BMW 750d xDrive (2014)

19 fotografiíBMW 7

BMW řady 7 nemá ani po faceliftu naftový osmiválec, přesto i s "omezeným" počtem válců předvádí fantastické výkony.

Diskuze

5 komentářů

    mara

    Uvítal bych trochu více fotek, nebo možná nějaké krátké video.
    Test je zajímavý, stejně jako 750d, ale nějak mi unikla pointa odstavce, kde se autor pozastavuje nad benevolentností k chybám řidiče u modelu M550d. To, že se auto i po nevydařeném nájezdu do zatáčky nějakým zázrakem vrátilo do správné linie a pokračovalo dál. To je přece sen inženýrů takové auto postavit. Tuto vlastnost bych u rodinného sedanu bral jako obrovské plus a troufám si říct, že to nebude jen můj názor. Na adrenalin na silnicích jsou přece jiná auta.

    Filip Rakovan

    Díky za komentář, moc si ho vážím… Vysvětlení k myšlence o benevolentnosti, u které jsem se zjevně nevyjádřil přesně. „Zvláštní“ bylo, že auto v situaci, kdy mělo kvílet pneumatikami, jít do smyku,vjet za krajnici atd. prostě neudělalo nic a jelo dál. Otázkou, kterou si tedy kladu je – jak dalece bych mohl jet „chybně,“ než by ani elektronika a pohon všech kol nedokázaly udržet vůz na silnici? Kdyby nic jiného, tak varovné blikání červené diody, bzučení na poplach, atd. bych uvítal jako signál, že jsem jako řidič už dávno za svou hranicí, že jsem selhal. Nemyslím si, že by auto mělo suplovat řidičskou neschopnost a nahrazovat pud sebezáchovy, odpovědnost, … Příklad (možná trochu nepřesný, ale dejme tomu) – pokud vím, tak na železnici funguje automatické zastavení vlaku, pokud by strojvedoucí nezačal brzdit před vjezdem do stanice. Může tedy strojvedoucí spoléhat na to, že automatika za něj vlak zastaví? Nemyslím si, stejně jako si nemyslím, že by měl řidič spoléhat na to, že za něj automaticky bezpečností vozu systém vyřeší řidičskou chybu. F.R.

    mara

    Je pravda, že i ve svém okolí mám několik řidičů, kteří občas jezdí na hraně bezpečnosti a kvůli jízdním asistentům o tom ani neví.
    Jako rozhodující faktor asi vidím to, jak se auto zachová po překonání této posunuté hranice. Popravdě jsem se sám nikdy na hranu možností auta na suchém povrchu se zapnutou elektronikou nedostal. Pokud to ale probíhá stejně, jako za extrémně špatných adhezních podmínek (sníh, led), pak by se varování opravdu hodilo.
    Když už dnes máme umělý zvuk motoru, tak se možná časem bude z reproduktorů ozývat i kvílení pneumatik při dosažení určitého přetížení. Možná bych si to měl jít rychle patentovat. 😀

    Eduard Oškera

    Dobrý den, v článku píšete:
    „Jinak umí tohle BMW 7 vpadnout do zatáčky, ideálně odřadit, připravit auto na výjezd, u apexu se zhoupnout do strany přesně tak, aby příď nastavilo k ideální trajektorii pro opuštění oblouku a pak vypálit ven. Neuvěřitelné, vážně parádní a lépe je na tom o zlomek jen jedno jediné auto v segmentu.“
    Které auto prosím máte na mysli? Děkuji. E.O.

    .

    zajimave, co je v recenzich na A8 spatne, je u BMW 7 prezirano, viz. hluk na hrubem asfaltu nebo rany do podvozku

Zpět na článek

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

TOPlist