BMW 650i Cabrio

14 fotografiíBMW 6

Že se nové BMW řady 6 představilo nejprve jako kabriolet, svědčí o jeho zaměření. Dokáže chytit za srdce jako každý správný bavorák?

Diskuze

13 komentářů

    to fakt porovnavate M3 z 6? alebo 5 so 6? ved to su uplne rozdielne auta….samozrejme ze ked chcem viac zabavy tak siahnem po M3, ved to pochopi aj decko…a ze s 5 viac pojdete do boku? uz vidim ako ludia co kupuju tieto auta to skusaju…nehovoriac o tom ze 6 urcite nebola postavena s tymto umyslom (a hlavne nie cabrio)….zacinate sa uz stale opakovat s tou sportovnostou…

    ľudia tu nechápu, že všetci niesu drifteri a, že každý nechce jazdiť bokom. Ide o veľké luxusné cabrio kde majiteľa zaujíma komfort a nie sa preháňať po okreskách. Na to sú predsa iné autá. Nechápem ako môže tento server všetko porovnávať len na športovosť

    ľudia tu nechápu, že všetci niesu drifteri a, že každý nechce jazdiť bokom. Ide o veľké luxusné cabrio kde majiteľa zaujíma komfort a nie sa preháňať po okreskách. Na to sú predsa iné autá. Nechápem ako môže tento server všetko porovnávať len na športovosť

    ľudia tu nechápu, že všetci niesu drifteri a, že každý nechce jazdiť bokom. Ide o veľké luxusné cabrio kde majiteľa zaujíma komfort a nie sa preháňať po okreskách. Na to sú predsa iné autá. Nechápem ako môže tento server všetko porovnávať len na športovosť

    HitmanPB

    Máš pravdu.
    Dalibor by si mal vstúpiť do svedomia, odkedy kúpil jazdenú M3, tak píše kraviny – treba sa trochu odosobniť.
    Nech si preboha uvedomí, že toto auto je pre inú klientelu ako M3. A mimochodom, keby ho previezol v tom aute továrenský jazdec BMW, asi by sa čudoval, kde to auto má limity, aj keď je zrejmé, že budú nižšie ako u M3.
    Už mi je fakt na zvracanie zo stupídnych rečí typu BMW nerobí športové autá a pod.
    BMW robí autá v prvom rade pre zákazníkov a PRETO je najväčším výrobcom luxusných automobilov na svete.
    Porovnám neporovnateľné – Ferrarí 612 vs F 599 – koho trápi, že je F 612 taktiež mastodont – kto ho chce, tak si ho kúpi a nerieši.
    Že má Pagani Huyara turbomotor je OK – ak to robí BMW – hnus.
    O čom vlastne tento server je ???

    HitmanPB

    … no a porovnávať vlastnosti s 520d – klobúk dolu…
    Na automate sa toho plynom dá veľmi veľa vyčarovať…

    Michal

    Přesně tak, všechno nemusí být ultimativní, sportovní kladivo na okresky, někdo vyžaduje komfort a pro toho je tohle auto, mamutí síla, v zatáčkách o poznání horší, ale o tom tohle BMW není, tohle není auto nadšenců, ale realitních makléřů, pohodlný boulevard cruiser, a to tohle auto je. Americké naladění podvozku tu jistě je, v Evropě se prodá jen pár kousků. Moje auto by to nebylo, ale srovnávat tohle s 520d a XK? Dalibore, ale no tak….

    Já mám taky rád M3, a tak buďme rádi, že BMW má široké portfolio a vyrábí tyhle modely pro nadšence, v době kdy stále více automobilek dělá vyměklá a nezajímavá auta, za to buďme vděčni o to víc. Bohužel i tato \“vyměklá\“ auta mají v produkci své místo, s tím se musíme smířit, ať se nám to líbí nebo ne a upřímně řečeno, v M3 CSL bych se na cestu po Evropě nevydal, zatímco v Rollsu Phantom klidně, a to rozhodně čistá esence sportovnosti není a přesto tato auta mají své místo na slunci.

    dick

    Jakkoli to může bejt dobrý auto (a asi i je), ten design je příšernej a jen kvůli tomu bych si to auto nekoupil. S těma převisama to vypadá, jako by to jezdilo na podvozku Citroenu C6 a podle toho, co píše autor, to tak možná i bude. 🙂

    jones45

    Já nechápu neustálé srovnávání Bmw 6 s 911. Můj pohled je takový: kdo preferuje komfort koupí CL kdo preferuje sport koupí 911 a kdo je někde mezi jde do 6ky. Novou 6 jsem ještě neřídil takže porovnávám se starší, ale nesouhlasím s panem Žákem – 6ka je řidičské ( v porovnání s CL určitě ) auto, ale je to GT a ne sporťák.
    BTW co se designu týče tak stará 6 se mi líbí víc než nová. A celkově Bangel byl geniální – jeho výtvory byly šokující, vyvolávaly emoce..Nesnášel jsem například jeho 5 ale ted se mi líbí čím dál víc. O žádném audi toto nejde říct jsou krásné když jsou nové potom jsou nudné…

    Otto

    Klobúk dole predtým aký si …, toto je stránka pre tích ktorí radi šoférujú, radi sa bavia za volantom. Komfort a zábavnosť na okreskách sa nevylučujú. Okrem úžitkových a tabulkových hodnôt tu (ako jedny s mála)porovnávajú aj charakter auta. Charakterné auto može byť v každej kategórii a sú aj ludia (v menšine aj pre tích je tento sever) ktorí potrebujú MPV , SUV atď. ale chcú aby bolo aj zábavné. A ak je 520d zábavnejšie a autor ho má v nedávnej pameti tak prečo ho neporovnať.(a osobne si myslím že ak je 520d ozaj zábavnejšie tak to je na zamyslenie bez ohladu na zameria 650)

    HitmanPB

    To … si asi myslel nejakú invektívu… – nazývaj veci pravými menami.
    Toto je stránka verejná a všetci aj ja sa radi bavíme za volantom.
    Priznaj sa, ty si toho v BMW asi veľa (ak vôbec) nenajazdil.
    Súkromne jazdím BMW (5er) od roku 1999 – vždy benzín – atmosféra – manuál. Okrem toho som skúšal veľa modelov a tak asi za tie roky viem, čo sa dá porovnať a čo nie. Jazdil som aj iné značky.
    Mimochodom som v jeden deň jazdil starú 630i a 535d Biturbo – áno tam mala 535d navrch, ale porovnávať 650i a 520d – to už chce skutočne riadnu dávku fantázie.
    Mne sa zdá, že tá radosť a zábavnosť už je taká sprofanovaná, že vlastne ani nikto poriadne nevie, čo to vlastne je. Osobne si neviem veľmi predstaviť zábavnosť – a už vôbec nie komfort – na dieravých okreskách v SR a asi aj v ČR.
    Radosť a zábavnosť dokážeš zažiť s hocijakým autom, pokiaľ si ho chcel, si s ním spokojný a tešíš sa z neho.
    Ešte jedna vec mimo témy – veľmi dobré podvozky z bežných aut má Ford (napr. Focus, alebo starý Escort)… Ak máš GULE, SRDCE, vieš šoférovať a samozrejme nezabúdať na PUD SEBAZÁCHOVY – natrieš to aj lepším značkám – samozrejme som myslel 2.0 benzín 🙂

    Roman

    Nerozumiem preco u auta, ktore zjavne nie je a nema byt sportovne hodnotite jeho sportovnost a zabavnost. Kabria a kupe v tejto velkosti su hlavne o pohodli.

    Michal

    Hlavní je to, že je třeba pochopit smysl tohoto auta….toto je auto pro bussines…když majitel přijede na schuzku timhle kočárem, tak je to \“ántré\“ jak bič…kdyby však přijel M3 jako überkanec Dalibor…tak bude za infantilního a nevybouřeného debílka se kterým se nebude nikdo bavit…v tom je kouzlo tohoto vozu….a že není sportovní??? Dalibore jdi se vysrat!!! konkurenti mezi kterými se rozhoduje jsou dva….Jaguar XK…cožje vlastně autíčko šité horkou jehlou a kdo v něm kdy seděl, tak ví, že je to prostě po ztránce zpracování šmejd….a druhý konkurent je Mercek CL…a v porovnání s ním je BMW 6 sportovní až moc 😀 takže Dalibore…uvědom si, že jsi nám pro smích…a víš o autech větší prd než my 🙂 s Pozdravem…Věrný a nezaujatý fanoušek aut…Michal

Zpět na článek

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

TOPlist