BMW 4 Base line: základ pro speciál či lidovka, rozhodně však jen teorie

5 fotografiíBMW

Umíte si představit, že by i luxusní auta byla oholená o výbavu a tím pádem i levnější a vy sami rozhodovali o tom, jestli chcete hliníková kola, ESP či plné lakování?

Diskuze

3 komentáře

    Vincent

    Je vidět, že čtete Jalopnik. Akorát s tím překladem (významu) to hapruje, soudruzi.
    Šlo o představu, jak by vypadaly v základu prémiové německé modely, pokud by hlavně Japonci nepřepsali pravidla díky bohaté sériové výbavě.
    Chlapci, černý nárazník či velký plechová kola žádnou hmotnost neušetří, že.
    A dotyčný autor rozhodně neměl namysli snížení váhy, ale spíše ironickou reakci na příplatkovou politiku neměckých prémiovek.
    Tak, znovu ke kompům a příště lépe. Podobný úvahy samozřejmě můžete prezentovat, ale nepřikrádat k nim materiály, které s nimi nesouvisí ani za mák.

    Miro M.

    Vaše premisa je zajímavá, nicméně poněkud scestná. Jalopnik skutečně patří mezi mé poměrně oblíbené stránky, že se tam však objevila zpráva právě k těmto obrázkům, jsem zjistil (resp. soudím, že tomu tak je) až nyní z Vašeho komentáře. Jak tam kolegové tento vůz popsali, případně co o tomto voze soudí samotný autor XTomi, je sice hezké, nicméně ne závazné. Jinak řečeno, tento text zkrátka není překlad, ale pouhé zamyšlení typu „co kdyby“, a pokud se v některých detailech s jejich článkem shoduje, podobnost je čistě náhodná. Pochopitelně, že plechová kola či nárazník bez barvy asi kilogramy neušetří, pokud ale uspoří náklady na pořízení vozu, protože je majitel stejně hodlá vyměnit třeba za karbonový díl a kovaná kola, na váze se to už projevit může a také se mu to rozhodně vyplatí. Ono „vyhazovat“ hliník a ocelový plech asi nebude to samé. A právě tuto teorii se snažil nastínit článek o levném BMW, nikoli kopírovat názor někoho jiného, byť i v něm jistě mohlo být leccos zajímavéh. MM

    Vincent

    Díky za reakci.
    Nicméně, u vozu jako GT86 dává taková oholená verze smysl. U drahý prémiovky ne, nedokážu si představit člověka, co si říká: ok, nemám prachy, ale koupím si 4er na plecháčích a bez laku na náraznících, zrcátkách a klikách,´a místo toho si zaškrtnu LSD.
    Navíc, 4er není náčiní na okruhy, je to de facto luxusní GT.
    Mimochodem, mě by nevadilo menší BMW s omezenou výbavou, nízkou hmotností a LSD. Bohužel, dnes něco takového značka nenabídne, protože se dali spíš na pětimetrová, dvoutunová auta s pohonem 4×4. Taková je realita. Minimální výbava neudělá z 4er sporťák.
    Lepší je skutečně sarkastická poznámka o příplatkové politice.

Zpět na článek

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

TOPlist