BMW 330d Touring
30 fotografiíBMW 3
Třílitrový diesel v BMW řady 3 Touring přišel o manuální převodovku, ale pohon zadních kol zůstal. Má pořád zábavný charakter? A záleží na tom?
Vyzkoušeli jsme rodinný kombík, který strčí Octavii do kapsy jejími vlastními zbraněmi
Ameriky za pár šupů: Co si můžete koupit za maximálních 250 tisíc?
Parkování podélné, kolmé, šikmé, ve druhé řadě, v jednosměrce. Jak je to vlastně správně?
Toyota odmítá rychlý konec dieselu. Chystá unikátní technologii ke změně barvy karoserie
30 fotografiíBMW 3
Třílitrový diesel v BMW řady 3 Touring přišel o manuální převodovku, ale pohon zadních kol zůstal. Má pořád zábavný charakter? A záleží na tom?
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
No podle me uz E90 je auto, do kteryho se hodi dvoulitr 130kw, kombik a xdrive a ne zadokolka trilitr. Nerikam, ze je to spatne auto, ale chce se priblizit masam
\“Samostatně otevíratelné zadní sklo jsem otevřel jen jednou pro účely focení. Jeho praktický smysl nechápu.\“ — Pro vysvětlení. Je to praktická věc. Pokud člověk stojí napasovaný na parkovišti, v garáži atd tak je velmi jednoduché otevřít zadní sklo a dát něco do kufru. Dále je samostatné sklo daleko jednodušší, i skrze váhu či Vámi zmíněné zašpinění, otevřít. Pokud je plný kufr tak je možné vyndavat i nandavat věci \“zezhora\“. Praktický smysl pochopí člověk co to auto používá. Je to velmi příjemná vychytávka
Jel jste v takovém autě? 330d se do toho hodí víc, jak dvoulitr a o poháněné nápravě nemluvě. Dvoulitr žral na 19\“ kolech 9l/100km a třílitr an stejných kolech 5.5l/100km a o dynamice ani nemluvím. Navíc dvoulitr je prostě pro mě rachták a traktor. Třílitr má kultivovanější chod a příjemný zvuk, s nákladem ve voze si příjemněji poradí….
mohu jenom potvrdit. používám to denně. Pro škrabku je příjemnější a rychlejší otevřít okno, než čekat, až se mi elektricky otevírané dveře otevřou
\“aktivní tempomat, který mě dokáže na dlouhých cestách spíše otravovat\“
– to myslite vazne ? Prave na aktivni tempomat u me A4 si nemohu vynachvalit a jde kdykoliv vypnout. BMW ma nabizet STOP ang GO co jeste pomuze v kolonach, ve meste..
Taky se přidávám k názoru, že kdo to nemá běžně k dispozici, během jednoho focení užitečnost nepochopí. Spíš nechápu, proč to nemají všecky auta když je to tak užitečné a tak jednoduché.
Protože to má bmw patentované a zcela jistě to používá jako konkurenční výhodu při boji mezi značkami. Je zajímavé , že si to stále drží. Přece jen škoda o twin-door rychle přišla zásluhouv bmw 5GT
Ano, myslím to vážně. Pohodlněji se mi jezdí s pasivním obyčejným tempomatem, který nezačne brzdit pokaždé, když v Kyjevě někdo vyjede z garáže.
Pokud se nepletu, tak si tam můžete nastavit vzdálenost, kdy to auto má reagovat na jíné. Používal jsem v E91 aktivní tempomat + automatické dálkové a můžu vám říct, že je to opravdu pohodlné cestování a nikdy mě to neotravovalo. Tempomat reagoval přesně tak, jak bych reagoval já… bezpečně, plynule… jen dálkové nereagovali na kilometru vzdáleném autě jedoucí předemnou…
Mel jsem to i na Lagune a P407 to ma taky. Nicmene vychytávka to je.