BMW 320d xDrive Touring

22 fotografiíBMW 3

Trojkový kombík po faceliftu, s pohonem všech kol, automatickou převodovkou... a docela malým dvoulitrovým dieselem. Bude to stačit?

Diskuze

23 komentářů

    pes

    Správnej bavorák má mít pohon zadku. Tohle je jen pokus udělat Audi Quattro v Mnichově.

    Mám pocit, že celá značka BMW jde do kytek. S tímhle přístupem to u nadšenců rozhodně nevyhrajou. A jenom vůl může nové auto pojmenovat jako xDrive20d nebo co to je… Copak je trojkové BMW nějaká komponenta do počítače?

    sestys

    Tak s tim s tebou naprosto nemuzu souhlasit. Spravnej bavorak mival pohod zadni napravy, ted muzes mit ve spravnym bavoraku klidne pohon vsech ctyr kol a dusi BMW tim nezmensis.

    Kdyby vsechny automobilky vyrabely jenom "spravne" veci, tak by se asi moc dlouho neudrzely pri zivote, protoze kolik uz si takovy BMW nadsenec tveho formatu koupil spravnych BMW? Dve? Tri? Coze, zatim zadne? 😀 Komponento do pocitace..

    matheus

    ještě že v bavoráku nejsou zabedněnci jako ty, to už by bylo pod kytkama dávno… proč by x-drive neměli nabízet když si to trh žádá? Proč by člověk který potřebuje 4×4 nemohl mít takové auto od BMW? A praví nadšenci takovému přístupu rozumí… Ti trošku hloupější, co uznávají jen M3 a nic víc je nezajímá, automobilce zisky nepřinesou. Tohle auto rozhodně má smysl.

    honza

    Auto je super, měl jsem možnost ho řídit ještě před faceliftem, byla to zadokolka s manuální převodovkou, nádhera. Ale to nový označení motorů nic moc, 320 xd Touring mi přijde srozumitelnější, ale to je věc názoru.

    Kyle

    a xDrive je dobrá volba pro toho, pro koho je pohon zadku k prdu. Stačí jezdit v zimě často na lyže . Třeba mě se to týká minimálně 20 dní v roce v Alpách a v Čechách ty dny v horách ani nepočítám, nemluvě o tom, že bydlím v horské oblasti ( pokud se o něčem takovém dá vůbec v Čechách mluvit :-). Kdo si myslí, že na to stačí zadokolka, neví o čem mluví, nebo měl jen prostě dosud štěstí. S řetězy se to zvládnou dá, ale mě to bavit přestalo. Naštěstí autoweb přestal ty nesmysly hlásat a pochopil, že zadokolka je sice zábavnější, když chce někdo vlát na Sosnový jak spodky ve větru, ale pro každýho to není.

    ?

    Jezisi, pripojuju se ke zbytku co nemuze pochopit ty tvoje narky. Sry ale pripada mi, ze si BMW nikdy nemel a jen pindas kecy co jsi vycetl z ruznych casopisu.

    Za prve: myslim, ze nadsenci by radsi ocenili lehke sestivalce, nez cim dal tim tezsi a vykonnejsi kousky ktere jsou produkovany v poslednich letech.

    Za druhe: i tak mas snad moznost volby ne? Ver mi to nebo ne, ale bydlim v horach a tady se ty bile "sracky" drzi vetsinou kolem pul roku. A reci ze elektrika a pohon zadni (jedne) napravy staci, obstaly do prvniho pripadu, kdy sem ze slamastyky tahal E classe svym X drivem…

    Pepe

    X-drive je lepsi nez quattro … vyspelejsi technologicky a rychleji reaguje na změnu pod jednotlivymi koly a da se s nim jezdit sportovne o moc dobre … viz. treba testy S5, ktere quattro ma neni schopno porazit ani 335i na okruhu.

    Charger

    už delší dobu pozoruju že máme velmi podobné názory na auta…a zase musím souhlasit:-)

    p

    Jel jsme s timhle bmw, jedinou zmenou bylo man. razeni+mpaket. Ovsem nejak jsem hledal vykonou spicku motoru. Ani pri sesplanuti na plny plyn jsem nepocitoval nic co by me uspokojovalo. Takze pokud tato motorizace, tak asi jen s pohonem na zadek.

    Spoda, ze jiz v tomto faceliftu neni nova aut. prevodovka, ktera je asi to nej. co muze dnes clovek dostat.

    Autor videa mluvi o tvrdosti podvozku, ja jsem nic takoveho nezaznamel – a to byl testovaci kousek na m.podvozku+17" kola. Cekal jsem daleko prkennejsi podvozek, ovsem ke cti bmw se nic takoveho nekonalo.

    Honza

    No, možná to bude tím, že mpaketovy pneumatiky tuším nejsou runflat, runflat je totiž tragédie co se týče jízdních vlastností a hlavně komfortu.

    p

    Tak to netusim jesli tam byly nebo nebyly runflaty. Ale je to mozny, protoze to navic byly zimni pneu.

    traktorista

    tak jedine dobre. Tim padem M paket a normalni gumy. A manual a nahon na zadek, u nas nesnezi tolik

    pes

    asi to bude tím, že motor v 320d nemá ten tédéíčkovskej kopanec vocpoda. A to je jedině dobře.

    honza

    Na můj vkus podvozek byl trochu tvrdší, ale ne tak aby se to nedalo autu odpustit. Mě nejvíc srala ta N1 přepážka, výhled dozadu nula, rachot neskutečnej.

    michal5763

    skvělá recenze skvělého auta. Děkuji.

    Pepe

    Když někoho vezete v BMW, tak automaticky očekává brutální nátřesk a zaražení do zatáček plus manévrování nadzemskou rychlostí. Sammozřejmě 320d a xd jsou nejlepší auta své třídy, ale nutně pravá esence BMW leží na zadních kolech a R6 nebo V8/V12. Osobně se chystám a moc těším na 330Ci e92, která tyhle atributy splňuje… příjemné auto na každý den a vypráší kožich s 200kW všem obyčejným autům.

    Rudolf

    Koukal sem na konecny srovnani s mercedesem a audi a rad bych k tomu rekl asi toto: audi si nechte to je vyhrazeno pro velka ega. Mercedes s motorem 2.2 CDI a 5 st. automatem neni dobra volba, je to hlucny a mercedes tusim ani nenabizi 4 valec s 4×4 pohonem nebo se pletu? Tuhle sem mel moznost projet novy E 250 CDI a doufal sem, ze zvuk jejich dieselu o obsahu necelych 2200 bude nejak lepsi, jiny. A bohuzel neni. U mercedesu tedy z nafty jen skvele 320 CDI s 7G-tronicem. BMW je na tom s hlukem zcela zasadne lepe, o rizeni nemluve.

    olso

    Mna na BMW stve len to, ze zacina montovat turba resp, uz klasiky ani nebudu, vravim o benzine. Turba od BMW su mozno nadpozenske, ale to boli R6 atmosfery tiez a priemernu spotrebu horsiu atmosfericke tiez nemali a vydrzali hodne, turbam tak neverim. Alebo je tu niekto kto ma iny nazor? Jo, BMW nemam, ak by mi hned niekto chcel vykricat ze nie som dost dobry, tym ale nevravim ze prvy prispevok bol o niecom.

    olso

    A este som zabudol, ten diesel je osobne jeden z favoritov.

    Rudolf

    Jo turbo do BMW benzinu je velka zmena, downsizing holt vladne svetu. Jezdil sem ted pres tri roky v 320d touring v manualu, bez xdrivu, E91, je to tahoun a jezdi skoro zadarmo. Ted sem sel po skvelych zkusenostech do dalsi E90, tentokrat atmosferickej benzin, limitovana 320si. Spotreba je pravda vyssi, auto vazi asi o 150 kg min nez onen naftovej kombajn a ja si uzivam kazdej kilometr. Kdyz po tom aute chci aby skutecne jelo, musim radit a tocit a radit a tocit a to je presne to, po cem sem touzil. U naftaku muzes bejt linej, tam staci jen zaslapnout plyn do podlahy a nechat to na preplnovani. Akcelerace je bez prace, ale spatne se ten vykon davkuje. Ekonomicky je ta 320d bezkonkurencni a zcela dostatecna motorizace.

    Pepe

    Ale BMW hodla nadale ponechat v nabidce pro lidi meho a tveho typu 3.0 R6 po faceliftu bude mit tusim 210kW a 330Nm, coz je vice nez slusne a pomalu a jiste se to blizi S54 3.2L …

    Fuzzy_Stone

    Já si myslím že xDrive 20d je dobrá volba. To auto jezdí za pusu, xDrive pro lidi ve vyšších nadmořských výškách výborná věc. Je to jedna z mnoha tváří trojkovýho bavoráku a je dobře že umí nabídnout i tyhle praktické záležitosti na takové úrovni.

    Pedro

    Dekuju Honzo ( Tobe i celemu AW tymu…). Video, na ktere je radost se podivat. Je inovovane (oproti videim z lonskeho roku..) a presto skvele. Jen pro zbytek sveta na autowebu – NECHTE nam Honzu, jinak tu (i jinde..) koncime :o) !!! Honzo dikazz.

Zpět na článek

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

TOPlist