-
Häkkinen prodává unikátní hypersporťák. Šampion Formule 1 dá kupci i speciální zážitek
-
Škoda Kamiq Monte Carlo se zalíbí hlavně obyčejným lidem, jejichž srdce tíhne k motorsportu
-
Cupra Formentor představuje lovebrand, kterým svou osobnost posunete na jinou úroveň
-
První seznámení s novou Škodou Kodiaq: Potěší nejsilnější diesel a naladění podvozku
-
Stopadesátka na českých dálnicích? Jen na zlomku úseků a s omezeními
-
Nové Lamborghini Huracán SVJ je posledním ryze spalovacím supersportem značky. Nástupce bude hybrid
-
Staráte se o mytí podvozku vašeho vozu? Tohle jsou důvody, proč to nezanedbat
Čtěte dále
-
-
Soutěž Auto pro Zdravotního klauna pokračuje: děti letos navrhnou…
Komerční prezentace
Jedete do zahraničí? Co si rozhodně musíte zkontrolovat?
Komerční prezentace
Nejvhodnější doba na nákup nového auta je právě teď
Komerční prezentace
Chraňte sebe i svůj vůz s havarijním pojištěním
Komerční prezentace
m6 ma stovku za 4,6 ci kolko, mam tucha je to bude menej ako 6,5. a chcem vidiet toho co kupi do bmw 6 dizla.. imbecil
Nechcem ta sklamat, ale sila sa nemeria na zrychleni 0 – 100. 635d bude rovnako pruzne ak nie pruznejsie ako M6. Ale do 6-ky patri benzin, v tom mas pravdu. Avsak trh si diesle ziada do vsetkych kategori.
Diesel chcou nacpat i do Audi R8, to jsem zvědav… Je pravda že V12 TDi je technický unikát ale do toho auta mi to moc nesedí
proboha nééé. naftový motor od BMW 3,0 biturbo, nebo přesněnji se 2 sekvenčnimi turby je jistě suprovej motor, ne-li jeden z technických unikátů, ale PROČ? ho proboha chtějí dávat do aut vylloženě sportovních, jako je 6ková řada. Podle mě je to od BMW bratrovražda a takové auto s dieslem si koupí snad jech úchyl.
Neni to nějaký mýlka????????????? nemá náhodou V10 v M6 507 koní?
jestli reaguješ na mě, tak máš samozřejmě pravdu, jenže 507 koní je maximální výkon. pánové nehoře se bavili o kroutícím momentu, tak sem chtěl vysvětlit, že samotnej kroutící moment bez udanejch otáček, je vlasně blábol…kdyby se kroutící moment dieslu měl srovnátvat s benzínem, tak by byla kdejaká 1,9 tdi(300nm) stejně rychlá jako 3litr(300nm) benzín, no a to pravda neni…já jen když se tu někdo ohání tim ukrutným krouťákem dieslu…:-)
ono s tím kroutícím momentem bych se klidnil…520nm v 6100 znamená cca 443 koní..580 ve 2000 znamená asi 140koní..takže dýzláci se ukliněte 635d se na m6 nechytá!
pružnější než M6, nebo (red) rychlejší než M6? a co výkon 507 koní, ano možná mezi 2000-4000 otáčkami bude 635d lepší ale to je tak všechno. VRAŤTE SE NA ZEM 3.0L biturbo 6-v8lec proti 10v8lec vzsokoot84kovej 5litr 507 kon9 a asi 520 Nm
Máte někdo přímou zkušenost s BMW 635d ve faceliftovém provedení ? Kolik vozů se prodalo či je celkem objednáno v ČR ? Jaká je skutečnost…., klady a negativa.
Mám první závadu modelu, jinou jsem dosud nenanšel. Zcela chybí ohřev komponent a štěrbiny pro stahování bezrámového okna. Dva servisy koukaly jen do země. Jedu reklamovat do místa koupě. Okno řidiče nefunguje, ovládání nereaguje, okno zůstalo v poloze cca 2cm od dojezdového dovření skla, ochrana proti překážce též nemaká. Máte podobný problém ?