BMW 550d: Čtyřkolka a 700 Nm?
BMW
Nová naftová řada 5 dostane jen šest válců, ale hned tři turba. Pošle díky nim na všechna kola až 386 koní. Výroba by měla začít v březnu 2012.
Nové Lamborghini Huracán SVJ je posledním ryze spalovacím supersportem značky. Nástupce bude hybrid
Staráte se o mytí podvozku vašeho vozu? Tohle jsou důvody, proč to nezanedbat
BMW odhaluje další evoluci projektu Goldfisch. Vlajková limuzína měla mít motor V16
Vyzkoušeli jsme rodinný kombík, který strčí Octavii do kapsy jejími vlastními zbraněmi
Ameriky za pár šupů: Co si můžete koupit za maximálních 250 tisíc?
Parkování podélné, kolmé, šikmé, ve druhé řadě, v jednosměrce. Jak je to vlastně správně?
BMW
Nová naftová řada 5 dostane jen šest válců, ale hned tři turba. Pošle díky nim na všechna kola až 386 koní. Výroba by měla začít v březnu 2012.
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Někdy se musím stydět, že jsem evropan. Mít pod kapotou chrochtající a těžké prase? Ne díky. Mít v lidovém autě minibenzín s turbem? OMG. Chápu vysokou cenu paliv, ale proč nikdo neudělá něco sportovnějšího na CNG? Nádherné oktanové číslo, emise úplně v pohodě, cena nízká, servnisní náklady díky nepřímým vstřikům malé, zvuk obstojný a hodící se i do tichých luxusních aut.
Chápu, já bych CNG rád. Jenže to bych musel mít v autě nádrž jako kráva. Ale třeba v americký dodávce by mi to smysl sakra dávalo. Jenže když bych chtěl do 528i pohon na CNG, z kufru by mi nezbylo nic, abych měl reálnej dojezd na plyn aspoň 500 km.
Cena CNG bude nízká, dokud na něj bude jezdit jen zlomek motoristů, jinak na něj stát střihne spotřební daň jako na benzin, takže pokud na plyn jezdíte, ve vlastním zájmu to moc nepropagujte 🙂