BMW 335i
13 fotografiíBMW 3
306 koní, pohon zadních kol a manuální převodovka. Koho baví řízení, asi nechce nic jiného. Nebo je to jinak?
Voyah dream nabídne luxusní svezení a překvapivé zrychlení. Nejvíce šokuje ale vizuálem
Jak funguje bezdušová pneumatika? Video odhaluje neviditelnou práci na silnici
Häkkinen prodává unikátní hypersporťák. Šampion Formule 1 dá kupci i speciální zážitek
Škoda Kamiq Monte Carlo se zalíbí hlavně obyčejným lidem, jejichž srdce tíhne k motorsportu
Cupra Formentor představuje lovebrand, kterým svou osobnost posunete na jinou úroveň
První seznámení s novou Škodou Kodiaq: Potěší nejsilnější diesel a naladění podvozku
Stopadesátka na českých dálnicích? Jen na zlomku úseků a s omezeními
13 fotografiíBMW 3
306 koní, pohon zadních kol a manuální převodovka. Koho baví řízení, asi nechce nic jiného. Nebo je to jinak?
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Po 17.000 km měněna spojka? Většina českých motoristických novinářů je dobytek.
Ještě jsem chtěl dodat, že BMW 3 series se povedly jako celek.
Klasická masturbace nad bavorákem ve stylu motoristických novinářů. Osobně bych takový auto nikdy nechtěl, už kvůli namachrovaným dobytkům, kteří v BMW zpravidla jezdí.
V neustálém souboji Mercedes vs. BMW vždy stojím za trojcípou hvězdou, facinován její všestranností a komfortem, které BMW nikdy nenabídne…
Předem se omlouvám všem potrefeným husám vlastnícím auta s podvozkem rychlejším než motor :))
vis jak, nekdo uprednostnuje masirku s automatem za trojcipou hvezdou s kormidlem namisto volantu, nekdo zase manual i se silnym motorem, charismatickym zvukem a rychlym podvozkem. a btw, s jakym Medem zijes?
Já si myslím, že z pohledu řidičských zážitků je jednoznačně lepší BMW. Třeba zrovna C Class 63 AMG je zrovna to "monstrum", kde je motor rychlejší než podvozek. M3 není tak "bláznivé" auto a dá se s ní žít i na denodenní bázi.
Řekněme, že nejvíc mám projetou masařku (w210) a Vito (to má manuál, kdyby si chtěl někdo rejpnout). Osobně vlastním jenom momentálně nepojízdné piano (w123), ta číslovka za jménem znamená můj ročník, takže podzemní garáž plná mercedesů všeho stáří se zatím nekoná :)) Jinak kámoš jezdí ve 320D jako totální prase, což je jev, kterýho jsem si všimnul u řady řidičů BMW. Ono když si někdo kupuje auto hlavně kvůli "jízdním zážitkům" v běžném provozu, tak si to vždycky říká o průser. Ta trojka má navíc opravdu miniaturní interiér, pokud ji místem přebije i řada aut z nižší střední, nemá ve střední třídě v podstatě co dělat.
Každopádně jsem si vědom, že prozrazení významu číslovky bude mít za následek tiché odfrknutí většiny diskutujících 🙂
no, je pravda, že hodně řidičů s bmw "závodí", ale musím říct, že to jsou většinou slabší motorizace (tvá zmiňovaná 320d apod.) jinak výrazně častěji (myslím i relativní hodnotu) vidím závodit lidi s oktávkou TDI, passaty apod.
s tím, že nemá ve střední třídě co dělat bych nesouhlasil – C-Klasse a A4 je naprosto srovnatelný; ale v Passatu, Mondeu apod. je místa více. Ještě bych ale dodal, že např. já s více než 190 cm nemám v 3er problém – chce to poštelovat, ale pak zjistíš, že k pohodlné jízdě snad ani víc nepotřebuješ – všechno je tam, kde má být.
tak pořád lepší podvozek rychlejší motoru, než obráceně… 🙂
Přesně tak.
😀
Každý tuner ví, že první co se ladí je podvozek. Vždy je lepší mít nestíhající motor podvozku než obráceně.
Namachrovaných dobytků je téměř všude stejně, osobně radši BMW 3er než Passata, z hlediska Tebou zmiňovaného.
Mercedes je více do komfortu, BMW do sportu. Nelze říct, že tohle je prostě lepší, jde o individuální volbu.
současných BMW ,které vypadají docela pěkně.Ale uvnitř je to pořád tragédie,interíéry starých bavoráků jsou útulné a přístrojovka natočená k řidiči je originální,kdežto v těch nových je to celé nějaké divné a chladné.A ten příšerný i drive je asi nejhorším vynálezem v dějinách BMW.
novej i-drive je mnohem lepší, ale taky dávám přednost verzi bez něj – čím míň knoflíků, tím víc radosti z řízení
iDrive je skvělá věc… aspoň někdy okůšaj 😉
Už jsem zkůšal a stojí to /dle mého názoru/za howno,člověk se v tom hrabe, nečumí na cestu a tím pádem se zvyšuje riziko karambolu.Ale někdo si to nemůže vynachválit.Sto lidí,sto chutí.
jen je treba si s tim nehrat pul hodiny, ale par dni a vsechno se ti zautomatizuje, prijdes na shortcuty atd. je to samozrejme jako s jakymkoliv jinym softem. s photoshopem se taky nenaucis za pul hodiny.
Jenže mít tolik funkcí a málo knoflíků, lépe udělat prostě nejde. Ty funkce se musí nějak ovládat a nebo tam ty funkce nebudou, ale obojí současně nejde.
Co k tomu říci? Přišel jsem si na vše (zvuk + ukázka interiéru), co jsem chtěl. Nádhera a gratulace!
Zdá se mi to, nebo je tu 335i už potřetí?…
Pravda, nezdá.
Tyto novinari su uz tak rozmaznany ze stracaju veskeru objektívnost.
Ten bavoračik ma predsa 300 koni – tak musi byt aj tvrdy aby drzal na ceste.
Ak je novinar nestastny ze mu natriasa zadok nech testuje verziu so zakladnym motorom.
Ideal by bol pre nich asi :vykon 500 koní, konfort ako citroen C5 hydroaktive, priestor ako v dodavke a dizajn ako ferrari.
Miro, pletes se. je vseobecne znamy fakt, ze emkove bavoraky s runflaty u nas nefunguji zase tak dobre. tahle kombinace je fajn na svycarsky a nemecky silnice. u nas to nekteri resi vymenou za klasicky pneu, pripadne optimum na cesky silnice je kombinace sedmnactkovych kol s mpaketem.
emkove bavoraky nemaji runflaty … proto je take M3 e92 podstatne komfortnejsi nez 335i. JInak souhlas runflaty zahodit a koupit sadu na opravu + pripojisteni na odtah kdyby naaahodou:)
To ale není pravda, pan Trojna to takto ani neřekl (!) řekl,že je auto na špatných silnicích tvrdé, ale že na dobrých funguje výborně, nevím co k tomu dodat
Opat raz dobra praca. Len tak dalej.
test good o tom zadna, ale uz s tema bavorakama jdete nekam. co takhle jine znacky? zacinamn mit pocit, ze je to placena reklama.
A co chces sledovat? Skodu Octavii tdi nebo Citrona? Neboj to prijde …
treba,to je fuk. ale uznej sam…12 video testu bmw, 4 medouru a JEN 1 audi. no neni to k zamysleni?
Audi si vynucuje samou chválu, jinak nepustí auta do testů… tohle byl aspoň trend "před nedávnem"… jak to je teď, netuším.
No ale na druhou stranu – nějaké obří SUV by se mi tu líbilo. Ale ne X6 ble:-/
obzvlaste ta treti. proste pekna prace.