BMW 320d xDrive a Škoda Octavia 2.0 TDI na polygonu
39 fotografiíSrovnávací test
Lze vůbec tahle dvě auta srovnávat? Logicky asi moc ne, ale postavili jsme je proti stopkám, abychom objevili skutečné rozdíly.
Cupra Formentor představuje lovebrand, kterým svou osobnost posunete na jinou úroveň
První seznámení s novou Škodou Kodiaq: Potěší nejsilnější diesel a naladění podvozku
Stopadesátka na českých dálnicích? Jen na zlomku úseků a s omezeními
Nové Lamborghini Huracán SVJ je posledním ryze spalovacím supersportem značky. Nástupce bude hybrid
Staráte se o mytí podvozku vašeho vozu? Tohle jsou důvody, proč to nezanedbat
BMW odhaluje další evoluci projektu Goldfisch. Vlajková limuzína měla mít motor V16
Vyzkoušeli jsme rodinný kombík, který strčí Octavii do kapsy jejími vlastními zbraněmi
39 fotografiíSrovnávací test
Lze vůbec tahle dvě auta srovnávat? Logicky asi moc ne, ale postavili jsme je proti stopkám, abychom objevili skutečné rozdíly.
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
co byste od cocty nechtěli
Co chtěl autor článkem oznámit. Že si šel zablbnout s dvěma naprosto jinejma a jinak obutejma autama na oválek? A vlastně nic nešlo rozumě srovnat?
Co chtěl autor článkem oznámit. Že si šel zablbnout s dvěma naprosto jinejma a jinak obutejma autama na oválek? A vlastně nic nešlo rozumě srovnat?
Zajímavý článek,jen mi trochu příjde,že ten co ho napsal je velkým fanouškem Octavie.A když už teda tak srovnáváte Škodovku s BMW tak alespoň v trochu vyvážené konfiguraci ( třeba 318d zadohrab).BMW bude pořád BMW 🙂
Dá se předpokládat, že by ve srovnatelných výkonových konfiguracích tj. s 318d zadohrab s manuálem byla oIII lepší ve všech časech. Ale to by nebylo nic překvapivého.
Pokud by místo OIII nasadili OIIrs tdi s podobným výkonem motoru, tak by toho bavoráčka smázla tak jako smázla mazdu 6 na NS.
přepokládám,že máte Octávku 😀 pokud byste někdy řídil BMW mluvíte jinak :-),ale to je klasika, Oktávka je nejlepší na světě,hlavně kombi v naftě 😀 už 320d E90 vygumuje OII tdi na okruhu,srovnávat škodu a BMW… dál to nekometuju.
*zapomněl sem napsat RS TDI http://www.auto.cz/videotest-ojetiny-bmw-3-e-90-69227
Jaká pak byla teplota vozovky a vzduchu? (přibližně). Děkuji za odpověd.
Jaká pak byla teplota vozovky a vzduchu? (přibližně). Děkuji za odpověd.
Předpokládám, že máš BMW. Já jsem několik BMW řídil a sám jsem dvě i měl, takže mám trochu představu o jejich vlastnostech. Podle mě poslední řidičské BMW byly řady E46 a E39, od té doby jsou to úplně tuctová auta, ktera v ničem extra nevynikají, kromě pořizovací ceny a image.
Výška, tlak, teplota, rosný bod: 305, 990, 15.0, 9.4 – 800, 939, 13.1, 9.0 – 1050, 787, 11.3, 8.3 – 1260, 687, 10.8, 9.2
Teplota vzduchu v době měření 11°C. Sucho.
Autorovi ďakujem za vypočutie môjho priania zmerať dynamiku noveho tdi….tak to vyzerá ze skutocne po rovnej ceste dokáže konkurovať minulej rs tdi….pravdepodobne skutocne co to ubrali na hmotnosti…pretože rs tdi dsg má v technickom presne 1505kg a na váhe manualnej 1520 kg ale O presnosti váhy by som pomlcal….
Prosím může mi někdo z redakce říci, jaká byla očekávání od těchto aut na polygonu? Čekal někdo jiný závěr než že se auta na okruh absolutně nehodí? To je, jak ten test Ocvavia RS TDI a Mazda 6 na Nordschleife – čekal někdo, že ty auta tam předvedou něco úžasného? Protože nepředpokládám, že jste tam jeli jen podívat jak to tam vypadá.
Prosím může mi někdo z redakce říci, jaká byla očekávání od těchto aut na polygonu? Čekal někdo jiný závěr než že se auta na okruh absolutně nehodí? To je, jak ten test Ocvavia RS TDI a Mazda 6 na Nordschleife – čekal někdo, že ty auta tam předvedou něco úžasného? Protože nepředpokládám, že jste tam jeli jen podívat jak to tam vypadá.
ti si tupec skodovka tdi rs zmazla mazdu ale precitaj si clanky od toho autora zivot s mazdou este dlho s nou jazdil a napisal ze je to skvele rodine auto porovnavat oktaviu s mazdou minule alebo sucasne generacie je scestne to Nordschlafe nie je urcujuce vsak tdi rs sa nenormalne kazi a vyhlasenu kvalitu mazdy nekazi po 100000 km je stale v autobildu Prva bez poruchy a preslo tam vela aut asi tak a ako aj tento test bmw vs octavia 3 bmw je jasne lepsie to vie kazdy skodovka mala byt ludove vozidlo za ludove ceny co nie je cenou uz to prehana vid napriklad novy rapid alebo actavia 3 na podvozku golfu a chcete to porovnavat zo strednou triedou bmw mazda atd nic proti skode je to koncern spolocna migracia podvozkou motorov atd nebyt vw tak je skoda v prdeli ale taka mazda vyvija sama Skyaktiv mala vzdy auta pre soferov nie tuctovky ako skoda skoda ze to ludia nevedia u nas ocenit a BMW 320X drive to je premia kam sa taha koktavka
PSnechcem nikoho urazit len porovnanate neporovnatelene
ti si tupec skodovka tdi rs zmazla mazdu ale precitaj si clanky od toho autora zivot s mazdou este dlho s nou jazdil a napisal ze je to skvele rodine auto porovnavat oktaviu s mazdou minule alebo sucasne generacie je scestne to Nordschlafe nie je urcujuce vsak tdi rs sa nenormalne kazi a vyhlasenu kvalitu mazdy nekazi po 100000 km je stale v autobildu Prva bez poruchy a preslo tam vela aut asi tak a ako aj tento test bmw vs octavia 3 bmw je jasne lepsie to vie kazdy skodovka mala byt ludove vozidlo za ludove ceny co nie je cenou uz to prehana vid napriklad novy rapid alebo actavia 3 na podvozku golfu a chcete to porovnavat zo strednou triedou bmw mazda atd nic proti skode je to koncern spolocna migracia podvozkou motorov atd nebyt vw tak je skoda v prdeli ale taka mazda vyvija sama Skyaktiv mala vzdy auta pre soferov nie tuctovky ako skoda skoda ze to ludia nevedia u nas ocenit a BMW 320X drive to je premia kam sa taha koktavka
PSnechcem nikoho urazit len porovnanate neporovnatelene
ti si tupec skodovka tdi rs zmazla mazdu ale precitaj si clanky od toho autora zivot s mazdou este dlho s nou jazdil a napisal ze je to skvele rodine auto porovnavat oktaviu s mazdou minule alebo sucasne generacie je scestne to Nordschlafe nie je urcujuce vsak tdi rs sa nenormalne kazi a vyhlasenu kvalitu mazdy nekazi po 100000 km je stale v autobildu Prva bez poruchy a preslo tam vela aut asi tak a ako aj tento test bmw vs octavia 3 bmw je jasne lepsie to vie kazdy skodovka mala byt ludove vozidlo za ludove ceny co nie je cenou uz to prehana vid napriklad novy rapid alebo actavia 3 na podvozku golfu a chcete to porovnavat zo strednou triedou bmw mazda atd nic proti skode je to koncern spolocna migracia podvozkou motorov atd nebyt vw tak je skoda v prdeli ale taka mazda vyvija sama Skyaktiv mala vzdy auta pre soferov nie tuctovky ako skoda skoda ze to ludia nevedia u nas ocenit a BMW 320X drive to je premia kam sa taha koktavka
PSnechcem nikoho urazit len porovnanate neporovnatelene
Rád bych si tvůj hodnotný příspěvek přečetl, ale bohužel nerozumím řeči tvého kmene. Mohl bys, prosím, použít interpunkci a diakritiku? Klidně piš i ve svém rodném hornouherském jazyku, tento okrajový jazyk ovládám.
My od ní nic zvláštního nechceme. Já třeba chci, aby mě cca 5 let spolehlivě a bezpečně vozila a potom ji zase výhodně prodám. Tohle všechno splňuje dokonale.
To snad autor nemysli vazne, srovnavat bmw a socko auto. Kolik za to asi dostal, nebo upadl na hlavu??
Tak já bych BMW ještě mezi socko auta neřadil, pořád je to myslím slušný průměr…
co byste od cocty nechtěli
Co chtěl autor článkem oznámit. Že si šel zablbnout s dvěma naprosto jinejma a jinak obutejma autama na oválek? A vlastně nic nešlo rozumě srovnat?
Co chtěl autor článkem oznámit. Že si šel zablbnout s dvěma naprosto jinejma a jinak obutejma autama na oválek? A vlastně nic nešlo rozumě srovnat?
Zajímavý článek,jen mi trochu příjde,že ten co ho napsal je velkým fanouškem Octavie.A když už teda tak srovnáváte Škodovku s BMW tak alespoň v trochu vyvážené konfiguraci ( třeba 318d zadohrab).BMW bude pořád BMW 🙂
Dá se předpokládat, že by ve srovnatelných výkonových konfiguracích tj. s 318d zadohrab s manuálem byla oIII lepší ve všech časech. Ale to by nebylo nic překvapivého.
Pokud by místo OIII nasadili OIIrs tdi s podobným výkonem motoru, tak by toho bavoráčka smázla tak jako smázla mazdu 6 na NS.
přepokládám,že máte Octávku 😀 pokud byste někdy řídil BMW mluvíte jinak :-),ale to je klasika, Oktávka je nejlepší na světě,hlavně kombi v naftě 😀 už 320d E90 vygumuje OII tdi na okruhu,srovnávat škodu a BMW… dál to nekometuju.
*zapomněl sem napsat RS TDI http://www.auto.cz/videotest-ojetiny-bmw-3-e-90-69227
Jaká pak byla teplota vozovky a vzduchu? (přibližně). Děkuji za odpověd.
Jaká pak byla teplota vozovky a vzduchu? (přibližně). Děkuji za odpověd.
Předpokládám, že máš BMW. Já jsem několik BMW řídil a sám jsem dvě i měl, takže mám trochu představu o jejich vlastnostech. Podle mě poslední řidičské BMW byly řady E46 a E39, od té doby jsou to úplně tuctová auta, ktera v ničem extra nevynikají, kromě pořizovací ceny a image.
Výška, tlak, teplota, rosný bod: 305, 990, 15.0, 9.4 – 800, 939, 13.1, 9.0 – 1050, 787, 11.3, 8.3 – 1260, 687, 10.8, 9.2
Teplota vzduchu v době měření 11°C. Sucho.
Autorovi ďakujem za vypočutie môjho priania zmerať dynamiku noveho tdi….tak to vyzerá ze skutocne po rovnej ceste dokáže konkurovať minulej rs tdi….pravdepodobne skutocne co to ubrali na hmotnosti…pretože rs tdi dsg má v technickom presne 1505kg a na váhe manualnej 1520 kg ale O presnosti váhy by som pomlcal….
Prosím může mi někdo z redakce říci, jaká byla očekávání od těchto aut na polygonu? Čekal někdo jiný závěr než že se auta na okruh absolutně nehodí? To je, jak ten test Ocvavia RS TDI a Mazda 6 na Nordschleife – čekal někdo, že ty auta tam předvedou něco úžasného? Protože nepředpokládám, že jste tam jeli jen podívat jak to tam vypadá.
Prosím může mi někdo z redakce říci, jaká byla očekávání od těchto aut na polygonu? Čekal někdo jiný závěr než že se auta na okruh absolutně nehodí? To je, jak ten test Ocvavia RS TDI a Mazda 6 na Nordschleife – čekal někdo, že ty auta tam předvedou něco úžasného? Protože nepředpokládám, že jste tam jeli jen podívat jak to tam vypadá.
ti si tupec skodovka tdi rs zmazla mazdu ale precitaj si clanky od toho autora zivot s mazdou este dlho s nou jazdil a napisal ze je to skvele rodine auto porovnavat oktaviu s mazdou minule alebo sucasne generacie je scestne to Nordschlafe nie je urcujuce vsak tdi rs sa nenormalne kazi a vyhlasenu kvalitu mazdy nekazi po 100000 km je stale v autobildu Prva bez poruchy a preslo tam vela aut asi tak a ako aj tento test bmw vs octavia 3 bmw je jasne lepsie to vie kazdy skodovka mala byt ludove vozidlo za ludove ceny co nie je cenou uz to prehana vid napriklad novy rapid alebo actavia 3 na podvozku golfu a chcete to porovnavat zo strednou triedou bmw mazda atd nic proti skode je to koncern spolocna migracia podvozkou motorov atd nebyt vw tak je skoda v prdeli ale taka mazda vyvija sama Skyaktiv mala vzdy auta pre soferov nie tuctovky ako skoda skoda ze to ludia nevedia u nas ocenit a BMW 320X drive to je premia kam sa taha koktavka
PSnechcem nikoho urazit len porovnanate neporovnatelene
ti si tupec skodovka tdi rs zmazla mazdu ale precitaj si clanky od toho autora zivot s mazdou este dlho s nou jazdil a napisal ze je to skvele rodine auto porovnavat oktaviu s mazdou minule alebo sucasne generacie je scestne to Nordschlafe nie je urcujuce vsak tdi rs sa nenormalne kazi a vyhlasenu kvalitu mazdy nekazi po 100000 km je stale v autobildu Prva bez poruchy a preslo tam vela aut asi tak a ako aj tento test bmw vs octavia 3 bmw je jasne lepsie to vie kazdy skodovka mala byt ludove vozidlo za ludove ceny co nie je cenou uz to prehana vid napriklad novy rapid alebo actavia 3 na podvozku golfu a chcete to porovnavat zo strednou triedou bmw mazda atd nic proti skode je to koncern spolocna migracia podvozkou motorov atd nebyt vw tak je skoda v prdeli ale taka mazda vyvija sama Skyaktiv mala vzdy auta pre soferov nie tuctovky ako skoda skoda ze to ludia nevedia u nas ocenit a BMW 320X drive to je premia kam sa taha koktavka
PSnechcem nikoho urazit len porovnanate neporovnatelene
ti si tupec skodovka tdi rs zmazla mazdu ale precitaj si clanky od toho autora zivot s mazdou este dlho s nou jazdil a napisal ze je to skvele rodine auto porovnavat oktaviu s mazdou minule alebo sucasne generacie je scestne to Nordschlafe nie je urcujuce vsak tdi rs sa nenormalne kazi a vyhlasenu kvalitu mazdy nekazi po 100000 km je stale v autobildu Prva bez poruchy a preslo tam vela aut asi tak a ako aj tento test bmw vs octavia 3 bmw je jasne lepsie to vie kazdy skodovka mala byt ludove vozidlo za ludove ceny co nie je cenou uz to prehana vid napriklad novy rapid alebo actavia 3 na podvozku golfu a chcete to porovnavat zo strednou triedou bmw mazda atd nic proti skode je to koncern spolocna migracia podvozkou motorov atd nebyt vw tak je skoda v prdeli ale taka mazda vyvija sama Skyaktiv mala vzdy auta pre soferov nie tuctovky ako skoda skoda ze to ludia nevedia u nas ocenit a BMW 320X drive to je premia kam sa taha koktavka
PSnechcem nikoho urazit len porovnanate neporovnatelene
Rád bych si tvůj hodnotný příspěvek přečetl, ale bohužel nerozumím řeči tvého kmene. Mohl bys, prosím, použít interpunkci a diakritiku? Klidně piš i ve svém rodném hornouherském jazyku, tento okrajový jazyk ovládám.
My od ní nic zvláštního nechceme. Já třeba chci, aby mě cca 5 let spolehlivě a bezpečně vozila a potom ji zase výhodně prodám. Tohle všechno splňuje dokonale.
To snad autor nemysli vazne, srovnavat bmw a socko auto. Kolik za to asi dostal, nebo upadl na hlavu??
Tak já bych BMW ještě mezi socko auta neřadil, pořád je to myslím slušný průměr…