BMW 318d (2012)

36 fotografiíBMW 3

Tady máte další důkaz, že méně zbytečností na palubě vlastně může znamenat ve výsledku lepší auto. Tedy, pokud vám jde především o řízení.

Diskuze

6 komentářů

    michal

    Zajímavý test,ale ten \“meloun\“ bych za to určitě nedal.Stejně už to není tak řidičsky zajímavé auto jako byla třeba E36,E46 i vzhled starých bavoráků,byl hezčí prostě hezčí.Toto je taková humpolacká limuzína pro managery,apod.To auto i vypadá mnohem větší než ve skutečnosti je,to samý třeba příští generace Mondea \“hnus\“.

    ..

    e46 v roce 1998, když přišla na trh výrazně převyšovala veškerou konkurenci především po stránce jízdních vlastností a interakce s řidičem. Umí tohle f30 taky nebo je to jen Audi s náhonem na zadní kola?

    rossi

    Zdravím, zajímala by mě vaše, nebo obecná, metodika měření pružného zrychlení. Auto zrychluje z ustálené rychlosti nebo už před dosažením počáteční měřené rychlosti zrychluje naplno? U turbomotorů by pak šlo na vrub času pár desetin i více k \“nadechnutí\“ turba. Dík za odpověď.

    Dalibor Žák, autoweb

    Dobrá poznámka. Protože nemáme zařízení, které by dokázalo nějak přesně udržet nastavenou rychlost, v tomto případě 50 km/h, akcelerujeme z nižší rychlosti (obvykle kolem 40 km/h). To trošku nahrává turbomotorům, měření nebere v potaz reakci na plyn. Ale podle tachometru se orientovat nemůžeme, je to nepřesné a zavádějící.

    Dalibor Žák, autoweb

    Tomu bych se rád věnoval v některém z nadcházejících blogů. 🙂

    Jan

    Dobry den pane Dalibore!Sleduji Vase komentare a testy a musim rici, ze Vas styl psani a odhadovany styl rizeni(nizko , kratka ruka) a neodmitany minimalismus co se vybavy tyka me bere(za srdce).Tolik pukrle.
    Rad bych se zeptal na obuti testovane motorizace, tusim , ze zaklad je 205/60 R16.Mel jste tenhle rozmer ,nebo vetsi?Eventualne jaky byste preferoval? A dale , kde by se daly sehnat blizsi technicke info , jako napr objem naplni a treba typ a vyrobce vstrikovacu a podobne detaily?
    Dekuji za odpoved Jan.

Zpět na článek

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

Na tomto webu zpracováváme cookies potřebné pro jeho fungování a analytiku, v případě udělení souhlasu také cookies pro účely cílení reklamy a personalizaci reklam. K tomu využíváme své partnery pro sociální média, inzerci a analýzy. Více informací o nastavení cookies naleznete zde.

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close

TOPlist