BMW 5 (1996 – 2004)

7 fotografiíAutobazary a vše o ojetých autech

BMW řady 5 zaujme cestovním komfortem, ale i duší sportovce. Lze jej pořídit za opravdu zajímavou cenu, do neudržovaného vozu se ale můžete pěkně vysypat.

Diskuze

17 komentářů

    Zababa

    Nějak mi to nesedlo. Nejdřív zadní pohon jako zápor, potom jenom samé rozebírání dieselů. Přišlo mi to trochu světomotorovsky jednostranné. Sorry

    trhač

    Tak pro spoustu lidí je zadní náhon problém i na suchu v létě natož v zimě. Nadšenců, kteří takové auto ocení a zvládnou, u nás přece jezdí jen hrstka.

    Tovarik

    \“Pod jeho kapotou můžete nalézt jak úsporný vznětový motor, tak vznětový agregát s překvapivě příznivou spotřebou\“. Nemělo být ve druhé větě zážehový?

    Regis

    Me by zajimalo jestli je to fakt pravda. 540 touring s automatem nehrabe na suchu ani pri plnym plynu (ASR on), fakt nevim co by s tim motorista musel delat aby mu zadni nahon v necem vadil. Pri normalni jizde se to chova zcela nezaludne.

    Osobne mi prisel clanek taky dost o nicem. Spis nez aby prinesl informace jenom omila klise (zadni nahon, 530d, sportovni vlastnosti). E39 je mastodont (1900kg pohotovostni hmotnost), rozhodne ne sportovni auto (jednu vlasnim).

    Regis

    Jo, to je v clanku jeste minimalne jednou. Pani z AAA si trochu pletou pojmy. 😀

    Richard

    Podle mě vůbec nebyly zmíněný klasický bolesti e39. Namísto toho klišé v podobě praskání hlav a bludy o sportovnosti a zadnim náhodnu…

    quattro

    No ja len toľko, že BMW 5 generácie E39 sa na trh dostalo začiatkom decembra roku 1995, preto je údaj o roku 1996 špatný, mal by byť 1995 – 2003.

    Driver

    Pokud je mi známo, tak to bylo představení, ale zahájení prodeje až začátkem roku 1996.

    kebek

    \“Posádka má v BMW 5 místa dostatek ve všech směrech. To platí i pro cestující vzadu\“
    HaHaHa Po usednutí do BMW e39 kombi jsem byl opravdu překvapen jak je uvnitř málo místa vpředu i vzadu a jak blbě se na zadních se sedačkách sedí. (Zlatá 307SW :-))

    RedBaron

    A teď tu o Karkulce :o)

    Neznám větší utrpení pro posádku než sedadla francouzského vozu, kdykoliv jsem tuto torturu podstoupil, začala mě po 15 minutách bolet záda. Výjimky: Citroen XM, Renault 11 s Recaro sedadly. Zbytek opravdu katastrofa, sedadla povětšinou tvarovaná pro gumové medvědy, nikoli pro člověka.

    Tenhle článek z Áček je opravdu skvostem. S E39tkou může mít problém se zadním náhonem tak pitomec, který jezdí v zimě na letních gumách, jinak to díky elektronickým systémům běžný řidič není schopen ani rozeznat, stejně tak jako výborné vyvážení auta, na svou velikost výbornou ovladatelnost a nájezd do zatáčky podstatně lepší než s většinou předokolek.

    Sportovat se s tímhle autem opravdu moc nedá, je to velký, pohodlný a přitom dobře ovladatelný kočár na dlouhé cesty.

    milan

    a co benzinove motory? prevodovky?.. porovnani R6 M52/M54.. to by me nejvic zajimalo! chci 523i nebo 525i, kde je prave problem ve vyberu motoru…

    Richard

    AHoj, doporučuju ti zajít na bmwklub.cz , tam je hlavní zrdoj informací, pročti vše důkladně. Hodně z rychlíku: pokud nejsi vysloveně závodník, doporučil bych M52, nejlépe 2,8L, je to největší držák. Vzhledem k většímu nájezdu těhle aut u M54 je nebezpečí klasicky, že žere olej, je přicpanej oil separator, odejdou kdejaký čidla. Osobně mám motorizaci 323i a nemůžu říct křivýho slova na ten motor, jen pokukuju po 328ci:) navíc si uvědom, že pětice je těžká. Co se týká převodovek, tak manual neni co řešit, zkusíš prořadit stupně za studena a poznáš. Automat je záludnost a trochu riskovačka – o to větší pohoda při jízdě. zatim, dobře vyber.

    Toto je 4. článek o bmw v pořadí, co jsem přečetl (e36, e46, e34, e39) a jsou to samé řečičky a žádně typické nemoci a že je jich i na bmw plno a je na ně právě třeba dávat pozor při koupi!! Některé stojí pár korun, ale jiné převýší cenu auta.
    Richard

    mari

    Kde by auto vzalo 1900Kg? Nejtěžší co může být je 540i V8 kombi s automatem a i tak je s řidičem, plnou nádrží a ostatními provozními kapalinami jen 1845kg těžkej. 523i má 1550 a to je normální váha na auta této třídy.

    Regis

    Tak pardon, jsem se spletl o 55kg… 🙂

    murcix

    Tak to si sa teda dobre splietol. Auto v ktorom bolo vpredu tolko miesta na nohy som este nevidel. Ja s mojimi 2 metrami si davam v uplne kazdom aute sedacku dozadu aby som ako tak pohodlne sedel, ale v tomto ak si to dam najnizsie a dozadu, nedociahnem na spojkovy pedal. To ze si za mna nesadne ani 10 rocne dieta je druha vec, ale ked sa uskromnim tak vcelku v pohode. tato 5 je pre 2 nadrozmernych ludi uplny ideal. Kto chce 4 nadrozmernych ludi, ma ist do 7-er .

    bobun

    zdravím chlapy potřeboval bych poradit na co si mám dát pozor koupi bmw 530d 2005??

    Roman

    Zdravim..přemýšlím o kopupení 525 tds r.v.98, diesel, 105 kw. najeto 290 000 km. majitel s ním nikdy neměl žádné problémy…jen musel vyměnit tlumiče, ložiska a brzdy…což je vůču najetých kilometrech a stáří asi samozřejmé. myslíte že do toho mám jít?

Zpět na článek

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

TOPlist