BMW 330d xDrive
14 fotografiíBMW 3
Pokud se nepodíváte pozorně, facelift nového trojkového bavoráku možná ani nepostřehnete. Jenom vám prostě přijde nějaký trochu hezčí. A co jízdní vlastnosti, také vám přijdou nějak trochu lepší? A jde to vůbec ještě?
Tohle je podle mne, nejidealnejsi volba auta do realneho sveta
až na ten pohon 4×4… bavor má být zadokolka!
A na fakt, že trojka má 1725 kg pohotovostní hmotnosti. To se mi snad zdá!
tak ta hmotnost je dělaná tím naftovým motorem s šesti válci, automatickou převodovkou a hlavně tím xDrive…kdyby se to auto nakonfigurovalo na level 4 válce, zadokolka, manuál…rozhodně by to nebylo tak příšerný
To radši bez klimatizace než se 4 válcem 🙂
No pokud by se s tím autem vjelo na váhu, tak většinou je to ještě o něco těžší. Tady bych tipoval tak 1800 kg v reálu. Nasčítají se tam totiž různé výbavy navíc a automobilky raději váhy (jako např. manželky) nepřiznají a deklarují nižší.
tak urcite je to tezsi nez ten tvuj favorit co mas v garazi… 😀
Doporučil bych každému fanatikovi zadokolek jezdit s tím jako s běžným služebním autem v zimně a dojíždět na jednání bez ohledu na počasí. Ne jenom machrovat autem po Praze nebo po D1 jako týpci z automobilové redakce, ale dělat v zimně cesty denně 800km po sněhu a ledu. Řídit, ne když jste čerstvý, ale unavený po 10hodinách a auto je nestabilní a vyžaduje stálé korekce řízení a když na horských přejezdech (např. na slovensku) musíte večer unavený dávat řetězy, protože to sedlo jinak se zadokolkou nedáte….Garantuji vám, že po jedné zimně stojí taková kára na jaře na bazaru.
presne, naprosto souhlasim…
ja teda moc nesouhlasím. Mam ted 325xi a mam i zkusenosti s 330d a musim rict, ze i ta zadokolka vyjela pomerne hodne a nikdy jsem nenasazoval retezy. Jinak bydlím na Sumave, tak ze v zime je tu snehu dost. Ale to je jen muj nazar…
Sníh a led jsou u nás na silnicích pár dní v roce. A při dnešní úrovni systémů jízní stability atd. jsou tebou popisované věci naprostý nesmysl.
Si normalni hlupak co NEVI a NEZNA, vunec nevis o cem meles.
Ja mam s BMW najeto asi 280 000km, od trojek E46 – pres jednicky a petky, az po obcasne pojizdy ze sedmickou (745i).
Garantuju ti, ze Josef K. OPRAVDU vi o cem pise. Uz rok jezdim 330xD a vim proc…ale to neznala a frajirek co prd vi, nemuze chapat ;o). Zadokolka je pro mistry, je pro fajnsmekry a labuzniky, pro Pany ridice kteri vedi ze je nanic bez samosvoru, a ze je na nic, pokud clovek travi zivot na cestach a silnicich po cele evrope.
Souhlasim, jezdim zadokolku silnejsi a uz na D1 je opruz..da se jezdit velmi rychle, ale je treba byt porad ve strehu a zvlast ted v zime…rozhodne to neni jak v quatru, ze sednes a jedes … miluju zadokolky, ale obycejne jezdeni uvazuji prave o 330xD, protoze se ridi narozdil od quattra dobre…
M3 jaro podzim na zabavu a 330xD na celorocni cestovacky…tak to vidim ja:)
Bla bla bla, pánové nevím kolik z vás má zkušenosti se silnější zadokolkou a taky nevím kde bydlíte, ale asi v Praze, pokud tam máte sníh jen pár dní v roce. Ale věřte že někteří z nás bydlí i v horských oblastech a velkou část pracovní doby tráví cestováním automobilem nejen po ČR. Já osobně se kupříkladu mnohokrát setkal s případy, kdy sem naplno využil schopnosti xDrivu a pomáhal řidičovi se zadokolkou v nesnázích.
A jestli má čtyřkolka horší jízdní vlastnosti než kdyby mělo poháněnou pouze zadní nápravu? To je více než pravděpodobné, ale život je otázka priorit. A mě více vyhovuje to, že za všech okolností mám auto s lepší trakcí, než to, že při několika málo okamžicích kdy se octnu na limitu, budu litovat slabších jízdních zážitků (nehledě na to, že samosvor je jiné kafe).
S dnesnimi systemy bych v tom takovy problem nevidel, vzhledem ke stylu jizdy kdyz je snih. Pro zabavu je vypnu. A abych to zvladl i kdyz zrovna nemam naladu tak obloukem obejdu slavne dojezdove pneu, cimz by se mel odstranit spominany neduh. K te hmotnosti, bmw udava provozni. Odecist 4×4, automat, 75 kg. A britska redakce namerila pro 330d 1615 misto udavanych 1610 provoznich, takze jedna z mala automobilek ktera udava vo je pravda.
jojo, az na to ze tych deklarovanych 1610 je uz s vodicom a oni namerali 1615 bez vodica 😉
pausalizovat sa to neda, velmi zalezi od pouzitej motorizacie a obutia. Pokial mas v predu tazky motor a na zadok obujes 225 alebo 245 gumu, tak nevyjdes NIC a mas naozaj problem.
Ja mam relativne lahky motor a na zimu obuvam 205tky – sice to vyzera ako elektricka ale vyjdem presne to iste ako predym s prednokolkou. Dokonca to aj vycuvam…
To je prece jasne, ze si pro kazdodenni jezdeni na Slovensko neporidim 911ku. Kazdy si kupuje auto pro sebe a sve potreby. Kdo chce hory, bere SUV, kdo jezdi hlavne po Praze, muze si vzit klidne i tu zadokolku. Nechapu co tady resite?!
S 911-kou (lepší š120 ka) bych jel vcelku v pohodě, ale v zadokolce od bavoru ne.
Nemůžu se dočkat až se v té trojce svezu, vypadá to slibně 🙂
jinak ve videu mi chybí pár věcí – prohlídka interiéru(kufr a zadní sedadla), alespoň náznak zvuku motoru od výfuku(vím je to nafta a právě proto mě to zajímá)
Rozhodně jsem chtěl vidět, jak blikají, a nešlo to vidět vůbec dobře:-(
skoda, ze to Honzovi dali zase v automatu… totiz s tim manualem, je to uplne o necem jinem..
Proč už několik měsíců nefunguje video LQ? Od určité doby tam je vždy zvuk v pohode, ale obraz jen jako série fotek střídajících se po několika sekundách… :-((
Rage against the Machine – Voice of the voiceless.
Ode mě za jedna, i když pak moc nebyl slyšet komentář… 🙂
jo, taky sem se zaposlouchal. Dobrá volba 🙂
Už delší dobu mě štve optimalizace webu akorát pro MS Explorer, v Opeře mi jde video splácnuté na výšku a už vůbec nechápu, proč video nejde jako dřív prostě stáhnout.
Video stáhnout jde, ale je to trochu komplikovanější než dříve. Používám také Operu a stránky jsou pro ni optimalizovány, nemám s ničím problém. Video si pokaždé stáhnu, na to autoweb "kino" nekoukám, nepříjde mi to jako příliš šťastné řešení.
mě hlavně příjde dost špatný že se tu objevuje recenze opravdu zřídka…naposeldy 8.12., ted máme 22.12. a poradá nic…
Nechci rejpat, ale objevuje se to v každém videu. Správné jednotky momentu jsou newtonmetry [ňůtnmetry], ne newtonometry [ňůtnometry], prostě bez toho "ó".