BMW M5

Osmiválcový sedan za cenu Citroenu C4? To vypadá na skutečně dobrou koupi – nebo na zárodek obří finanční kalamity. Záleží na tom, jak dobře budete vybírat.

Prohlédněte si auto v databázi našeho on-line bazaru!

Před devíti lety mělo i Porsche 911 jen 300 koní, takže představa čtyřsethlavého stáda v rodinném sedanu byla tehdy opravdu absurdní. Dokud nepřišlo BMW M5. Kultovnímu über-sedanu jsme se před časem podrobně věnovali v tomto článku, který obsahuje všechny důležité informace.

Dnes se osmiválcová M5 dá opravdu sehnat za méně než půl milionu korun. Ale pozor! Výkony na úrovni supersportu mají svou odvrácenou stranu v podobě provozních nákladů, které také odpovídají supersportu.

Řada majitelů navíc podceňuje nutnost důkladného prohřátí pohonného ústrojí před výletem do červeného pole, takže na trhu je spousta kusů s vyměněnými motory. Ani diferenciál mnoho nesnese, zvláště při častých pokusech o drfitování, a divočejší povahy musejí měnit spojku a gumy někdy i dvakrát za sezónu.

Známá poučka, že při pořízení ojetiny si máte vždycky nechat aspoň čtvrtinu peněz stranou na nenadálé opravy, platí u mála aut tak jako v případě M5. Hodně štěstí – budete ho potřebovat.

Tento a dalších 30 000 ojetých vozů naleznete v sekci bazar.

autoweb.cz

19.2.2007 1:28

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

TOPlist