketing vůbec nekritizoval, já kritizoval jen způsob, který používá. M7 totiž nic jiného než marketing není, protože svým způsobem říká něco ve smyslu: Já jsem BMW M7, z divize Motorsport, já jsem okruhový slayer zabalený do kabátu luxusní limuzíny. Jinými slovy, označit písmenem M pětimetrové, dvouapůltunové auto popírá všechno v dlouholeté tradici této divize. Proto se mi to nelíbí.

    turbo

    je to proste smer businessu ve vsech oblastech …podivejte se na filmy – samy pokracovani starejch trhaku s ubohym obsazenim a trapnym dejem, moderni hudba – opet jen kopirovani starejch hitu,jen jinak nazpivano …ale,svete,div se,ono to vynasi a to sakra dobre,tak proc ten koncept neprevzit?

    – "Hele,Fritzi,lidi vi,ze M znamena neco vic,tak proc "trochu" toho M nepridat i ostatnim modelum?"

    o "Tak jo,Hansi,z toho by se dalo neco vytriskat."

    Vavris

    Ano a přesně tento postup mi nepřijde zrovna "košer". Je to stejné, jako bys do portfolia jogurtů pro štihlou linii zahrnul i balení stoprocentního škvařeného tuku 🙂 No, ať si dělá BMW co chce. Každopádně s tímto postupem si v budoucnu automobilový fanda pod spojením "BMW M" asi nevybaví abnormální porci zábavy a jízdních schopností, ale spíš mafia car pro místního cygánského barona.

    Milan

    Tleskám…

    proM

    co sem cpete vase zvasty o politice!!! Navic ji evidentne vubec nerozumite!! a S tim M, konecne v BMW pochopili, ze nejen par kusu pitome M3 CSL je uzivi a necim zviditelni! Konecne nam M divize posle par dalsich vynikajicich kusu. Kdyz je muze delat MB, Audi, Porsche, proc ne BMW. Uz to Pochopte a neopakujte porad dokola stejne fraze jak mali kluci!

    Vavris

    ….když už i diskutujícím na autowebu, který jsem měl vždycky zařazený jako web pro automobilové nadšence a ŘIDIČE, přijde BMW M7 úplně normální a vlastně lepší než M3 CSL. Vždyť je to jedno, je to BMW řady M…

    Bože, ochraňuj aspoň Lotus…

    Bubaak

    Bože ještě něco přivolávej >:o Na Lotus ať nikdo nešahá !!! Stačí že se museli s některýma vybavama podřid zákazníkům.

    Vavris

    …no, Evora už bude vážit děsivých 1380kg 😀

    Bubaak

    jojo Evoušík je tak tošku tlusťoučké selátko, ale jí to odpustím 🙂 ač se nemůžu dočkat o kolik zhubne Evora S, přece jen poslední Esprit V8 byl o par kilo lehčí, takže doufám že za to může jen nesmyslná vybava jako GPS, couvací kamera …… uvidíme, ale je fakt že i Lisabeth od prvního modelu první generace do poslední přibrala 200 kg…

    Kaiser SOZE

    A ako ti je z Alpiny ?

    Je uplne jasné, ze ty vobec nechapeš o čom je téma. Ved tu nikto z disktutujucich netvrdil,že BMW M7 bude lepší okruhový nastroj ako M3 CSL. Na to predsa vobec nie je 7 určená a bolo by podla mna aj trochu divné, lietať s nou po okruhu bokom … ale prečo by nemohla divizia M, prekopat a vylepšit radu 7 a potom ju označiť svojím logom som stále nepochopil …

    Lebo pre teba existuje len rada 3??? Prečo nemá rada 7 právo byť lepšou, v tom na čo je primarne určená ? A prečo by ju nemohli vylepšiť priamo vo fabrike, tzn. v divizii M ?

    Lebo M3 CSL ??? To je tak strašné klišé …

    Btw. nechcem sa ta dotknut ani nič podobné, ale aké máš ty autá? A konkrétne od BMW M, niečo máš? čiste len pre moju zvedavosť ….

    Bohužial ja osobne si myslím, že to čo ty tu obhajuješ je podla mna tak trochu poza a tak trochu klišé. Nič viac.

    Bubaak

    nechápeš pohled fanoušků, nejdřív by bylo dobré si zjistit co byla divize M a pak by bylo dobré jí soudit.

    M divize nikdy nekonkurovala Alpine, AMG, Hammanovi a já nevím jakým tunerům ještě. Před pár lety to byla čistá odnož BMW zaměřená na Motorsport, proto tolik zmiňovaná M3 E(asi)30 (neznám značení BMW a googlovat to nebudu…), která přišla rovnou ze závodních okruhů kategorie cestovní vozů jen z drobnýma upravama (více sedaček, snesitelnější výfuk.

    To sámé i 5 řady u kterých většina nápadů přišli rovnou z okruhu, proto M divize nikdy nedělala nic většího než 5 řada, protože cokoliv většího a těžšího bylo nemožné "ze sprotovnit" velká hmotnost, obří rozměry, určeno pro dálkové cestování nemohlo nikdy využit technologie M divize v takové míře aby to šlo označit za M BMW. Proto tyto auta většinou nesli jen oznaení nějaké monstrozní motorizace která neměla problém se postavit vedle čehokoliv od Tunerů….

    Zas někdo plácá Porsche? Je to jen převlečený VW s větším motorem a zvučným jmenem proto se tak prodává…. To Same bude i řada 7, tedy převlečený přemotorovaný mastodont, který bude i komfortní a proto to nebude skutečné M BMW. Nikomu nevadí že to auto vzniklo, zastance M divize štve jen že to nese písmeno M i když to se skutečným M nemá moc společného….

    Kaiser SOZE

    Aha, takže ked Coca-Cola urobí Coca-colu ZERO, tak to už vlastne nie je Coca-Cola. Lebo to nie je ta povodná lepkavá žbrnda. Chápem.

    Bubaak

    když mi řekneš coca cola tak si představim 7up, protože ty černý zvratky co myslíš ty mi nic neřikaj 😉 a pokud to myslíš takhle tak fajn

    co si představim a co jsem si představoval dřív:

    Ferrari: červený hnus vs. F40

    Porsche: Koncern VW vs. vzduchova 911

    Gambrinus: močky vs. pivo

    Lotus: Lotus Elise SC vs. Lotus Esprit Sport 300

    Plzen: pilsner mňam vs. dobrá 12°

    Rover: zas*ana cina vs. Rover 200 coupe Tomcat

    všimni si věci co dělaj furt to same jak to dělali tak si jich vážím a ostatní odsuzuji, nečerpám z minulosti pokud si ji někdo dokaže zku*vit. A poslední dobou pro mě M divize znamená to co pro většinu tady a tudíž něco jako AMG, nikoliv už Motorsport.

    Vavris

    Píšeš, proč nemá být 7er primárně lepší v tom, na co je určená. Cože znamená ono označení "M" ?? Že by motorsport? Můžeš mi říct, co má SUV nebo pětimetrové limo společného s motorsportem? Ano, kdyby to znamenalo luxus a pohodlí, pak by se dalo mluvit o zlepšení primárního účelu sedmičkové řady, jenže neznamená.

    To co já zde obhajuji podle mě poza není. Mě prostě mrzí, když pod známou zkratkou, pod kterou sis léta představoval propečený biftek, najednou firma bez ostychu začne nabízet sojové boby. A nemám rád, když se kvůli marketingu začne kašlat na tradici a původní filozofii. BMW bylo donedávna jedna z mála značek, u které sis mohl být jistý, že Mkový model bude peklo na kolech. Teď už tomu tak vůbec není.

    M3 CSL, že je klišé?? Je to klišé možná v tom, že sporťák má být sportovní. Ale ona je vlastně nová doba, takže sporťák by měl být dvoutunové SUV. To opravdu klišé není… Takže zbořme zažité mýty a přestaňme už za sportovní auta označovat agilní roadstery a schopná kupé, vždyť je to klišé a přežitek. Colin Chapman se musí obracet v hrobě.

    Btw. BMW M nevlastním a asi jen tak vlastnit nebudu, na to jsou mé studentské příjmy příliš chabé. Mám jen Forda rodokmeu RS, který naštěstí těmito písmenky ještě stále označuje pouze ty modely, které mají se zábavnou jízdou aspoň něco společného.

    Kaiser SOZE

    Aha, takže ked Coca-Cola urobí Coca-colu ZERO, tak to už vlastne nie je Coca-Cola. Lebo to nie je ta povodná lepkavá žbrnda. Chápem.

    Vavris

    Mícháš hrušky s jabkama a vůbec nic nechápeš 😉 Právě proto tam je doplněk "ZERO", abys očekával, že ti to nezalepí tvoji papulu. Stejně tak u BMW M očekáváš, že ti napumpuje adrenalin do žil. Takže pokud teď BMW zkombinuji s tvou cocacolovou metaforou – když si koupíš M7, je to stejné jakoby sis koupil Coca Colu ZERO, protože nechceš tu "lepkavů žbrndu" ale po otevření zjistíš, že to je úplně stejná "lepkavá žbrnda" jako Coca Cola bez jakéhokoliv označření. Už to cvaklo?

    PS: Můžu se i já zeptat, v čem jezdíš? Nemusíš uvádět značku, jde mi jen o zaměření auta.

    320d

    Ale šak načo to všetci riešite. Vám to nejak pomože? Ano, nepáči sa vám, že BMW príde na trh s M7, ale to, že tu budete vyjadrovať svoje názory to nezmení.

    Navyše, nikto vám nekáže si jú kúpiť. Kto na to má, môže si kúpiť M3, alebo M5, ak chce mať skutočné Mkové BMW.

    Vavris

    Jistě, ale o čem by ty diskuze jinak byly… 🙂 Jde o princip. Že na tom nic nezměním, je mi nad Slunce jasné 🙂

    Kaiser SOZE

    …aj ked sa ti to asi nebudeš veriť, ale mám viac áut. Neviem ktoré myslíš. Povedzme že su to autá roznych typov a určenia a tak ich aj používam. Výkony su medzi 286k až po 640k. Dokonca su medzi tam aj 2 BMW.

    Vieš, ja som pravdepodobne o trochu starší ako ty.Neuveríš, ale ja si na tradičných hodnotach (aj u áut)velmi zakladám, ale toto čo tu riešite vy je uplne mimo.

    Mám dosť velku časť tých aut o ktorych tu hovoriš odjazdenu, alebo som ich mal, alebo ešte mám. Ja som ich realny zakaznik. A cez to všetko mi BMW M7 vobec neuberá na image M3. Je to totiž uplne iný segment. Bohužial (bez uražky), to nemožeš pravdepodobne dosť dobre pochopiť, lebo ty si uplne zmanipulovaný reklamou a akože tradičnymi hodnotami. A hlavne tebe toto auto nie je určené ….

    Ty máš to CSL ? Myslím, že nie. Ale bojuješ za neho do roztrhania tela a ani ho nemaš a nečudoval by som sa keby si sa v nom neviezol ani ako pasažier. Vieš, to je ten problém. Ty si obeťou (asi si to ani neuvedomuješ) takých člankov, ako je tento tu o M7. Ktory pišu ludia – uplne nezavislý, ako napr. Autor (ktorý tam primiešal svojho inzerenta politicku stranu) 🙂 ktory sa tipujem tiež v nom pravdepodobne ani neviezol, ale vie "že to je najviac najlepšie a jedine to pravé" lebo to tiež niekde čítal. Tak ako už vie aká bude ešte neexistujuca 7.

    …velmi mi to pripomína tu lavínu kritiky na vtedy nový iDRIVE, ktorý bol predstavený v predchadzajucej 7 od všetkých novinarov, bez toho aby ho niekto z nich realne videl, natož používal denne. A tak som sa rovno rozhodol – kedže design vtedy uplne zadupali pod čiernu zem a iDrive bol "najhorší na svete" ,že si ju rovno kupim. A čuduj sa svete po par rokoch prišla trieda S s uplne skopirovaným kufrom, palubovkou a rovnako umiestnenym ovladanim ako iDrive. Nikto z novinarov neplul a nezatracoval ?? Prečo ?

    Lebo len papagajuju to čo si prečitaju inde …

    Povodný prvý iDrive bol najlepsím ovladanim aké som v aute kedy mal. Tento akoze vylepšený je uplne debilný a neintuitívny. Viem to, lebo mám obidva. Nikde som si to neprečítal. Používam ich.

    To isté bolo s navigačným z Audi v Lamborghini Gallardo. To akože je lepší ten v Murcielagu ??? Pridrbaný Kenwood čo za neho pýtaju 3000 eur ?? No vieš, asi to nie je podla tvojích super tradičných hodnot, ale ja by som radšej chcel ten z Audi, ktorý vyzerá normalne a hlavne funguje. Ale o tom ty nič vedieť nemožeš, lebo si si prečítal, že to už nie je to pravé Lambo. Myslím, ze ty s tým "tradičným" navigačným od Kenwoodu problémi nemaš. Alebo ?

    A tak ti tu možem pisat do rana … ale kašlem na to, lebo to nemá vyznam. Preto že podla takých nazorov ako tu davaš ty, by sme mali mať ešte okná na klučky a 5stupnové manualne prevodovky.

    bmw e46 m3

    Tak ty seš úplně mimo, vůbec nevíš, o čem tady dáváš rozumy. Pochybuji, že člověk jako ty vlastní bmw (natož bmw divize M)

    Kaiser SOZE

    A na toto si prosím ta ako prišiel ??? Povedz, len pre zaujímavost 🙂

    Vavris

    Dovol mi prosím poslední reakci.

    1. Mám pocit, že oba žijeme v jiných světech. Ukaž mi prosím tu reklamu na M divizi, která by vyzdvihovala "jakože tradiční hodnoty" a zmanipulovala mě. Já žádnou takovou neznám. Nepřipadám si ani jako oběť subjektivních článků, já tento pohed sdílím. Jsem nenapravitelný "kroutič volantu" a "kvedlač řadící pákou", mám rád auta, které poskytují nějaký jízdní zážitek, které je nutno ŘÍDIT! A proto mi vadí použití slova Motorsport u 7er. Stejně jako mi vadí zelená šikana a zobecňování fanoušků rychlých aut jako vrahů a pirátů silnic. Nenazval bych to jako "boj do roztrhání těla", jen se ozývám pokaždé, když mám pocit, že moje motoristická budoucnost se opět víc přiblížila k "absolutně bezpečné a sterilní přepravě".

    2. Máš pravdu, nejsem potenciální kupec a pokud se nestane ekonomický zázrak ani jím nikdy nebudu. Současně ti gratuluji, jestli máš možnost tyto auta kupovat (a asi i trošku závidím). Jenže, ruku na srdce – kolik procent z těch reálných zákazníků skutečně ví, co kupuje? Spousta majitelů luxusních a drahých vozů je má pouze jako odraz svého společenského statusu (neříkám, že to je i tvůj případ) a o auta se vůbec nezajímá. Řídí se zažitými archetypy typu Ferrari = rychlost, Bentley = luxus. Podobný archetyp mají i BMW z divize M. Tedy, měly… Myslím, že autor článku to slovy "prázdný, lživý, bez nápadu" vystihl přesně – záměrem BMW je totiž jen a pouze to, aby se M7 a X6 / X5 M vezly na dobrém jménu této divize, která jej ovšem získala vozy s úplně jiným zaměřením. Jak jsem psal již několikrát, toto mi nepřijde košer.

    3. Ještě k těm reálným zákazníkům. Možná by stálo za to si uvědomit, že onu image a auru kolem nejznámějších značek nevytvářejí pouze jejich kupci, ale také ty šedé masy fanoušků, které o nich mohou pouze slintat ve snech. Takže si uvědom, že i já svým míněním prakticky přispívám kapkou do moře image té a oné značky. I když si daný model nikdy nekoupím. Proto jsou dnes Ferrari a Aston tam, kde jsou – těší se obrovské popularitě u šírokého množství lidí. Proto Jaguar už bude jen těžko získávat zpět své původní postavení. Vzpomeň si, Jaguar uvedl na trh S-type a X-type, v diskuzích se okamžitě strhly vlny odporu, které ostře kritizovaly tento rozvoj Jaguáru směrem dolů (mi to nevadilo) a braly to jako zradu tradičních hodnot. A přiznejme si, že 95% těch lidí na Jaguára nikdy nemělo. Přesto ovlivnili kupce. Jaguar XJ nyní a před 15 lety je jako nebe a dudy. Přestože je ten stávající model ve všech ohledech daleko lepší, už nemá onu prestiž. To jen dodávám k tomu, že na mě, jakožto člověku, který si BMW M7 nikdy nekoupí, vlastně vůbec nezálěži.

    4. Ostře se ohrazuji proti tomu, že jsem zakyslá konzerva, která paušálně odmítá jakoukoliv inovaci a technické zlepšení. Možná se budeš divit, ale vůbec mi nevadí Cayenne, už vůbec ne iDrive a to, jestli je v Lambu navigace z Audi nebo v Astonu páčka z Forda, jsou naprosté malichernosti.

    5. Každý na to máme asi svůj pohled a jeden druhého nepřesvědčíme. Nechme to plavat :):)

    Kaiser SOZE

    Pozri, ja mám najazdených 32.000 km na LP640 za rok a pol, takže o závislosťi na volatne si nemusíme hovoriť 🙂

    OK. Myslím, že to možeme uzavrieť. V princípe vidíme veci skoro rovnako (až na tu M7), takže nemá zmysel sa "hádať" o detailoch 🙂

Zpět na článek

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

TOPlist