BMW 335i Coupé
27 fotografiíBMW 3
Řadový šestiválec, manuální převodovka a pohon zadních kol. To zní jako recept na pořádnou porci zábavy.
Nejlepší české silnice: Vybrali jsme, kde se nejlépe svezete
Pořádný doping pro Corvette. Nový tuning od Hennessey slibuje kompresor a až 700 koní
Škodu Fabii sedan kdysi postavilo i Porsche. Našli jsme auto, na které už všichni zapomněli
Stavba dálnice D3 se zasekla: Úsek u Kaplice zpozdí bizarní situace s antimonopolním úřadem
27 fotografiíBMW 3
Řadový šestiválec, manuální převodovka a pohon zadních kol. To zní jako recept na pořádnou porci zábavy.
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Všechno ok, jen škoda že takto nakonfigurované 335i bylo velmi nedávno v Meziplynu. Nevadí, chvála na tohle auto se dá poslouchat i dvakrát 🙂
Pokud mě pamět neklame, tak tam byl naprosto stejný kousek, taky měl SPZ 1AC xxx 🙂
Nějak se mi tam nezdá ten "elektronicky ovládaný diferenciál", já myslel že elektronický samosvorný diferenciály jsou určený jen pro modely divize M nebo se pletu? V 335i by měl být stejně jako v 135i klasický otevřený diferenciál s elektronicky kontrolovaným přibržďováním kol při protočení jednoho z nich. Nechci být hnidopich, třeba to autor myslel dobře, jenom to z toho není moc patrné.
já si teda pod elektronicky ovládaným diferenciálem představím spíš to ze 135i než z Mka 🙂
Ved autor nespomenul elektronicky ovladany samosvorny diferencial, tak kde je problem? Tento bavor ma zrejme otvoreny diferak s pribrzdovanim kolies, niekde sa to nazyva elektronicka uzavierka. M-ka maju tiez elektronicky ovladany diferak, ale na pokyn elektroniky sa mechanicky uzavrie, aspon tak to chapem ja laik 🙂
No přesně tak jsem to pochopil i já. M-ka mají podle mě elektronicky řízený LSD, kdežto 135i a 335i mají pouze přibržďování kol na základě čidel ABS systému. Z čehož mi vyplívá, že v těch jejich "elektronických" otevřených diferenciálech není žádná elektronika, tak nevím… Možná je to jen nějaký ustálený výraz, pro zjednodušení(i když technicky nepřesný).
bude lepší to přepsat, abychom si rozuměli. 🙂 Auto NEMÁ mechanickou špéru, jako třeba M3 nebo M5, ale jen tu moderní elektronickou. Tzn., že přibržďuje protáčející se kolo. Docela to funguje, ale to mechanické spojení a ostrost reakce klasického samosvoru tomu prostě chybí.
krásnej článek =) moc pěkně napsaný, rozhodně jeden z lepších za poslední dobu 😉 fakt si dovedu celkem dobře představit jakobych v tom seděl s vámi =)
ps. vysvětlete někdo pls ten diferák pořádně, kdo se v tom pak má vyznat =D
Nechapem celkom, ze opisujete motor ako dost tocivy, ze nevadne a ze tahne aj k 7000 ot. Uz z principu nemoze motor s tak plochou krivkou kroutaku odovzdavat to najlepsie pred cervenym polom, naviac ked max. vykon je v obycajnych 5800. Ja viem teoretizujem, ale aj tento borec hovori inak, vid toto video:
http://www.dpccars.com/car-videos-09/08-17-09page-BMW-135i-Laps-Laguna-Seca.htm
Nechapem celkom, ze opisujete motor ako dost tocivy, ze nevadne a ze tahne aj k 7000 ot. Uz z principu nemoze motor s tak plochou krivkou kroutaku odovzdavat to najlepsie pred cervenym polom, naviac ked max. vykon je v obycajnych 5800. Ja viem teoretizujem, ale aj tento borec hovori inak, vid toto video:
http://www.dpccars.com/car-videos-09/08-17-09page-BMW-135i-Laps-Laguna-Seca.htm
Nechapem celkom, ze opisujete motor ako dost tocivy, ze nevadne a ze tahne aj k 7000 ot. Uz z principu nemoze motor s tak plochou krivkou kroutaku odovzdavat to najlepsie pred cervenym polom, naviac ked max. vykon je v obycajnych 5800. Ja viem teoretizujem, ale aj tento borec hovori inak, vid toto video:
http://www.dpccars.com/car-videos-09/08-17-09page-BMW-135i-Laps-Laguna-Seca.htm
Sorry za opakovanie, mal som priblemy z netom.
Neverim tomu, ze pri plnem vyuzivani vykonu si auto nevezme vic nez 13litru… dovolim si tvrdit, ze 20litru bude bezna spotreba pri podavani maximalnich vykonu.
Tak to každopádně. 12-13 litrů si vezme pod palbou kde jaká dvoulitrová atmosféra…
clanek je to velmi pekny.. ja mam uplne stejne auto v M-paketu.. akorat v cabriu 330d a automatu.. musim rict, ze se s nim krasne jezdi na limitu.. to jak bere zatacky a celkove komunikuje s ridicem.. tak o tom si A5 muze jen zdat..
jen ta spotreba.. nevejdu si pri normalni jizde pod 10 litru nafty.. to v papirech pisou 6,5 litru.. toto auto, mohu vrele doporucit..
jako sorry, ale "mám úplně stejné auto, jen 330d fautomatu fkabriu…" To je, jako bys řekl "hele, Porsche. Mám úplně stejné auto, jen kombíka v dízlu."
Ale jinak rozhodně fajn volba, i když mě osobně kombinace dieselu a kabrioletu trochu smrdí. 🙂