bmw-m-pouze-s-turbem-352x198.jpg

BMW M pouze s turbem?

BMW

Downsizing a snižování emisí se má dotknout všech modelů s logem M.

Diskuze

17 komentářů

    tonys

    Úroveň autowebu rapidně klesá…Co máte proti motoru ze 123d? Podle mě je to nejlepší maloobjemový diesel společně s boxerem od Subaru. To mají všechna auta jezdit aspoň s osmiválci, abyste se nad nimi neušklíbali? Zajímalo by mě tedy, co máte v garáži Vy, pisálku?

    milan

    Prosim te nejdriv si to poradne precti a pak kric. Na to zda budou modely M lehci jsem zvedavy. Rozhodne by to byla lepsi cesta nez ruku v ruce zvysovat vykon ale i hmotnost. Co se tyce M verzi X5 a X6 to bych radeji nechal bez komentare.

    Dalibor Žák, autoweb

    Dvakrát přeplňovaný dieselový dvoulitr je snad nejlepší motor své kategorie. Jen jsem si chtěl trochu rýpnout do BMW, protože po příchodu X5 M a X6 M můžeme čekat už prakticky cokoli.

    Jako pisálek jezdím tím, co mi oficiální zastoupení automobilek zapůjčí. Jinak bych neměl o čem pisálkovat.

    Permon

    Tak tohle mne skutecne pobavilo, cituju: "No dotazy odpovídá vedení divize M tím, že nepotřebuje silnější motory, protože auta budou lehčí."

    Jako dnes si pamatuji, jak jsem v jednom katalogu BMW pred cca 7 lety cetl, jak BMW pochopilo, ze budoucnost je v nizsi vaze, nikoliv vyssich vykonech…. ma snad nekdo pocit, ze takove BMW 3 s 1800kg naplnuje tu hlasku starou 7 let? Je to komedie. Z BMW se stala dalsi tuctova znacka…. sportovniho ducha uz maji jen v katalozich. Za 2 roky predstavi snad i novy autobus! Skoda slov!

    McMac

    Pokud vim tak BMW 3 má něco kolem 1600 kg a řada 5 něco kolem 1800 kg. Napadlo Tě třeba, že to jinak nejde? btw. BMW jsou pořád ve své kategorii ta nejzábavnější auta. – má někdo snad jiný názor?

    pes

    je fakt, že "pár kilo" by BMW shodit mohla. Ostatně, všechny produkty ostatních automobilek taky.

    Není nad Lotus Elise – necelá dvoustovka koní a rychlosti Porsche 911… Proč? Protože váží jako kartonová krabice

    McMac

    To nemohu než souhlasit, doufejme, že půjde tímto směrem 🙂

    TA

    S těmi výkony….. no když myslíš 🙂

    krosnic

    Jojo, je to už sice trochu hard core, ale přesně takový auto to chce pro vyjímečné svezení…:)

    Permon

    Jj, mozna hole BMW3 s 2.0i ma 1600kg. V trilitru a kombi ma 1800! Je to hovado tezke. A ze to nejde jinak? Ale jde! Mazda6 2.5i v nejvyssi vabave ma 1395kg! Takze, asi se nekdo malo snazi a jen keca voloviny v katalozich. BMW uz DAVNO neni co byvalo. Jsou to obtloustle hovada na runflatech… jen cekam, kdy prejdou na pohon predni napravy, aby ty pozery, tj. 90% zakazniku neohrozil nahon "na spatne strane auta". A ty autobusy, co BMW v posledni dobe vyrabi…. jen dukaz toho, kterym smerem se vydali, tzn. hlavne prodat a lidem namluvit, ze je to stale sportovni jako drive. A perlicka na zaver! Minuly tyden jsem v Ostrave videl billboard propagujici BMW X6! A co rikal slogan? Neco jako: "Nove coupe pro Vas". Div jsem neskoncil ve skarpe! Vrchol markertingove demence!

    McMac

    1.) neříkám, že BMW před 20 lety=BMW dnes, ale že ve své kategorii jsou pořád nejzábavnější, trend je prostě takový, ale zdůrazňuji DNES a VE SV0 KATEGORII

    nyní ke srovnání, kde uvádíš mnoho nepravd

    2.)1395kg je pohotovostní hmotnost Mazdy 6 2,5 ku 1555 kg pohotovostovostní hmotnosti BMW 330i

    3.) pak si teprve připočti plné výbavy (dobrá mazda má výbavy v "základu" více, ale výbavou se nemůže BMW rovnat

    4.) náhon zadní nápravy něco váží a R6 je o poznání těžší než R4 (srovnávám tedy 330i ku 2,5)

    Permon

    Add1) a napr. prave Mazda6 se myslim v zabave za volantem muze s BMW3 merit. Jasne, je to trapny predohrab, ale v ostatnich aspektech je to zabavne auto. Nicmene, to ze je BMW stale jeste vramci tridy jedno z nejlepsich svezeni je pravda, ale v posledni dobe uz zacina delat prilis kompromisu (jak je mozne, ze auto jako 335i nema diferencial se zvysenou svornosti? Absurdni! Atd.)

    Add2) Mazda6 s motorem 2.5i GTA je tzv. plna vybava, nic jiz jeji vahu nezvysi. Nevim, co svetoborneho ma BMW3 ve vybave navic, ale pochybuji, ze by Mazde schazelo neco podstatneho (18" alu disky, 6st. manual, bixenony, 2zonova klima, audio Bose, kuze, keyless, sledovani jizdnich pruhu, automaticke sterace, tempomat, sledovani tlaku pneu atd atd. )

    McMac

    Tak ten samosvor by 335i mít určitě mělo, dříve byl za příplatek, ale ted by se měl objevit v rámci nějakého performance systému

    I když ve výbavě budou cca. nastejno, váhově jsou skoro taky bere-li se v potaz V6 a zadní náhon.

    měj se 🙂

    traktorista

    nastesti porovnavate jabka s jabkama ale nazyvate je hruskama. Pohotovostni vs provozni. Shodit by mohl kazdy, ale jen mazda zatim jde timto smerem. A ze e46 byla zivelnejsi nez e90 je take holy fakt. A take ty nabubrely predky nicemu neprospivaji (PSA a statistiky o umrti chodcu vs spotreba, odpor a vzhled)

    krosnic

    No je to zajímavé každopádně – srovnávat zrovinka tyhle dvě auta…Líbí se mi obě. Ale nelíbí se mi co BMW produkuje v sekci SUV (kterou, jak se zdá, čímdál víc rozšiřuje). Inu nabídka a poptávka funguje a z něčeho žít asi musí…Ale zkuste se zamyslet, jak by to dopadlo, kdyby BMW nedělalo zadokolky, ale předokolky….a aura by byla rázem ta tam…Já vím, není tomu tak (naštěstí) ale zajímavý se nad tím zamyslet…:)

    McMac

    To by byla jistě velmi zajímavá představa, ale také klasická koncepce je hlaní devizou BMW 🙂

    proM

    skoda kazdeho auta, ktere nema logo M na prdeli. Nechapu, proc porad kritizujete X6M, X5M kdyz muzou byt takove debility jako Mercedes Ml63 AMG. Trh si to proste zada. A ja jsem rad, ze uvidim dalsiho nabuseneho baworaka… at je historie jaka chce. Urcite bude zajimave, jak si ty nove rychle krabice povedou ve srovnani s Medvedem a Porsche. Nakonec to muzou byt suprovi mastodonti. Ja se na ne moc tesim. Jak rikam, skoda kazdeho modelu co nema M…

Zpět na článek

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

TOPlist