BMW 335i

13 fotografiíBMW 3

306 koní, pohon zadních kol a manuální převodovka. Koho baví řízení, asi nechce nic jiného. Nebo je to jinak?

Diskuze

31 komentářů

    Michal

    Po 17.000 km měněna spojka? Většina českých motoristických novinářů je dobytek.

    Michal

    Ještě jsem chtěl dodat, že BMW 3 series se povedly jako celek.

    karlos89

    Klasická masturbace nad bavorákem ve stylu motoristických novinářů. Osobně bych takový auto nikdy nechtěl, už kvůli namachrovaným dobytkům, kteří v BMW zpravidla jezdí.

    V neustálém souboji Mercedes vs. BMW vždy stojím za trojcípou hvězdou, facinován její všestranností a komfortem, které BMW nikdy nenabídne…

    Předem se omlouvám všem potrefeným husám vlastnícím auta s podvozkem rychlejším než motor :))

    karel

    vis jak, nekdo uprednostnuje masirku s automatem za trojcipou hvezdou s kormidlem namisto volantu, nekdo zase manual i se silnym motorem, charismatickym zvukem a rychlym podvozkem. a btw, s jakym Medem zijes?

    Michal

    Já si myslím, že z pohledu řidičských zážitků je jednoznačně lepší BMW. Třeba zrovna C Class 63 AMG je zrovna to "monstrum", kde je motor rychlejší než podvozek. M3 není tak "bláznivé" auto a dá se s ní žít i na denodenní bázi.

    karlos89

    Řekněme, že nejvíc mám projetou masařku (w210) a Vito (to má manuál, kdyby si chtěl někdo rejpnout). Osobně vlastním jenom momentálně nepojízdné piano (w123), ta číslovka za jménem znamená můj ročník, takže podzemní garáž plná mercedesů všeho stáří se zatím nekoná :)) Jinak kámoš jezdí ve 320D jako totální prase, což je jev, kterýho jsem si všimnul u řady řidičů BMW. Ono když si někdo kupuje auto hlavně kvůli "jízdním zážitkům" v běžném provozu, tak si to vždycky říká o průser. Ta trojka má navíc opravdu miniaturní interiér, pokud ji místem přebije i řada aut z nižší střední, nemá ve střední třídě v podstatě co dělat.

    Každopádně jsem si vědom, že prozrazení významu číslovky bude mít za následek tiché odfrknutí většiny diskutujících 🙂

    McMac

    no, je pravda, že hodně řidičů s bmw "závodí", ale musím říct, že to jsou většinou slabší motorizace (tvá zmiňovaná 320d apod.) jinak výrazně častěji (myslím i relativní hodnotu) vidím závodit lidi s oktávkou TDI, passaty apod.

    s tím, že nemá ve střední třídě co dělat bych nesouhlasil – C-Klasse a A4 je naprosto srovnatelný; ale v Passatu, Mondeu apod. je místa více. Ještě bych ale dodal, že např. já s více než 190 cm nemám v 3er problém – chce to poštelovat, ale pak zjistíš, že k pohodlné jízdě snad ani víc nepotřebuješ – všechno je tam, kde má být.

    pes

    tak pořád lepší podvozek rychlejší motoru, než obráceně… 🙂

    Michal

    Přesně tak.

    Johny.Rico

    😀

    McMac

    Každý tuner ví, že první co se ladí je podvozek. Vždy je lepší mít nestíhající motor podvozku než obráceně.

    Namachrovaných dobytků je téměř všude stejně, osobně radši BMW 3er než Passata, z hlediska Tebou zmiňovaného.

    Mercedes je více do komfortu, BMW do sportu. Nelze říct, že tohle je prostě lepší, jde o individuální volbu.

    F 40

    současných BMW ,které vypadají docela pěkně.Ale uvnitř je to pořád tragédie,interíéry starých bavoráků jsou útulné a přístrojovka natočená k řidiči je originální,kdežto v těch nových je to celé nějaké divné a chladné.A ten příšerný i drive je asi nejhorším vynálezem v dějinách BMW.

    pes

    novej i-drive je mnohem lepší, ale taky dávám přednost verzi bez něj – čím míň knoflíků, tím víc radosti z řízení

    Johny.Rico

    iDrive je skvělá věc… aspoň někdy okůšaj 😉

    F 40

    Už jsem zkůšal a stojí to /dle mého názoru/za howno,člověk se v tom hrabe, nečumí na cestu a tím pádem se zvyšuje riziko karambolu.Ale někdo si to nemůže vynachválit.Sto lidí,sto chutí.

    sti

    jen je treba si s tim nehrat pul hodiny, ale par dni a vsechno se ti zautomatizuje, prijdes na shortcuty atd. je to samozrejme jako s jakymkoliv jinym softem. s photoshopem se taky nenaucis za pul hodiny.

    McMac

    Jenže mít tolik funkcí a málo knoflíků, lépe udělat prostě nejde. Ty funkce se musí nějak ovládat a nebo tam ty funkce nebudou, ale obojí současně nejde.

    Johny.Rico

    Co k tomu říci? Přišel jsem si na vše (zvuk + ukázka interiéru), co jsem chtěl. Nádhera a gratulace!

    Spoon

    Zdá se mi to, nebo je tu 335i už potřetí?…

    Johny.Rico

    Pravda, nezdá.

    MIro

    Tyto novinari su uz tak rozmaznany ze stracaju veskeru objektívnost.

    Ten bavoračik ma predsa 300 koni – tak musi byt aj tvrdy aby drzal na ceste.

    Ak je novinar nestastny ze mu natriasa zadok nech testuje verziu so zakladnym motorom.

    Ideal by bol pre nich asi :vykon 500 koní, konfort ako citroen C5 hydroaktive, priestor ako v dodavke a dizajn ako ferrari.

    sti

    Miro, pletes se. je vseobecne znamy fakt, ze emkove bavoraky s runflaty u nas nefunguji zase tak dobre. tahle kombinace je fajn na svycarsky a nemecky silnice. u nas to nekteri resi vymenou za klasicky pneu, pripadne optimum na cesky silnice je kombinace sedmnactkovych kol s mpaketem.

    Petr

    emkove bavoraky nemaji runflaty … proto je take M3 e92 podstatne komfortnejsi nez 335i. JInak souhlas runflaty zahodit a koupit sadu na opravu + pripojisteni na odtah kdyby naaahodou:)

    McMac

    To ale není pravda, pan Trojna to takto ani neřekl (!) řekl,že je auto na špatných silnicích tvrdé, ale že na dobrých funguje výborně, nevím co k tomu dodat

    sato

    Opat raz dobra praca. Len tak dalej.

    martin

    test good o tom zadna, ale uz s tema bavorakama jdete nekam. co takhle jine znacky? zacinamn mit pocit, ze je to placena reklama.

    Petr

    A co chces sledovat? Skodu Octavii tdi nebo Citrona? Neboj to prijde …

    martin

    treba,to je fuk. ale uznej sam…12 video testu bmw, 4 medouru a JEN 1 audi. no neni to k zamysleni?

    Johny.Rico

    Audi si vynucuje samou chválu, jinak nepustí auta do testů… tohle byl aspoň trend "před nedávnem"… jak to je teď, netuším.

    Johny.Rico

    No ale na druhou stranu – nějaké obří SUV by se mi tu líbilo. Ale ne X6 ble:-/

    evo

    obzvlaste ta treti. proste pekna prace.

Zpět na článek

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

TOPlist