BMW chystá roadster s pohonem předních kol
Mazda MX-5
Automobilka si chce ukrojit z prodejů Mazdy MX-5 konkurenčním malým roadsterem. Ale co ten pohon?
Staráte se o mytí podvozku vašeho vozu? Tohle jsou důvody, proč to nezanedbat
BMW odhaluje další evoluci projektu Goldfisch. Vlajková limuzína měla mít motor V16
Vyzkoušeli jsme rodinný kombík, který strčí Octavii do kapsy jejími vlastními zbraněmi
Ameriky za pár šupů: Co si můžete koupit za maximálních 250 tisíc?
Parkování podélné, kolmé, šikmé, ve druhé řadě, v jednosměrce. Jak je to vlastně správně?
Toyota odmítá rychlý konec dieselu. Chystá unikátní technologii ke změně barvy karoserie
Mazda MX-5
Automobilka si chce ukrojit z prodejů Mazdy MX-5 konkurenčním malým roadsterem. Ale co ten pohon?
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
nechápu proč ne zadokolka? protože je to dražší a cenovka by stoupla? MX-5 je úžasná právě díky pohonu zadních kol, což by měl mít podle mě každý roadster. Tohle je nějaký divný ne?
Tiež nechápem prečo predok. O koľko by stúpli náklady keby to bolo RWD??? Silno pochybujem o tom, že by to zvýšenie bolo nejak významné…
Aspoň že cena je nízka. Tých 16 000 libier, či koľko je veľmi fajn. Ale zase už to nie je BMW
no určitě by stoupli, pohon zadku je konstrukčně složitější pokud není i vzadu umístěn motor. je to jen ekonomická volba. pak by se pod půl mega zase třeba nedostali pokud chtějí zachovat nějaký ten výraz.
chápu, že u nákupní tašky má asi předohrab smysl, už jen kvůli ekonomičnosti. Ale u roadsteru? posledních pár let BMW u mě zprudka padá…
Frikulinum je fuk, jestli to jezdi. Bude to prestizni znacka, v papirech to bude mit 300koni a stovku za 5 – to staci. Takze to ani nebude konkurence MAZDE, frikulini Mazdy stejne nekupuji.
Škoda, že neni 1. dubna 🙁