bmw-m5-dve-turba-a-550-koni-352x198.jpg

BMW M5: dvě turba a 550 koní

BMW

Nově nalezená záliba Mnichovských v přeplňování ovlivní i budoucnost kultovního sedanu M5.

Diskuze

8 komentářů

    SkylineGT-R

    Tak toto je rovnako strsna sprava, ako keby Ferrari malo zacat robit TDI. Ta legislativa a honba za emisiami ma zacina uz riadne stvat. Uplny koniec vysokootackovych atmosfer, to uz budem musiet kupovat len ojetiny. A nech sa prepadnem ked bude mat vykonnejsie 5.5 biturbo nizsiu spotrebu ako 5.0 atmosfera. Ano bude tahat od volnobehu tak nech ho daju do 550i ale v M5 treba divoke vyvrcholenie v 8000 ot.

    Kocmeister

    Jo jo, souhlas. U Audi který neumí dělat auta s charakerem tak si to musí vynahrazovat přeplňovanýma motorama s miliónem koní to chápu, ale BMW, tvůrce snad nejlepších atmosférickejch motorů? Kam ten svět spěje

    Hitman

    Takže chceš říct, že Evo a STi nemaj charakterní motory jo ?:D

    Kocmeister

    Jó Evo a Impra to je něco jinýho 🙂

    Hitman

    To máš štěstí :D. Ale jinak je určo rozdíl když řídíš SL63 a SL55 AMG. Nebo Civic Type-R a Golfíka GTI. Škoda, že se tady neprodává ta 220 koňová verze Civicu. 😀

    dáda

    "Zadní pneumatiky M5 čeká ještě těžší život…"

    Tak to je dobrý… 🙂 No, na M-produktech je prima to, že se drží klasické koncepce a necpe pod povrch nějaký haldex nebo podobný automobilový odpad. Kdo neumí ovládat zadek s takovým stádem, ať jede tramvají. 🙂

    j.boyle

    Prijemna zprava, to takle zvedne naladu…

    Carlsson

    🙁

Zpět na článek

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

TOPlist