BMW 330xd Touring: Že je mráz, nevadí!

14 fotografiíBMW 3

Trojkový bavorák znamená pro BMW hodně. Dá se víceméně prohlásit, že je to pilíř, na kterém stojí celá automobilka.

Diskuze

9 komentářů

    Kadel

    Ta čtyřkolka určitě smysl má, ale fakt jen pro někoho. Já bych si jí nekoupil, když už bavoráka, tak zadokolku. Ten kombík je sice docela OK, ale mě se na rozdíl od autora líbí sedan ještě víc.

    vasek

    opravdu pěkně napsaný článek a autor jako by mi četl myšlenky. sem dlouholety a skalní fanda zn.BMW. jak tahle trojka vyjela, hned jsem si s manželkou pomyslel, že predek docela dobry, ale zadej hruza – proste korejskej "šmrnc." kombik ale tohle trochu stírá a je fakt designově hezčí, než sedan. osobně vlastníme sedana E46 a coupe E46, pocitově asi poslední nejhezčí trojkovou řadu BMW. x-drive je asi fajn, ale já bych do něj nikdy nešel – důvody mám jasné a zde byly srozumitelně popsány: větší hmotnost, vyšší pořizovací cena, spolu s dieslovým motorem moc těžký předek a tím pádem je dána autu nedotáčivost. moje volba by byla: 325i touring, manuální převodovka, ne-aktivní řízení, pouze zadokolka. zastávám názor, že jízda s BMW = "ride for fun":-))

    thg

    ahoj,

    uz dyl patram po tom, jak se vlastne chovaji moderni zadokolky na snehu. casto jezdim na hory a pohled na zoufale bavorakisty je beznou praxi.

    nemate nekdo nejake zkusenosti, ktere by do toho mohly vnest svetlo?

    Honza Koubek, autoweb.cz

    Já s tímhle 330xd vyrazil na skutečně zledovatělé cesty (viz video) a neměl jsem vážnější problém. Dokonce i s vypnutým protiprokluzem dokáže x-Drive těch 500 Nm zkrotit tak, aby se to do kopce v klidu rozjelo. Když jsem pak z auta vystupoval, málem jsem si natloukl. Věřte mi, že nepřeháním.

    Na sněhu se chová nejprve nedotáčivě, při razantnějším pobídnutí plynem pak přetáčivé, ale pořád řiditelné. Jen je prostě těžší na předek, než "normální" bavoráky.

    Ti zoufalí řidiči o kterých se zmiňujete – mají skutečně čtyřkolky? U zadokolek by se zoufalost dala pochopit…

    Vašek

    …, upřimně nevím, které "zoufalé" bavoráky jste kde viděl? já jezdím uz téměř 10 let každým rokem na hory a to převážne do rakouských Alp, ale nikdy, opravdu nikdy jsem nemel nejmenší problém. Vždy to chce ale pořádné zimní gumy a řetězy s sebou – i když ty jsem nabouval opravdu párkrát, a to ještě spíš z příkazu dopravní značky. rovněž ani tam jsem nikdy neviděl nikoho, kdo by měl s tímhle autem problémy. jasně, není to off-road, ani čtyřkolka tak když tam nemusím, nepojedu na zavátou polní cestu, nebo silnici, co je k poznání jen podle vyčnívajících sněžných tyčí:-)

    david

    Přesně tak. Za skoro 250 tis. km s BMW jsem neměl problém s trakcí a to i na sněhu, a že E 39 535 není slabá. Pokud vím, že cesta je opravdu vysněžená, raději ASC vypnu a hraju si. Ale vždy to chce pořádné "zimní papuče" (tzn. gumy) a navíc se snažím jezdit s maximálně plnou nádrží, protože 70 litrů za převisem kola taky pěkně zatíží.

    jenda

    Jako kdybych těch pár veršů už nikde slyšel,žeby Carauto.

    Ajjjjjj

    Honza Koubek, autoweb.cz

    Víte, já měl tohle konkrétní auto půjčené jako první novinář v ČR, pomáhal jsem ho dokonce přímo zajíždět – no a to jsem ještě pracoval ve zmíněném titulu.

    Můj názor na něj se od té doby nezměnil, jenom možná trochu rozšířil a obohatil o poznatky z jízdy na sněhu a ledu, na které je x-Drive (jako) dělaný. Logicky tedy článek musel vypadat podobně, ale za kopii bych jej asi neoznačil – stačí se podívat na rozsah.

    mayklmaykl

    zdravím, měl jsem možnost pár kilometrů trochu projet x drive v 5ce v oklí harrachova,desné atd… co na to říkáte ve srovnání s torsenem? mě se to na vyjetí zdálo snad ještě lepší a trochu přetáčivější než audi…

Zpět na článek

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

TOPlist