BMW 330d Touring

30 fotografiíBMW 3

Třílitrový diesel v BMW řady 3 Touring přišel o manuální převodovku, ale pohon zadních kol zůstal. Má pořád zábavný charakter? A záleží na tom?

Diskuze

10 komentářů

    Moik

    No podle me uz E90 je auto, do kteryho se hodi dvoulitr 130kw, kombik a xdrive a ne zadokolka trilitr. Nerikam, ze je to spatne auto, ale chce se priblizit masam

    Jonatán

    \“Samostatně otevíratelné zadní sklo jsem otevřel jen jednou pro účely focení. Jeho praktický smysl nechápu.\“ — Pro vysvětlení. Je to praktická věc. Pokud člověk stojí napasovaný na parkovišti, v garáži atd tak je velmi jednoduché otevřít zadní sklo a dát něco do kufru. Dále je samostatné sklo daleko jednodušší, i skrze váhu či Vámi zmíněné zašpinění, otevřít. Pokud je plný kufr tak je možné vyndavat i nandavat věci \“zezhora\“. Praktický smysl pochopí člověk co to auto používá. Je to velmi příjemná vychytávka

    Jel jste v takovém autě? 330d se do toho hodí víc, jak dvoulitr a o poháněné nápravě nemluvě. Dvoulitr žral na 19\“ kolech 9l/100km a třílitr an stejných kolech 5.5l/100km a o dynamice ani nemluvím. Navíc dvoulitr je prostě pro mě rachták a traktor. Třílitr má kultivovanější chod a příjemný zvuk, s nákladem ve voze si příjemněji poradí….

    mohu jenom potvrdit. používám to denně. Pro škrabku je příjemnější a rychlejší otevřít okno, než čekat, až se mi elektricky otevírané dveře otevřou

    Jobi

    \“aktivní tempomat, který mě dokáže na dlouhých cestách spíše otravovat\“
    – to myslite vazne ? Prave na aktivni tempomat u me A4 si nemohu vynachvalit a jde kdykoliv vypnout. BMW ma nabizet STOP ang GO co jeste pomuze v kolonach, ve meste..

    Mates

    Taky se přidávám k názoru, že kdo to nemá běžně k dispozici, během jednoho focení užitečnost nepochopí. Spíš nechápu, proč to nemají všecky auta když je to tak užitečné a tak jednoduché.

    Jonatán

    Protože to má bmw patentované a zcela jistě to používá jako konkurenční výhodu při boji mezi značkami. Je zajímavé , že si to stále drží. Přece jen škoda o twin-door rychle přišla zásluhouv bmw 5GT

    Dalibor Žák, autoweb

    Ano, myslím to vážně. Pohodlněji se mi jezdí s pasivním obyčejným tempomatem, který nezačne brzdit pokaždé, když v Kyjevě někdo vyjede z garáže.

    Pokud se nepletu, tak si tam můžete nastavit vzdálenost, kdy to auto má reagovat na jíné. Používal jsem v E91 aktivní tempomat + automatické dálkové a můžu vám říct, že je to opravdu pohodlné cestování a nikdy mě to neotravovalo. Tempomat reagoval přesně tak, jak bych reagoval já… bezpečně, plynule… jen dálkové nereagovali na kilometru vzdáleném autě jedoucí předemnou…

    JM

    Mel jsem to i na Lagune a P407 to ma taky. Nicmene vychytávka to je.

Zpět na článek

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

TOPlist