BMW i8 (2014): oficiálně a do nejmenších detailů

18 fotografiíBMW i8

Plug-in hybrid a druhý vůz z řady „i“ německé značky BMW se ve Frankfurtu skutečně postaví vedle i3. Nabídne 362 koní a stovku zvládne pod 4,5 s.

Diskuze

2 komentáře

    BAF

    Doufám že vyrobí i verzi M8 s dvanáctiválcem pod přední kapotou a žádným lithium-iontovým balastem… (jasně že je to mimo realitu ale doufat můžu)

    termix

    no to stopro je blbina, proč proboha by ta kára měla mít motor vpředu?? Nestačilo by uprostřed, když tam na to evidentně místo bude a je to i z hlediska pozice motoru ta nejlepší koncepce? Mimochodem dvanáctiválec je taky slušně mimo, BMW žádnej nemá (leda by masivně předělali ten, co je v 760, což asi nemá smysl, kdo jako dneska potřebuje 700+ koní, masivní cenovku a zejména váhu?). Podle mě půjdou cestou přeplňovaný 4,4 V8, která už nějakou dobu zdárně v emkách funguje, pokud bude nějaká M1/M8. Podle mýho si BMW tu šanci nenechá ujít, proč jinak by si pořád schovávali označení M1? Jen z úcty k historii to těžko bude, když dnešní M divize funguje na úplně jiných principech, než před deseti, natož čtyřiceti letech.

Zpět na článek

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

TOPlist