BMW 130i: David se silou Goliáše

23 fotografiíBMW 1

Když Audi představilo hatchback A3, ostatní automobilky jen netrpělivě čekaly, co na to řeknou zákazníci. Jen co jsem si přečetl zprávu o chystaném jedničkovém BMW, vzpomněl jsem si právě na tento moment.

Diskuze

14 komentářů

    milan

    kdyz prisli s golfem VR6 a jeho 2,8litrem, byl to poprask. dnes alfa 147 GTA ma 250 koní a 130i 265k. kam to dospeje casem? tedy pokud budeme stale jezdit na benzin…

    Mates

    Doufám že to půjde hodně daleko, výkonu není nikdy dost. Jsem zvědav s čím se vytáhnou u eMkové verze… Co takhle 3,5 litru a 300 koní? to by bylo žihadlo. V Brně mi na autosalonu říkal prodejce že 130i je na okruhu rychlejší než M6!!! newím co je na tom pravdy ale určitě jede hezky.

    Jirka

    Hezky určitě pojede…Ale na M6 asi nemá dost koní…

    Libor

    Technická poznámka: současná M3 má 3.2l a výkon 340 kobyl:)

    maguzzz

    …já nevim… mě se tenhle typ báva líbí nejmíň že všech… zadek a boky by nebylo až tak zlý, ale ten předek je vysloveně ´ugly´…

    Interiér ovšem paráda, to tedy ano.

    tomas

    tak to zrejme nemluvis o 130i. jeji cumak s xenonama a extra plastama vypada skutecne o mnoho lepe, nez u klasickych jednicek. jsou sem tak k videni na showroomu

    klukjakobuk

    Asi to tady schytám od redakce nebo od někoho ze čtenářů, ale přesto to napíšu. Auto je samozřejmě na ten palec nahoru – skvělý motor, podvozek, jízdní vlastnosti, hezký exteriér, interiér – to vše z vlastní zkušenosti, i když ne přímo s konkrétním modelem, ale jen 120i + M a 330i. Tak a teď za co ten palec dolů. Za to, že se redaktor rozplývá nad projevem, nad zvukem motoru. Proč to nepodpoří mp3 nebo videem ? Proč není více fotek ? Proč třeba nejsou fotky pod kapotu ? Proč nejsou fotky s ručičkami pekelně vysoko, když se redaktor rozplývá ? Proč nejsou fotky z jízdy, ale jen statika a navíc nedostatečná (chybí fotky sedadel, zadních sedadel a i toho kufru). Poslední výtkou je tvrzení, že nejde poslat auto do přetáčivého smyku. Nedávno jsem zrovna viděl 130i v testu Motorvision na DSF a tam si ji pěkně vodil do zatáček někde v Dolomitech, krásné a plavné smýkání přesně tak jak dávkoval. Tak snad to vyjde s těmi letními a snad se pomějí i čtenáři. 🙂

    Roman Trojna, autoweb

    Se 130i se nesetkavame naposledy, videa, akcni fotky i zvuk bude. Ladime techniku…

    MMira

    uff, takové testy jsou jen za trest. sám čekám na 325 a čekat budu až do května. a to pak každá nadšená reakce na tohle téma jen zvyšuje netrpělivost :(((

    pěkný test, díky.

    U4

    Už šetřím!!! 3dv., M pak (hlavně sportovní podvozek a volant!!), bi-xenony, aut.klima. Bože já ho chci!!! BMW Power Forever!!

    Abstinent

    Takže další bývalý zaměstanec Stratosféry přešeel na net:)Hodně štěstí Romane, tvoje články ve speedu se ni vždycky líbily!

    Honza Koubek, autoweb.cz

    Roman je tady na Autowebu ve skutečnosti nejdéle z nás všech… ale jinak dobrý postřeh…

    Dalibor

    Kdy bude slibované video? Díky

    Honza Koubek, autoweb.cz

    Testovací auta se půjčují jen na krátkou dobu. V týdnu, kdy jsme testovali 130i bylo velmi ošklivé počasí a sněhové kalamity. Jistě uznáte, že v takových podmínkách nemělo smysl cokoli natáčet. Video ale chystáme, pokud se nám na jaře podaří získat 130i k dlouhodobějšímu testu.

Zpět na článek

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

TOPlist