bmw-m3-gts-na-nordschleife-zadna-velka-slava.jpg

BMW M3 GTS na Nordschleife – žádná velká sláva

BMW M3

I když je odlehčený model rychlejší a silnější než obyčejná emtrojka, pořád to není nic extra. Nebo se pleteme?

Diskuze

8 komentářů

    Rudolf

    Pletu se, nebo sem v jednom tištěném periodiku nedávno četl, že má motor obsah 4,4 litru se suchou vanou?

    Rudolf

    vidim že článek je opraven, tak se nepletu, děkuji

    Dalibor Žák, autoweb

    jejda, vidíte… M3 GTS má samozřejmě zvětšený motor na 4,4 l.

    Lacospeed

    Dost trapne, ked taki fandovia BMW ako vy napisu CLS namiesto CSL. A nevravte ze to je preklep. Hlavne ze ste si opat nezabudli rypnut do tahacov. Amateri.

    Jestli se najde někdo, komu čas 7:48 přijde pomalý tak je to dement. Vždyť si musítě uvědomit, že je to stále běžné auto, ne žádný exotický supersport. A když je ferari 430 scuderia, což je prakticky závodní auto o 1 sekundu za ním a sériová M3 o neuvěřitelných 17 s tak je to úspěch, který se nedá slovy popsat.

    tom

    Přesně tak a dokonce stejný čas má udajně 911 GT3RS 997,takže dle mého názoru je to skvělej čas

    OD

    GT3 RS 997 mk2 nebo chcete-li modelový rok 2010 má čas 7:33. Právě proto se může někomu zdát M3 GTS pomalá. Já to vidím trochu jinak. Spíš bych řekl, že je předražená. Pokud si někdo koupí M3 třeba s competition paketem a investuje do nového podvozku, zvyšování výkonu, snížení hmotnosti apod., dosáhne podobných výsledků levněji. A i kdyby ne, stačí se zamyslet nad tím, kolik stojí GT3 či GT3 RS. Je tu prostě lepší cesta ke srovnatelným či lepším výkonům. GTS bych ale ani přesto nezatracoval, protože bude moct nabídnout něco jiného než porsche – relativní přívětivost k řidiči. Je to jenom spekulace, ale podle umístění motoru a použití DKG o tom nepochybuju. Běžný smrtelník se podle mě spíš dokáže příblížit času 7:48 v GTS, než aby se mu povedlo přiblížit se k času 7:33, to opravdu chce Röhrla. Jestli si navíc GTS zachovala snadnost driftování jako klasická M3, má opravdu potenciál být skvělým autem pro řadového fandu rychlých aut a okruhového řádění, protože její potenciál bude snáze využitelný. Proto bych uvažoval o tom, že mít ty peníze, tak je investuju do GTS. Pár sekund na nordschleife pro mě nehraje roli. Ring začíná být autům spíše na škodu. Automobilky se předhání v co nejlepším čase, ale k čemu to je. Většinu aut si stejně nikdo nekupuje, aby o setinky vyhrával závody. Když někdo kupuje auto pro zábavu, měl by se dívat spíš na charakter než na čas na nějakém okruhu. Třeba GT-R je velmi rychlé a určitě i zábavné (bláboly o jeho analogovém charakteru apod. mě vážně neberou), ale neužiju si víc srandy za volantem právě třeba sériové M3, která hodí zadkem kdy se jí zachce? Myslím že pak mi bude jedno, jestli mě někde na okruhu Nissan zadupe do země, když si budu s úsměvem užívat každou zatáčku. Jsou to sice jenom blábol,y a GTS si asi nikdy nekoupím, ale je krásné, dostatečně rychlé a myslím že bude i hodně zábavné. Na pár vteřinách nezáleží.

    F40

    tahače a autobus ,to se vám fakt povedlo.:o)Jinak si myslím,že M3 GTS bude určitě výborné auto,ale za ty prachy bych si raději pořídil Porsche GT3-tedy kdybych na to měl.

Zpět na článek

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

TOPlist