-
Staráte se o mytí podvozku vašeho vozu? Tohle jsou důvody, proč to nezanedbat
-
BMW odhaluje další evoluci projektu Goldfisch. Vlajková limuzína měla mít motor V16
-
Vyzkoušeli jsme rodinný kombík, který strčí Octavii do kapsy jejími vlastními zbraněmi
-
Ameriky za pár šupů: Co si můžete koupit za maximálních 250 tisíc?
-
Parkování podélné, kolmé, šikmé, ve druhé řadě, v jednosměrce. Jak je to vlastně správně?
-
Toyota odmítá rychlý konec dieselu. Chystá unikátní technologii ke změně barvy karoserie
Čtěte dále
-
-
Soutěž Auto pro Zdravotního klauna pokračuje: děti letos navrhnou…
Komerční prezentace
Jedete do zahraničí? Co si rozhodně musíte zkontrolovat?
Komerční prezentace
Nejvhodnější doba na nákup nového auta je právě teď
Komerční prezentace
Chraňte sebe i svůj vůz s havarijním pojištěním
Komerční prezentace
Tak doufam, ze zmeni zlodejske praktiky sveho predchudce a BMW prestane pocitat sve ceniky kurzem 27,70. A my si nebudem muset jezdit pro auta do Nemecka.
Ak viete ze cenniky su prepocitane pri kurze 27,70 tak by ste mali vediet ze sa automobil predava pri aktualnom kurze a cennikova cena je orientacna. Do Nemecka chodia iba vexlaci co sa tvaria ze hura mam BMW ale kto chce, si kupi auto tam kde mu to vyhovuje. Na rozumi sa chodi ku predajcom a auta sa nekupuju, taky su najhorsi. Len tolko k tej staznosti, ze su drahe auta. Kupujete si BMW a nie Skodovku.
Milý arogantní prodejce, od vás bych si nekoupil ani ventilek do kola. Praktiky zdejších BMW jsou katastrofální a nákup + servis auta vyjde v Německu o 20% lépe než tady a celková kvalita služeb a práce je nesrovnatelná. Nikdo nebude zbytečně předražovat, nikdo si za mé peníze nebude odlévat olej a nosit si ho domů, nikdo se nebude na syna se starší řadou E34 dívat jako na sociála který tam nemá co dělat a nikdo nebude déle než rok řešit neřešitelné problémy s 530d, které po kolečku v servisech ČR a měněním zdravých dílů vyřešili v prvním příhraničním malém německém salonu BMW na první návštěvě, podali kávu a úsměv byl standardem.
no,
1. vsetko je o ludoch, zrejme si servisujete to vase auticko tam kde je to lacne a kde sa vam da aj ta zlava,Inak ak vam je divne ze nemecke auta musia byt v Nemecku lacnejsie, sak sa tam vyrabaju, dovoz a administrativa daco stoji. Okrem vynimiek ako X5 atd. A dalsia vec je porovnavanie Vychodneho trhu so zapadnym. Trh v nemecku je presyteny automobilmi a este ak platite cash tak mate danu zlavu este vacsiu. Vy pracujete asi zadarmo my tak pripada, sak je to chore aby som nezarobil ked daco ponukam. Kazdy chce zarobit a nie len vy. V Cechach je asi chleba zadarmo. Pri servisovani auta mate pravo byt pri tom ako sa opravuje a je to vasa chyba ak tam nieste. K tomu obvinovaniu ze si uleje olej. Mate dokazy, udajte daneho servismana ale ak nie tak budte ticho bo je to tvrdenie proti tvrdeniu.
2.Ak vam predajca neponuka dany komfort tak napiste na importera staznost ze ste nespokojny so sluzbami.
3.A k tomu meneniu dielov: boh vie ako jazdite,ak tak, ze mam auto a som pri 27000km menil brzdove oblozenie druhy krat alebo dokonca prevodovku po treti krat na M6 my nehovorte ze je to vina vyroby. To len trubci nevedia radit a hlavne zaplatit si skolu jazdenia na vysokoobjemovych automobiloch.
s tym radenim ma predajca pravdu, ja som oddrbal prevodovku pri 45000, potom mi povedali o treningoch na okruhoch v nemecku. Zaplatil som si a odvtedy ja zdim uplne inac. Clovek si mysli ze ked pomaly spava v aute tak vie super jazdit ale pokila nejde a neskusi si auto na okruhoch s profikmi nieje to to co by mohlo byt. len tolko.a ktomu servisu – aky pristup zakaznika taky pristup servisu.
Pokud výše jmenovaný používá značkové servisy, není důvod, aby nepožadoval stejnou kvalitu služeb jako v Německu. Nejde o to, jestli s autem jezdíte jako idiot nebo ne, když má x krát ročně na to, aby mu vyměnili třeba převodovku, má na to právo. Já bych si sice o řidičském umění takového člověka nic moc zvláštního nemyslel, ale je to jen můj názor. O tom či onom člověku si servisní technik může myslet co chce, (třeba zrovna to, že je idiot), ale to si může jen myslet. I takový "řidič" je totiž jeho "chlebodárce", a tak jediné co musí, (servisní technik), je odvést svou práci na 100%.