BMW i8 (2014): oficiálně a do nejmenších detailů
18 fotografiíBMW i8
Plug-in hybrid a druhý vůz z řady „i“ německé značky BMW se ve Frankfurtu skutečně postaví vedle i3. Nabídne 362 koní a stovku zvládne pod 4,5 s.
930 koní v luxusu: Brabus uvádí nový tuning pro Mercedes-AMG S 63 E Performance
Nejlepší české silnice: Vybrali jsme, kde se nejlépe svezete
Pořádný doping pro Corvette. Nový tuning od Hennessey slibuje kompresor a až 700 koní
Škodu Fabii sedan kdysi postavilo i Porsche. Našli jsme auto, na které už všichni zapomněli
18 fotografiíBMW i8
Plug-in hybrid a druhý vůz z řady „i“ německé značky BMW se ve Frankfurtu skutečně postaví vedle i3. Nabídne 362 koní a stovku zvládne pod 4,5 s.
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Doufám že vyrobí i verzi M8 s dvanáctiválcem pod přední kapotou a žádným lithium-iontovým balastem… (jasně že je to mimo realitu ale doufat můžu)
no to stopro je blbina, proč proboha by ta kára měla mít motor vpředu?? Nestačilo by uprostřed, když tam na to evidentně místo bude a je to i z hlediska pozice motoru ta nejlepší koncepce? Mimochodem dvanáctiválec je taky slušně mimo, BMW žádnej nemá (leda by masivně předělali ten, co je v 760, což asi nemá smysl, kdo jako dneska potřebuje 700+ koní, masivní cenovku a zejména váhu?). Podle mě půjdou cestou přeplňovaný 4,4 V8, která už nějakou dobu zdárně v emkách funguje, pokud bude nějaká M1/M8. Podle mýho si BMW tu šanci nenechá ujít, proč jinak by si pořád schovávali označení M1? Jen z úcty k historii to těžko bude, když dnešní M divize funguje na úplně jiných principech, než před deseti, natož čtyřiceti letech.