BMW 335d Coupé
26 fotografiíBMW 3
Výkonem se vyrovná první šestiválcové emtrojce, ale nástupem točivého momentu deklasuje cokoli, co kdy z divize M před "turboérou" vyjelo na silnice.
Staráte se o mytí podvozku vašeho vozu? Tohle jsou důvody, proč to nezanedbat
BMW odhaluje další evoluci projektu Goldfisch. Vlajková limuzína měla mít motor V16
Vyzkoušeli jsme rodinný kombík, který strčí Octavii do kapsy jejími vlastními zbraněmi
Ameriky za pár šupů: Co si můžete koupit za maximálních 250 tisíc?
Parkování podélné, kolmé, šikmé, ve druhé řadě, v jednosměrce. Jak je to vlastně správně?
Toyota odmítá rychlý konec dieselu. Chystá unikátní technologii ke změně barvy karoserie
26 fotografiíBMW 3
Výkonem se vyrovná první šestiválcové emtrojce, ale nástupem točivého momentu deklasuje cokoli, co kdy z divize M před "turboérou" vyjelo na silnice.
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
bmw néní co béjvalo..
Zajímalo by mě opravdu upřímné srovnání provozních nákladů včetně servisních prohlídek u 335i. Pokud je od začátku o 75.000,- levnější, musí se najet aspoň 80.000km, aby se 335d vyplatilo a to nemluvim o tom, že 335i poskytne opravdu jinou radost z jízdy. Samozřejmě jiná věc je zase přeprodejnost po třech nebo čtyřech letech provozu, kdy 335d bude mít asi navrch. Já bych do nafty nešel :o)
Vcelku dobrý test, ale nechápu ty neustálé narážky na to, že diesel není dost sportovní, (on totiž nikdy sportovní nebyl, není a nebude za jeho volantem je málo zpětné vazby apod. Síla tohoto modelu je zcela jinde a je jen dobře, že BMW nabízí i M3 nebo 1M, které zábavu za volantem poskytnou. Automobilka má dost široké portfolio na to, aby uspokojila všechny zákazníky a ať se nám to líbí nebo ne, tím co automobilkám vydělává nejvíce peněz, jsou mainstreamové modely. Až BMW upustí od výroby aut jako M3 či 1M, pak bude důvod k pláči. Ten zatím díky Bohu, nenastal.
problém je ale v tom, že dřív bylo u BMW pocitově sportovní i základní 318i nebo 325i se šestiválcem. Dneska neni sportovní už ani dvakrát přeplňovaná pětka s osmiválcem. A to je podle mě průser.
Nechci nejak rypat, ale pokud jsem to dobre pochopil, tak auto se testovalo jiz pred peti tydny, tedy v dobe, kdy byl ze prvne publikovany clanek a video o driftujici 335d… no a pokud v te dobe melo auto na tachometru najetych 1000km, tak mi driftovani nezajeteho auta prijde trosku jako prasarna…
Kvůli těžšímu motoru ??????? to je takovej přežitek, řídil jsem toto auto akorád ve verzi E91 a 3.0L ve verzi E90, motor mi nepřišel že by byl o tolik těžší že by to bylo znát na jízdních vlastnostech ….
btw: JE OPRAVDU HLOUPÉ SROVNÁVAT ŽE BENZÍNOVÝ ŠESTIVÁLEC SEDÍ V ZATÁČKÁCH LÉPE NEŽ NAFTOVÝ ŠESTIVÁLEC KVŮLI VÁZE, JE TAM MINIMÁLNÍ ROZDÍL !!!!!!!
z TOHO PLYNE ŽE:
BENZÍNOVÝ ŠESTIVÁLEC JE V ZATÁČKÁCH HORŠÍ PROTOŽE JE MOC TĚŽKEJ PROTI NAFTOVÝMU 2LITRU …
V KONEČNÉM VÝSLEDKU BY TO ZNAMENALO ŽE KDYBY SE DO BÁWA STRČIL LEHKÝ MOTOR Z FELICIE 1,3, TAK BY V ZATÁČKÁCH BYLO LEPŠÍ JAK JAKÉKOLIV SÉRIOVÉ BÁWO TUDÍŽ I VERZE M …… TO ZNÍ HODNĚ HLOUPĚ NEMYSLÍTE ???