BMW 318d (2012)
36 fotografiíBMW 3
Tady máte další důkaz, že méně zbytečností na palubě vlastně může znamenat ve výsledku lepší auto. Tedy, pokud vám jde především o řízení.
Voyah dream nabídne luxusní svezení a překvapivé zrychlení. Nejvíce šokuje ale vizuálem
Jak funguje bezdušová pneumatika? Video odhaluje neviditelnou práci na silnici
Häkkinen prodává unikátní hypersporťák. Šampion Formule 1 dá kupci i speciální zážitek
Škoda Kamiq Monte Carlo se zalíbí hlavně obyčejným lidem, jejichž srdce tíhne k motorsportu
Cupra Formentor představuje lovebrand, kterým svou osobnost posunete na jinou úroveň
První seznámení s novou Škodou Kodiaq: Potěší nejsilnější diesel a naladění podvozku
Stopadesátka na českých dálnicích? Jen na zlomku úseků a s omezeními
36 fotografiíBMW 3
Tady máte další důkaz, že méně zbytečností na palubě vlastně může znamenat ve výsledku lepší auto. Tedy, pokud vám jde především o řízení.
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Zajímavý test,ale ten \“meloun\“ bych za to určitě nedal.Stejně už to není tak řidičsky zajímavé auto jako byla třeba E36,E46 i vzhled starých bavoráků,byl hezčí prostě hezčí.Toto je taková humpolacká limuzína pro managery,apod.To auto i vypadá mnohem větší než ve skutečnosti je,to samý třeba příští generace Mondea \“hnus\“.
e46 v roce 1998, když přišla na trh výrazně převyšovala veškerou konkurenci především po stránce jízdních vlastností a interakce s řidičem. Umí tohle f30 taky nebo je to jen Audi s náhonem na zadní kola?
Zdravím, zajímala by mě vaše, nebo obecná, metodika měření pružného zrychlení. Auto zrychluje z ustálené rychlosti nebo už před dosažením počáteční měřené rychlosti zrychluje naplno? U turbomotorů by pak šlo na vrub času pár desetin i více k \“nadechnutí\“ turba. Dík za odpověď.
Dobrá poznámka. Protože nemáme zařízení, které by dokázalo nějak přesně udržet nastavenou rychlost, v tomto případě 50 km/h, akcelerujeme z nižší rychlosti (obvykle kolem 40 km/h). To trošku nahrává turbomotorům, měření nebere v potaz reakci na plyn. Ale podle tachometru se orientovat nemůžeme, je to nepřesné a zavádějící.
Tomu bych se rád věnoval v některém z nadcházejících blogů. 🙂
Dobry den pane Dalibore!Sleduji Vase komentare a testy a musim rici, ze Vas styl psani a odhadovany styl rizeni(nizko , kratka ruka) a neodmitany minimalismus co se vybavy tyka me bere(za srdce).Tolik pukrle.
Rad bych se zeptal na obuti testovane motorizace, tusim , ze zaklad je 205/60 R16.Mel jste tenhle rozmer ,nebo vetsi?Eventualne jaky byste preferoval? A dale , kde by se daly sehnat blizsi technicke info , jako napr objem naplni a treba typ a vyrobce vstrikovacu a podobne detaily?
Dekuji za odpoved Jan.