BMW M5 a M6 dostanou v příští generaci pohon všech kol

Narůstající prodeje Mercedesu E63 AMG 4Matic v USA jsou důvodem, proč BMW otáčí. Přes nedávná ujištění o opaku jsou nyní ve výhledu M5 a M6 xDrive.

Diskuze

3 komentáře

    DeMooro

    BMW se snaží být Audi, ale to není správná cesta….dělaj hnusný auta ajko 3gt co si může koupit jenom člověk co nemá vkus(5gt a x6 ůplně to samí) a přitom zapomínaj co je dřívě dělalo automobilkou pro petrolheady….jediný co za poslední léta dokázali je že k nim přešli pozeři od Audi a svý opravdový fanoušky nasra.. autama jako 550d nebo m5 co hraje z repráků…

    termix

    mě je z toho špatně taky, hlavně teda z obrovskýho rozporu, když posloucham ty zástupy internetových remcalů a srovnam to s realitou, kdy fajn bavoráky v top stavu s 3.0+ atmosférama, co teď každýmu tolik chybí že se už nevyrábí, visí na netu za směšný cenovky nejčastěji půl roku a víc. To má každej plnou hubu keců o tom, jaká je X6 nebo 5/3GT sračka a proč že už se nevyrábí R6 atmosféra a pak všichni jdou a nakupujou dieselový golfy a oktávky jak smyslů zbavený a melou při tom něco o praktičnosti. Mizivý procento takových internetových chytráků si to bávo s velkym motorem koupí ojetý, natož nový, ale na netu je chytrej každej, jak by BMW mělo tohle a tamto. Mam pro vás všechny novinu, tyhle kecy tu automobilku nespasí, a tak holt bude dál prodávat to, po čem je poptávka. Jo, taky se mi to nelíbí, ale planý kecy jsou k ničemu, je potřeba se podle toho taky chovat a nakupovat.

    Ewil

    Mluvit o spaseni je dost zcestne, BMW nema problemy se ziskem jako nektere jine automobilky. Jde jen o to, ze se snazi byt z D3 „nejlepsi“, coz se v dnesnim svete bohuzel meri podle poctu prodanych kusu, nikoliv podle kvality. Takze se udela presne to, co pan Nitschke rekl. Pocitejme bohuzel s tim, ze xDrive u pristich Mkovych verzi bude minimalne preferovan, protoze vetsina zakazniku to tak bude chtit. A bude hur s tim, jak se lide postupne stavaji pohodlnejsi. Podobne je to i s tema R6 atmosferama, nevyrabeji se hlavne proto, protoze podle zakazniku takovy motor nejede v porovnani s oturbenou naftou a tak se jednoduse pridalo do benzinu turbo, aby se to vyrovnalo a zvysily se prodeje. Samozrejme v tom hraje roli i spotreba, i kdyz spise papirova, ale hlavni duvod je ten, ze benzinovy atmosfery podle zakazniku nejedou a musi se casteji tankovat. Co na tom, ze staci podradit o dva stupne, ale to zakaznici delat nechteji az na par vyjimek = proste lenost.

Zpět na článek

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

TOPlist