BMW M5: dvě turba a 550 koní
BMW
Nově nalezená záliba Mnichovských v přeplňování ovlivní i budoucnost kultovního sedanu M5.
Nové Lamborghini Huracán SVJ je posledním ryze spalovacím supersportem značky. Nástupce bude hybrid
Staráte se o mytí podvozku vašeho vozu? Tohle jsou důvody, proč to nezanedbat
BMW odhaluje další evoluci projektu Goldfisch. Vlajková limuzína měla mít motor V16
Vyzkoušeli jsme rodinný kombík, který strčí Octavii do kapsy jejími vlastními zbraněmi
Ameriky za pár šupů: Co si můžete koupit za maximálních 250 tisíc?
Parkování podélné, kolmé, šikmé, ve druhé řadě, v jednosměrce. Jak je to vlastně správně?
BMW
Nově nalezená záliba Mnichovských v přeplňování ovlivní i budoucnost kultovního sedanu M5.
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Tak toto je rovnako strsna sprava, ako keby Ferrari malo zacat robit TDI. Ta legislativa a honba za emisiami ma zacina uz riadne stvat. Uplny koniec vysokootackovych atmosfer, to uz budem musiet kupovat len ojetiny. A nech sa prepadnem ked bude mat vykonnejsie 5.5 biturbo nizsiu spotrebu ako 5.0 atmosfera. Ano bude tahat od volnobehu tak nech ho daju do 550i ale v M5 treba divoke vyvrcholenie v 8000 ot.
Jo jo, souhlas. U Audi který neumí dělat auta s charakerem tak si to musí vynahrazovat přeplňovanýma motorama s miliónem koní to chápu, ale BMW, tvůrce snad nejlepších atmosférickejch motorů? Kam ten svět spěje
Takže chceš říct, že Evo a STi nemaj charakterní motory jo ?:D
Jó Evo a Impra to je něco jinýho 🙂
To máš štěstí :D. Ale jinak je určo rozdíl když řídíš SL63 a SL55 AMG. Nebo Civic Type-R a Golfíka GTI. Škoda, že se tady neprodává ta 220 koňová verze Civicu. 😀
"Zadní pneumatiky M5 čeká ještě těžší život…"
Tak to je dobrý… 🙂 No, na M-produktech je prima to, že se drží klasické koncepce a necpe pod povrch nějaký haldex nebo podobný automobilový odpad. Kdo neumí ovládat zadek s takovým stádem, ať jede tramvají. 🙂
Prijemna zprava, to takle zvedne naladu…
🙁