BMW M3 a M4 oficiálně venku, i se systémem řízených burnoutů

44 fotografiíBMW M3

BMW oficiálně odhalilo i ty nejposlednější detaily k M3 a M4, zároveň se na obě auta konečně můžeme podívat i v pohybu.

Diskuze

1 komentář

    Eagle

    Tak to je smutné, že značka, ktorá preferuje čistú jazdu šoférske umenie (vychádzam, okrem iného, z porovnania M3 E92 vs C 63 AMG , kde C-éčko bolo driftovacie monštrum a M3-ojka išla ako po kolajniciach) sa teraz, nielenže znížila, ale ešte preslávila prvenstvom, k podporovaniu takejto primitívnosti.
    Takže k automatu dostanem funkciu automatického burnoutu? Konečne, lebo fakt som sa nikdy nedokázal naučiť páliť gumy na mieste so silnou zadokolkou s automatom.
    Ako to vyzerá? Sadnem do auta, stlačím tlačidlo na pristrojovke a auto spáli gumy? 🙂 To už snáď zvladnem. Kto si má pamatať presné poradie stláčania pedálov. Najprv plyn a potom brzdu? Alebo nejak inak? Je to veda… Aspoň že tu sú pre nás šikovný konštruktéri z BMW.

Zpět na článek

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

TOPlist