BMW ActiveHybrid X6 také oficiálně
36 fotografiíBMW
BMW X6 je nyní nejvýkonnějším hybridem na světě. S přehledem.
Voyah dream nabídne luxusní svezení a překvapivé zrychlení. Nejvíce šokuje ale vizuálem
Jak funguje bezdušová pneumatika? Video odhaluje neviditelnou práci na silnici
Häkkinen prodává unikátní hypersporťák. Šampion Formule 1 dá kupci i speciální zážitek
Škoda Kamiq Monte Carlo se zalíbí hlavně obyčejným lidem, jejichž srdce tíhne k motorsportu
Cupra Formentor představuje lovebrand, kterým svou osobnost posunete na jinou úroveň
První seznámení s novou Škodou Kodiaq: Potěší nejsilnější diesel a naladění podvozku
Stopadesátka na českých dálnicích? Jen na zlomku úseků a s omezeními
36 fotografiíBMW
BMW X6 je nyní nejvýkonnějším hybridem na světě. S přehledem.
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Vsadíte si někdo na termín uvedení "BMW X6 M CSL Hybrid Diesel Green Edition"? Já myslím že nejpozději do roka ho tu máme.
Proboha, radši to nikde neříkejte, nebo se toho někdo v BMW chytí a vážně to udělají!
Rok 2010 je rokem, kdy progresivni vyrobci prichazi s plugin hybridy o dojezdu na betaerie delky desitek km. Hybrid podobnych parametru mohl vzbudit nadseni pred 10ti lety. Tomu se rika prijit s krizkem po funuse.
Hybrid ano, ale ten, co má smysl. Ahoj!
neviem ako mohlo autora vobec napadnuť prirovnavať taketo auto s Lexusom…
Je jasne že ten čo už niekedy lexus mal tak neprejde k BMW a zasa naopak. Prípadnym novym zaujemcom bude myslím že šumafuk či to auto ma hybridny pohon alebo nie. Porovnavať tieto dve auta je nezmysel už len pre ich zameranie, kto kedy sedel v lexuse tak vie čo to je LUXUS a pohodlie. Nehovorím že BMW neni, ale rozhodne neni na takej urovni ako Lexus. A hovori o nejakych športovych vlastnostiach je v danom segmente samo o sebe hriech. Ked chcem SUV tak chcem pohodlie, kto chce auto športove a pohodlne, kúpi si nejaky vykonny sedan…
Na zaver ešte jeden nesporny fakt ktorým je cena.
X6 v ZÁKLADNEJ výbave v najslabšej verzii stojí 1600000 a v najsilnejšie 2100000 českych korun, a kto si už niekedy kupoval BMW tak vie čo to ta zakladna vybava je a že u tejto značky si priplatíte aj za uplne blbosti. A verím tomu že aj najslabšia motoriacia sa po započítaní tych najpodstatnejších doplnkov dostane cez 2 miliony.
Zato Lexus RX450h stojí v uplne plnej vybave 2 miliony a to je už skutočne vysoka vybava u ktorej u BMW zaplatíte nekrestanske sumy…
Keďže BMW bude ešte hybrid myslím si že porovnatelne vybavy s lexusom budu stáť minimalne o milion viac
Lenze to by som sa aj musel dokazat pozerat na ten Lexus. Absolutne sa mi nepaci. A co sa tyka tych reci, ze kto chce pohodlne auto, nech si kupi sedan su tiez o nicom. Poznam vela ludi, ktori preferuju velke, robustne auto z pocitu bezpecia a chcu mat aj pohodlie a luxus zaroven, takze vsetko je o osobnych preferenciach a pocitoch. Co sa tyka tohto hybridu X6, tak som trosku sklamany, pretoze ten dojazd na baterie je skutocne neporovnatelny. Lenze BMW zrejme vychadza z filozofie ich skvelych motorov, ktore nechceli hned zavrhnut a istu dobu sa s nimi este budeme stretavat. Tento hybrid je podla mojho nazoru uvedeny na trh iba z jedneho dovodu, a to papieroveho znizenia emisii pre ulahodenie ekologom, ze sa nieco v tomto smere deje.
čo sa jedna toho vzhladu je to subjektívna vec, je vidieť že X6 je auto robene hlavne na dizajn… čo sa týka vzhladu 450h, tak staršia 400h sa mi pači viac, holt je to kvoli aerodynamickemu odporu. Ano velke robustne auta sa kupuju kvoli ich pohodlnosti a falošnemu bezpečiu. Nechcel som nikoho navadzač nech si kupi to alebo to, ale komu ide o to pohodlie mal by kupiť lexus. Chcel som len poukazať ako redaktori tohto webu vždy vychvalia značku BMW do nebies a aj to zle čo na nich najdu sa im paradoxne páči, a ako vždy hladaju na autach niečo športove aj tam kde sa to vobec nevyžaduje… Ale to je o peniazoch, nechcem robiť šaška ale je mi až príliš okate jak tuá stale vychvaluju BMW upozornuju na ich prednosti a aku akciu teraz maju, a potom sem na web daju velku reklamu BMW X6M a X5M… holt su to peníze…
Ešte dodám že osobne by som si nekupil ani jedno z tychto aut, pretože SUV sa mi nelubia už len kvoli ich spotrebe. Myslím si že take auto si normalny mlady človek nekupi, jednak kvoli tomu že na to nema a jednak lebo si radšej kupi skutočne športove auto.
A ked budem stary paprda a budem chcet auto do ktoreho sa mi lahko nasadne aby som si ja chudak nezničil chrbat tak si určite kupim lexus lebo ma nebude zaujímať že to BMW tu zatačku prejde rychlejšie ale bude ma zajímať že tam ten krater v ceste som ani necitil a jak si jedem jak v bavlnke
Ta výhoda proti RX450h kterou zminujete v dosažitelné rychlosti pouze na baterky není tak jasná. Mám každodenní zkušenost s RX400h u kterého se udává max elektro rychlost 50Km/hod. Není to pravda, umí jezdit i při 70Km/hod čistě na elektřinu a u RX450h to bude taky výš než udávají. Jen mi nepříjde logické jak je možné že když BMW chce postavit lepší hybrid než má lexus, proč mu nedají dojezd aspoň stejný jako lexus, který ho má 5Km při rychlosti 50Km/hod ( reálně změřeno ). Že-by malé baterky v kufru?
http://richardstrba.blog.sme.sk/c/198920/Nie-je-hybrid-ako-hybrid-ako-funguje-Toyota-Prius.html