BMW: 40 let divize M
26 fotografiíBMW
Sportovní divize BMW, proslulé M, slaví letos kulaté výročí. Tady máme zásadní fakta a milníky posledních čtyř dekád.
Häkkinen prodává unikátní hypersporťák. Šampion Formule 1 dá kupci i speciální zážitek
Škoda Kamiq Monte Carlo se zalíbí hlavně obyčejným lidem, jejichž srdce tíhne k motorsportu
Cupra Formentor představuje lovebrand, kterým svou osobnost posunete na jinou úroveň
První seznámení s novou Škodou Kodiaq: Potěší nejsilnější diesel a naladění podvozku
Stopadesátka na českých dálnicích? Jen na zlomku úseků a s omezeními
Nové Lamborghini Huracán SVJ je posledním ryze spalovacím supersportem značky. Nástupce bude hybrid
Staráte se o mytí podvozku vašeho vozu? Tohle jsou důvody, proč to nezanedbat
26 fotografiíBMW
Sportovní divize BMW, proslulé M, slaví letos kulaté výročí. Tady máme zásadní fakta a milníky posledních čtyř dekád.
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Hmmm, jako skalní bavorákař a Mkař… se nějak nemůžu dostat skrz fakt, že jste naftovou plejádu bavoráků s ///M na kufru (v článku zmíněné BMW M550d xDrive, BMW M550d xDrive Touring, BMW X5 M50d a BMW X6 M50d). Podle mýho tohle nemá s M divizí společného vůbec nic, vidim to spíš jako pokračování M Performance a klasických M paketů a doplňků s tim, že teď je do toho stylu vyladěný celý auto jako komplet, ne jen pár položek v ceníku. Tudíž se to nedá spojovat s tvorbou M GmbH, ať už v dalších letech vytvoří libovolnej paskvil. Mýmu tvrzení napomáhá i BMW konfigurátor, kde když chcete navolit M550d, musíte zabrousit do standard řady 5, nikoliv do teritoria M. Nebo jestli mi něco uniklo a redakce má jiné informace, tak bych se je rád dozvěděl, ale zatim to beru jako fail.