BMW M5 a M6 dostanou v příští generaci pohon všech kol
Narůstající prodeje Mercedesu E63 AMG 4Matic v USA jsou důvodem, proč BMW otáčí. Přes nedávná ujištění o opaku jsou nyní ve výhledu M5 a M6 xDrive.
Cupra Formentor představuje lovebrand, kterým svou osobnost posunete na jinou úroveň
První seznámení s novou Škodou Kodiaq: Potěší nejsilnější diesel a naladění podvozku
Stopadesátka na českých dálnicích? Jen na zlomku úseků a s omezeními
Nové Lamborghini Huracán SVJ je posledním ryze spalovacím supersportem značky. Nástupce bude hybrid
Staráte se o mytí podvozku vašeho vozu? Tohle jsou důvody, proč to nezanedbat
BMW odhaluje další evoluci projektu Goldfisch. Vlajková limuzína měla mít motor V16
Vyzkoušeli jsme rodinný kombík, který strčí Octavii do kapsy jejími vlastními zbraněmi
Narůstající prodeje Mercedesu E63 AMG 4Matic v USA jsou důvodem, proč BMW otáčí. Přes nedávná ujištění o opaku jsou nyní ve výhledu M5 a M6 xDrive.
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
BMW se snaží být Audi, ale to není správná cesta….dělaj hnusný auta ajko 3gt co si může koupit jenom člověk co nemá vkus(5gt a x6 ůplně to samí) a přitom zapomínaj co je dřívě dělalo automobilkou pro petrolheady….jediný co za poslední léta dokázali je že k nim přešli pozeři od Audi a svý opravdový fanoušky nasra.. autama jako 550d nebo m5 co hraje z repráků…
mě je z toho špatně taky, hlavně teda z obrovskýho rozporu, když posloucham ty zástupy internetových remcalů a srovnam to s realitou, kdy fajn bavoráky v top stavu s 3.0+ atmosférama, co teď každýmu tolik chybí že se už nevyrábí, visí na netu za směšný cenovky nejčastěji půl roku a víc. To má každej plnou hubu keců o tom, jaká je X6 nebo 5/3GT sračka a proč že už se nevyrábí R6 atmosféra a pak všichni jdou a nakupujou dieselový golfy a oktávky jak smyslů zbavený a melou při tom něco o praktičnosti. Mizivý procento takových internetových chytráků si to bávo s velkym motorem koupí ojetý, natož nový, ale na netu je chytrej každej, jak by BMW mělo tohle a tamto. Mam pro vás všechny novinu, tyhle kecy tu automobilku nespasí, a tak holt bude dál prodávat to, po čem je poptávka. Jo, taky se mi to nelíbí, ale planý kecy jsou k ničemu, je potřeba se podle toho taky chovat a nakupovat.
Mluvit o spaseni je dost zcestne, BMW nema problemy se ziskem jako nektere jine automobilky. Jde jen o to, ze se snazi byt z D3 „nejlepsi“, coz se v dnesnim svete bohuzel meri podle poctu prodanych kusu, nikoliv podle kvality. Takze se udela presne to, co pan Nitschke rekl. Pocitejme bohuzel s tim, ze xDrive u pristich Mkovych verzi bude minimalne preferovan, protoze vetsina zakazniku to tak bude chtit. A bude hur s tim, jak se lide postupne stavaji pohodlnejsi. Podobne je to i s tema R6 atmosferama, nevyrabeji se hlavne proto, protoze podle zakazniku takovy motor nejede v porovnani s oturbenou naftou a tak se jednoduse pridalo do benzinu turbo, aby se to vyrovnalo a zvysily se prodeje. Samozrejme v tom hraje roli i spotreba, i kdyz spise papirova, ale hlavni duvod je ten, ze benzinovy atmosfery podle zakazniku nejedou a musi se casteji tankovat. Co na tom, ze staci podradit o dva stupne, ale to zakaznici delat nechteji az na par vyjimek = proste lenost.