BMW 330Ci
23 fotografiíAutobazary a vše o ojetých autech
Tentokrát jsme otestovali skutečnou lahůdku - kupé trojkové řady s třílitrovým šestiválcem.
Jak funguje bezdušová pneumatika? Video odhaluje neviditelnou práci na silnici
Häkkinen prodává unikátní hypersporťák. Šampion Formule 1 dá kupci i speciální zážitek
Škoda Kamiq Monte Carlo se zalíbí hlavně obyčejným lidem, jejichž srdce tíhne k motorsportu
Cupra Formentor představuje lovebrand, kterým svou osobnost posunete na jinou úroveň
První seznámení s novou Škodou Kodiaq: Potěší nejsilnější diesel a naladění podvozku
Stopadesátka na českých dálnicích? Jen na zlomku úseků a s omezeními
Nové Lamborghini Huracán SVJ je posledním ryze spalovacím supersportem značky. Nástupce bude hybrid
23 fotografiíAutobazary a vše o ojetých autech
Tentokrát jsme otestovali skutečnou lahůdku - kupé trojkové řady s třílitrovým šestiválcem.
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
vždycky když vidím bílýho bavoráka, tak se dívám, co v tom jede za troubu, ale musím uznat, že s tím tuningem to nevypadá úplně nejhůř, ale v černé by holt bylo lepší
Jakou vahu ma asi nazor cloveka, pro ktereho jste trouba proto, ze se vam nejake BMW libi v bile barve? Zeby NULA?
Blbost- podívej se třeba na M6- v černé?? Oničem…v bílé?? Nádhera…bílá je skvělá barva na auto..(když ho rádi myjete)
Prudce nesouhlasím! M6 v černé sice nevynikne (tedy, nevynikne karbonová střecha), ale pro mě pořád 100x hezčí, než v bílé. Nějaká metalíza (červená) je ale lepší.
A M5 v bílé (viz Ženeva) to už je úplně hnusný.
Prostě se nám každýmu líbí něco jinýho, tady se moc nedá argumentovat.
Jenom je fakt, že designéři většinou navrhujou auta tak, aby na nich hrály odlesky – a bílá moc neodleskuje, spíš skrývá hrany a tvary…
Nazdarek,
mam cistou nahodou skoro uplne stejny BMW330Ci 2002, taky uprava AC Shnitzer ( trochu lepsi kola a kridlo )a musim rict, ze ta bila je nadherna. Nikdy predtim bych si to nemyslel ale ve skutecnosti dela auto mohutnejsi a dravejsi. A ten motor je opravdu uzasnej, tahne uplne od spodu a fakticky se da jezdit okolo 10litru/100km. Ja mam 10.7 a to jezdim opravdu svizne…
Ta spotreba me dost udivuje cekal bych ji nekde kolem 14 nebo 15 litru
Samo se mysli uplny pianko,taky nezapominej ze ten motor ma vanos,double jestli se nepletu
bmw motory jsou technologicky na spici a udavaji tempo, o cem svedci i stala vitezstvi v soutezi motor roku. Muj 3,2 litr s vykonem 321 koni dokazal jezdit za 10 l/100, pri velmi divoke jizde stoupla spotreba k 17, kdy vedle jedouci Impreza STi potrebovala 25 l. ne nadarmo se za BMW priplatit vyplaci…
Vychozený řazení po 113 tis.km???Že by si na tom autě nějakej šikula hrál s počítadlem km!
no jestli je to auto z acek tak je to klidne mozny…ale jinak souhlasim ze motory BMW jsou technologicky na spici.
113 000 km? Hmmm… To auto jsem viděl zhruba před 2 roky a mělo na počítadle něco kolem 180 000 km.
no se divit moc nemusis…on ten 3 litr jezdi podle předpisů opravdu kolem 9l, svižně spíš 11-11,5 a pokud pojedeš pilu dostaneš se i na 17 ale já mám dlouhodobý průměr na sedanu 330i 11,2l/100km a nejsem žádný šetřílek to rozhodně ne. Jinak za podobnou spotřebu jezdily s výkonem 160kw už 3,0 V8 v e34 , o litr více žraly 180kw verze kterejch bylo maličko.nicméně jde o auta 12-15let stará 🙂
No ja mam 330i v automatu sedan a dlouhodoby prumer ma 13.8 litru. Po meste v zime jsem jezdil za 16.
Ted jak pocitam spotrebu pri tankovani plne nadrzi tak 13-14 litru, z toho 50% praha
podivej se na tu foto s tachometrem, je tam 15.8 L/10km, zadnych 11 litru na 100km to nezere.Pekne v tom clanku kecaji. Ja mam e46 320i a pijanko to zere 8-9l a pri ostre jizde 12-13 a nam 150PS
Nenapadlo tě třeba, že ten počítač mohl bejt vynulovanej, pak s tím někdo jel pár kilometrů pilu a zůstala tam tahle hodnota? Já sám jsem třílitrové bávo měl a těch 11 není vůbec žádný problém, to můžu zaručit.
Ta spotřeba je, myslím, reálná. Vlastním 328coupe 96 a při dodržování předpisů jezdím taky za 8,9-9,3.. Dlouhodobej průměr s využitím týhle motorizace pak 9,8 (20%Praha)
Ano, většina lidí, se kterými se o svém autě bavím, mi tu spotřebu nechtějí věřit. Jezdím v černém provedení už přes rok a pořád se nemůžu nabažit jednak zvuku motoru a jednak chirurgické přesnosti všech ovládacích prvků. Najeto za ten rok asi 40000km, celkem už to bude 170000km a zatim jsem do toho vrazil asi 50 Kč za výměnu jedné parkovačky. Nějak blbne, mrcha jedna 🙂 Samzřejmě mimo garančku, to bylo asi 12000 Kč.
jak pekne vevnitr ciste…..no, asi to bude tim, ze jsem to delal ja :))))
ale jo koukal jsem na nej, a docela by se nmi i libilo… a to razeni mi zas az tak vychozeny neprislo
kolko km ma nabehanych naozaj? 😉
jeee, musim mrknout 😉
Na tohle auto sem koukal, ze ho v aaaauto maj, ale ze tenhle bezva web tam nabehne a udela na nej recenzi, to me nenapadlo ani ve snu… akorat tedka bude hned pryc 🙁
2000 330Ci rekord z Prahy do Vysokýho Brodu a zpátky 6.8l/100km. 50% dálnice + jedno hraní si s renaultem na okresce. Snahou to ještě snížit bych už asi zdržoval ostatní auta. Když neni motor vyběhanej a člověk dovede řadit a kontrolovat se, tak je E46ka opravdu praktický auto…
aaa se zblaznilo ty ceny boze nikdy bych tam auto nekoupil…trapas
Vím že je to za ty roky trochu off ale měl jsem jak 320i tak 328i a teď i 330i a musím říct že největší spotřeba byla právě u 320i tam jezdit normálně za 13l/100 není žádný problém.. výkon ale není žádná hitparáda… nejůspornější byla 328i tam byl můj dlouhodobý průměr nějakých 9l/100, ale s takovými kilowaty se už nedá jezdit na pepíka a hlídat každou „decku“ v nádrži, takže spíše stýl „brzda plyn“ a užívat si pěkný zátah už od spodu…. no a teď s 330Ci kterou mám navíc v automatu a stejným stylem jízdy mi průměr ukazuje 10l/100 takže MAXIMÁLNÍ spokojenost 🙂 –Toď můj názor 😉 —