BMW M3 a M4 oficiálně venku, i se systémem řízených burnoutů
44 fotografiíBMW M3
BMW oficiálně odhalilo i ty nejposlednější detaily k M3 a M4, zároveň se na obě auta konečně můžeme podívat i v pohybu.
Vyzkoušeli jsme rodinný kombík, který strčí Octavii do kapsy jejími vlastními zbraněmi
Ameriky za pár šupů: Co si můžete koupit za maximálních 250 tisíc?
Parkování podélné, kolmé, šikmé, ve druhé řadě, v jednosměrce. Jak je to vlastně správně?
Toyota odmítá rychlý konec dieselu. Chystá unikátní technologii ke změně barvy karoserie
44 fotografiíBMW M3
BMW oficiálně odhalilo i ty nejposlednější detaily k M3 a M4, zároveň se na obě auta konečně můžeme podívat i v pohybu.
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Tak to je smutné, že značka, ktorá preferuje čistú jazdu šoférske umenie (vychádzam, okrem iného, z porovnania M3 E92 vs C 63 AMG , kde C-éčko bolo driftovacie monštrum a M3-ojka išla ako po kolajniciach) sa teraz, nielenže znížila, ale ešte preslávila prvenstvom, k podporovaniu takejto primitívnosti.
Takže k automatu dostanem funkciu automatického burnoutu? Konečne, lebo fakt som sa nikdy nedokázal naučiť páliť gumy na mieste so silnou zadokolkou s automatom.
Ako to vyzerá? Sadnem do auta, stlačím tlačidlo na pristrojovke a auto spáli gumy? 🙂 To už snáď zvladnem. Kto si má pamatať presné poradie stláčania pedálov. Najprv plyn a potom brzdu? Alebo nejak inak? Je to veda… Aspoň že tu sú pre nás šikovný konštruktéri z BMW.