BMW chce prodat přes 100 tisíc kusů M3
1 fotografieBMW M3
Má k tomu dobrý základ, každá nová generace M3 se prodávala lépe, než ta předchozí.
Nejlepší české silnice: Vybrali jsme, kde se nejlépe svezete
Pořádný doping pro Corvette. Nový tuning od Hennessey slibuje kompresor a až 700 koní
Škodu Fabii sedan kdysi postavilo i Porsche. Našli jsme auto, na které už všichni zapomněli
Stavba dálnice D3 se zasekla: Úsek u Kaplice zpozdí bizarní situace s antimonopolním úřadem
1 fotografieBMW M3
Má k tomu dobrý základ, každá nová generace M3 se prodávala lépe, než ta předchozí.
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Přeji BMW ať se to dobře prodává, protože to auto vypadá (alespoň na papíře) moooc dobře. Ale mám obavu, že by plán s vysokými prodeji nemusel tak úplně vyjít, když si udělali vnitřní konkurenci ve formě 335i.
Nebojím se, že by 335i výrazně snižovala prodeje M3. Má sice stejný krouťák, ale jinak je to naprosto "obyčejná" trojka. Kdo bude chtít skutečný sporťák s trochou talentu k cestování a bude na to mít, koupí M3. A kdo bude chtít silný cesťák se sportovním talentem za značně menší peníze, koupí 335i. V minulé generaci taky 330i nekonkurovala M3, přestože krouťák byl dost podobný…
Že by byl v minulé generaci krouťák podobný to určitě ne. 300Nm vs. cca 360Nm. Ale o to tu ani tolik nejde. V minulé generaci byla jednoduše jediná skutečně rychlá "trojka" právě M3. Kupovali si ji i lidé, kteří nebyli kdovíjací závodníci, jen prostě chtěli hodně rychlé auto. U současné generace E90 je "brutálně" rychlá i 335i a právě část lidí potenciálních zákazníků, kteří nejsou až takoví nadšenci do sportovní jízdy, případně "vymetači okruhů" jistě zvolí ji místo M3, čemuž výrazně nižší cena jen nahrává.
No jo, s tím krouťákem máš pravdu, trochu jsem si to poplet. Ale přesto si myslím, že ta auta jsou natolik odlišná, že si příliš konkurovat nebudou. To by musela i 550i konkurovat M5ce, což se, řekl bych, neděje. A chystané Mko řady 1 s 3,2 atmosférou by vedle 135i nekoupil skoro nikdo. A příliš velký skok v nabídce před vrcholným modelem taky není dobrý, viz třídvéřový civic 7.generace: 1,6ka 110 koní a pak až Type R 200 koní. Spousta lidí chce zkrátka něco mezi (výkonem i cenou) a než aby šli ke konkurenci, ať si radši můžou vybrat, co chtěj.
Ale jo, snad si moc konkurovat nebudou. Nakonec čím víc "Emtrojek" se prodá, tím víc jich pak bude ojetejch v bazarech za dobrý peníze – a to je šance pro nás!
jedno z nejlepsich aut vubec.