BMW 525d xDrive Touring 2013

15 fotografiíBMW 5

Historickým pohledem netypická kombinace, přeplňovaný čtyřválec a pohon všech kol. Moderní optikou samozřejmost pro auto této kategorie.

Diskuze

13 komentářů

    Honzííík

    Je mi jasné že autům při testech dáváte dostatečně zahulit. Ale bylo by dobré uvádět spotřebu při běžné jízdě. Toto auto využívám bez x drive pro běžné ježdění a to se pohybuji mezi 100 a 110km/h okresky a kolem 140 dálnice + výlety ke 160 při předjíždění a spotřebu mám momentálně 5.2 a i když jedu dost zostra pomalu sebevražedně tak se mi ještě nepovedlo udělat nádrž za víc jak 6.3. Jinak s dynamikou nad 130 máte pravdu to prostě nejede, což je jediný důvod proč bych šel příště do 6 válce, Ale u toho jsem měl spotřebu mezi 7 a 8 litry stejným způsobem.

    Honzííík

    Je mi jasné že autům při testech dáváte dostatečně zahulit. Ale bylo by dobré uvádět spotřebu při běžné jízdě. Toto auto využívám bez x drive pro běžné ježdění a to se pohybuji mezi 100 a 110km/h okresky a kolem 140 dálnice + výlety ke 160 při předjíždění a spotřebu mám momentálně 5.2 a i když jedu dost zostra pomalu sebevražedně tak se mi ještě nepovedlo udělat nádrž za víc jak 6.3. Jinak s dynamikou nad 130 máte pravdu to prostě nejede, což je jediný důvod proč bych šel příště do 6 válce, Ale u toho jsem měl spotřebu mezi 7 a 8 litry stejným způsobem.

    Jenyk

    Skutečně je pro vás spotřeba lišící se o dva litry u auta za 1,5 mega tou nejdůležitější hodnotou? Mírně zdvihám obočí údivem. Přijde mi to jako pít
    kvalitní šampaňské z plastového kelímku.

    Jenyk

    Tak si to shrňme. Schopné auto nejede, je v něm hluk, bolí z něj prdel, není zábavné na řízení, schopná převodovka je v něm zkažená, žere stejně jako s lepším a výkonnějším motorem. Zapomněl jsem na něco? Skvělý test, blahopřeji.

    El

    IMHO nejde ani tak o spotřebu z pohledu finanční stránky jako třeba o dojezd.

    abeceda

    Četl jsem ten test již z kraje měsíce v „4×4 AUTO (crossover magazín)“ str.: 64. Opis? Faktem ale zůstává, že šestiválec chybu nemá, i když je auto stejně tvrdé. Spotřebou je trošku vyšší, ale pocitově je o výše o kategorii. Kdo se v testu ohání dojezdem, neví o čem mluví – občas se prostě na tankstelle musí, třeba i jen na toaletu, pokud nejezdí jen na trase Lovosice jih – lovosice západ 🙂

    abeceda

    Honzíku – člověk, který řeší spotřebu si kupuje za a) holátko, za b) jiné auto…, protože ten, který skutečně dá na dřevo milon a 4x 100 000, o spotřebě neuvažuje. Spíše ho zajímá, zda nezávislé topení, nebo M paket. * Tedy, pokud člověk operuje rozdílem 1-2 litrů na sto, nemá na to. Podstatnějším se ale bude pro mnohé jevit rozdíl pro 4. a 6.ti válec ve výši cca 125 000 Kč. To mnohé odradí a pak je dané, že v diskusi operují spotřebou či dojezdem – prostě plky, plky…

    Honzííík

    Rozdíl 2 litry jsou v tomto případě 30% a převedu li to na kč tak 83,95 kč/100 km. A tím pádem rozdíl za moji životnost auta ca. 300 00 Kč. Ale o to stejně zas tolik nejde když započítám amortizaci auta a servis a pojistku tak stejně jezdím kolem 12 kč/km.

    Jinak znám nejméně 20 majitelů aut v této cenové hladině a všichni majitelé dieselů řeší spotřebu, jediní kdo to neřeší jsou z motorizacemi typu 50i

    Prostě pořád je rozdíl zda obden tankujete za 3t. nebo za 2.

    m98

    cize fajn auto, ale chcelo by to 6-valec

    jarda

    Panove, kteri se tady neustale osivaji poznamkami typu, ze ti co si takova auta kupuji, ze neresi spotrebu a podobne. Nebudu se rozepisovat, ale nemate pravdu. Ti co kupuji diesel at za 500 nebo 2 mil. Tak resi. A kdyz uz kvuli niceho jineho, tak kvuli principu. A taky presne vim, ze ti co podobne poznamky uverejnuji, tak prave na koupi aut v hranici nad mega nemaji. Jinak by tak blbe nemluvili. Honziiik to rekl tak presne, jak jen mohl…spotrebu neresi jen ti s motorem v8 benzin (50i)…

    nanni2

    Já s Tebou souhlasím, i s kolegou, co říkal o tom 550 i. Já to auto mám a spotřebu samozřejmě řešením. Nevím,proč bych měl jezdit za 10 l, když můžu za 7.Nakonec v dieselu se prodává 90 % pětek..Pokud to člověk nepřehání tak těch 7,2 je reálná spotřeba tohoto vozu s x-drive. S vozem jsem spokojen a ani ta dynamika mi i  ve yvšších rychlostech nepřijde tak hrozná. Fakt je,že u 200 km/hod tomu už opravdu dochází dech a na tachometrových 230 to chce již opravdu alespoň dvojnásobek rozjezdové dráhy pro letadla…Párkrát mi c itelně chyběl výkon ( a točivý moment) při předjíždění, a to je horší…. Převodovka ZF je výborná, nezdá se mi, že by zmatkovala,jen je tam nepříjemně citelná prodfleva při rozjezdu nebo náhlé prudké akceleraci.. Asi bych radši manuál a to i  kvůli údajně nedůležité spotřebě…8 -st sice snižuje otáčky a tím spotřebu při  dálnič.rychlostech,katastrofa je to ale např. při dojíždění semaforu a na rovinkách,kde automat nepříjemně( a neekonomicky) brzdí, ale to už se nsad po  faceliftu odstraniklo funkcí „plachtění“
    Dynamika 530 d se 180 kw mi nepřišla nijak citelně lepší, zato cenový rozdíl je značný(i když ve srovnání s příplatkovou výbavou ten motor takovou roli nehraje)…

    Martin

    Škoda,že zde není uvedena spolehlivost
    Já mám auto rok a něco
    A včera mi odešlo turbo!!!
    Ukazatel km85000
    Spotřeba průměr 8,5l
    Pomalu ,ale nejezdím:-)

    loveawake.ru

    Welcome to the world of adult Dating loveawake.ru

Zpět na článek

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

TOPlist