BMW 4 s tradičními ledvinkami: Ilustrace ukazuje, jak by vypadalo bez „bobřích zubů“
2 fotografieBMW 4
Nové BMW 4 Coupé šokovalo netradičním pojetím masky chladiče. Grafik teď ukázal, jak by vypadalo s tradičněji pojatými ledvnikami.
Voyah dream nabídne luxusní svezení a překvapivé zrychlení. Nejvíce šokuje ale vizuálem
Jak funguje bezdušová pneumatika? Video odhaluje neviditelnou práci na silnici
Häkkinen prodává unikátní hypersporťák. Šampion Formule 1 dá kupci i speciální zážitek
Škoda Kamiq Monte Carlo se zalíbí hlavně obyčejným lidem, jejichž srdce tíhne k motorsportu
Cupra Formentor představuje lovebrand, kterým svou osobnost posunete na jinou úroveň
První seznámení s novou Škodou Kodiaq: Potěší nejsilnější diesel a naladění podvozku
Stopadesátka na českých dálnicích? Jen na zlomku úseků a s omezeními
2 fotografieBMW 4
Nové BMW 4 Coupé šokovalo netradičním pojetím masky chladiče. Grafik teď ukázal, jak by vypadalo s tradičněji pojatými ledvnikami.
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Mne osobne sa páči verzia s retušovanými, malými ľadvinkami. Ja ale také auto nikdy nebudem mať, takže na mojom názore nezáleží, o úspechu nového dizajnu rozhodnú iba Tí, ktorí si ho reálne kúpia.
Jednoznačně ty menší ledvinky.
Rozhodně menší!Disaineři by měli jít do učení!Co v poslední době předvádějí je neskutečný hnus a jsem přesvědčen ,že to má i vliv na sestupující prodej!
Nové pojetí masky chladiče je krásné. Pokud se ohlédnete do historie vozů BMW před druhou světovou válkou, najdete zřejmě inspiraci současných designérů značky.
Tak to první je jasný BMW.
Ta nová maska chladiče vypadá dobře ale už to neni typický BMW.
Na 100m už bych nepoznal jestli je to BMW nebo nějaká nová Kia.
Vypadá dobře ale tak nějak tuctově, zaměnitelně a trošku přeplácaně. Prostě ztratilo ten charakteristickej vzhled, pořád z něj dost zbylo ale už to není ono.
V tomhle se vyplatil konzervativní přístup Porshe co se týče designu, v minulosti to byl jen nadupanej WV Brouk mezi hromadou zajímavějších automobilů.
Dneska je to snad jediný originální auto na silnici které si s ničím nespletete, protože se nenechalo vtáhnou do tý dnešní módy většiny automobilek, které se z nějakého důvodu schodly na tom že samotný tvar karoserie neni důležitý a stačí udělat tvar z řeky vytaženého oblázku a výsledný efekt luxusního bouráku už se dodělá zvenčí nesmyslně složitou tvarově přeplácanou maskou a milionem prolisů a liní které se v kombinaci s metalízou lesknou jak vánoční stromeček.
Nevim proč dneska všechno musí vypadat jako japonský origami natřený lakem na nehty.
Působí to jako laciné pozlátko, přestože není a stálo to fůru peněz.
Tohle BMW nemá zapotřebí, to musí dělat Korejci aby jejich auta aspoň nějak vypadala, když už jezdí úplně průměrně a není na nich nic zajímavého ani kvalitního, ale nechápu proč to dělá BMW se svym luxusním sporťákem.
Ale s BMW to jde z kopce už delší dobu, pro srovnání koukněte třeba na BMW 850 jaký uměli dělat auta, čtyřka proti tomu vypadá jako něco co vzniklo za obrovských tlaků hluboko podpovrchem země a následně vyvřelo spolu s magmatem při nějaké sopečné erupci.
Nějakému geologovi by se tenhle zvrásněný lesklý kamínek mohl líbit, není to zas tak špatné, ale za ty prachy bych si radši koupil Porsche nebo Audinu.