BMW i8 mělo mít původně desetiválec
44 fotografiíBMW i8
Nejnovější chlouba mnichovské automobilky měla mít původně pořádný benzínový motor. Nakonec všechno skončilo u hybridního tříválce... proč?
Häkkinen prodává unikátní hypersporťák. Šampion Formule 1 dá kupci i speciální zážitek
Škoda Kamiq Monte Carlo se zalíbí hlavně obyčejným lidem, jejichž srdce tíhne k motorsportu
Cupra Formentor představuje lovebrand, kterým svou osobnost posunete na jinou úroveň
První seznámení s novou Škodou Kodiaq: Potěší nejsilnější diesel a naladění podvozku
Stopadesátka na českých dálnicích? Jen na zlomku úseků a s omezeními
Nové Lamborghini Huracán SVJ je posledním ryze spalovacím supersportem značky. Nástupce bude hybrid
Staráte se o mytí podvozku vašeho vozu? Tohle jsou důvody, proč to nezanedbat
44 fotografiíBMW i8
Nejnovější chlouba mnichovské automobilky měla mít původně pořádný benzínový motor. Nakonec všechno skončilo u hybridního tříválce... proč?
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Pane Lillingu, když už se pouštíte do takového článku, měl byste toho vědět víc, než opravdu víte. BMW M mělo připravený V10 s přímým vstřikováním benzínu pro aktuální generaci M5/M6, nakonec ale bylo rozhodnuto, že dostanou 2x přeplňovaný V8 (především kvůli soupeření s Audi). V10, který by byl dostatečně ekologický a plnil by požadované emisní normy, BMW mělo a nemuselo nákladně nic předělávat, jak se mylně dmníváte. Možná byste měl při tiskových konferencích věnovat více času neformálním diskusím se zástupci automobilek než rautovým stolům…