BMW 340i Sedan (2016) vs. BMW 328i Sedan (1994)

37 fotografiíBMW 3

Velký řadový šestiválec a pohon zadních kol v kompaktní velikosti, to bylo vždycky velké lákadlo. BMW řady 3 se však za více jak dvacet let hodně změnilo. Bylo to ovšem k lepšímu, nebo je to klasika, která tady má...

Diskuze

4 komentáře

    Karlos

    Super clanek!! Diky sve praci se dostanu za volant nejnovejsich technickych novinek, jakou jsou napriklad Tesla a S500 Hybrid a jsou to super auta. rychle, ale trosku moc hi-tech…to svezeni je proste jine…
    Sam jezdim starym golfem s V5 170k, ktery nikdy nepatril k tomu nejrychlejsimu, ale je to poctive auto, jede, ma dobry zvuk a je spolehlivy…koukem oka koukam po bmw 3 s benzinovym sestivalcem nejlepe 330i, abych si za par penez uzil hodne zabavy a jedno mohl svym detem vypravet, ze jsem mel auto o objemu 3000cc, kdyz oni budou jezdit elektrickymi vozitky…….Jak stara V5 tak atmosfericke sestivalce od bmw .jsou motorizace , kterym se da po 10 let provozu stale verit….coz je problem v dnesni dobe, protoze kdyz vidim co produkuji sportovni divize automobilek, tak z hlediska spolehlivosti bude vetsina aut pro me za 10 let nezajimava…..ale co bude za 10 let…treba budu jezdit Priusem…(ktery jinak patri mezi nejspolehlivejsi ojetiny na trhu, videl jsem par exemplaru s najezdem pres 300 000km s puvodni prevodovkou a baterkou, ale to by vydalo na dalsi clanek…)

    E36

    Jako majitel E36 328i musím konstatovat, že článku není co vytknout 🙂 Co se týče výkonové špičky, tak ta se dá vykouzlit výměnou sání a patřičným naladěním jednotky (za sání z motoru M50b25). 328i byla uměle přiškrcena aby spadala do určité paušální skupiny v Německu ( Mercedes s 2.8 motorem měl také 142kw to samé Audi).

    bimmer

    Není úplně pravda, že jízdní režimy se v tomto autě nedají konfigurovat – výjimkou je režim „Sport“, který je normálně konfigurovatelný (podvozek, řízení, aut. převodovka), takže se dá nakombinovat např. komfortní podvozek s tuhým řízením a sportovním režimem řazení. Jen si nejsem jistý tím plachtěním, to je možná vyhrazeno jen režimu „Eco-Pro“. Kromě toho se v kterémkoli jízdním režimu dá bočním posunem ovladače převodovky zvolit sportovnější režim řazení (pokud už je sportovní, bude ještě sportovnější).
    Motor je samozřejmě lahůdkový, ale osobně mě na tom autě nejvíc bere podvozek – takovou kombinaci schopnosti pohlcovat nerovnosti a zároveň dokonale kontrolovat jakékoli pohyby karoserie jsem ještě nezažil (mluvím o adaptivním M-podvozku). Škoda toho poněkud umělého řízení…

    Miloš

    Dva osma měla samosvor v sérii

Zpět na článek

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

TOPlist