BMW 120d

15 fotografiíBMW 1

Pořád se jmenuje 120d, ale pod kapotou má úplně nový motor. Tedy skoro.

Diskuze

8 komentářů

    dalibor

    To je škoda… Po testu motokáry, kde se psalo o BMW 1, jsem se těšil na video. A ono nikde… 🙁 Ale i tak je test fajn 🙂

    Adik

    Ten systém stop-start (nezkoušel ho už někdo?jiná značka)je sice hi-tech ale podle mě mu musí určitě chybět lidská předvídavost a hlavně co mechanické součásti?? takový startér musí dostat zabrat-kolik vydrží?? Takže při neutrálu víc jak 3 sekundy to chípne…to bude na semaforech kapánek zdržení…

    DD

    Jezdim s novou 120d od kvetna a k clanku jen tolik:

    – Auto start/stop motoru obvykle vypinam automaticky po nastartovani. V mestskem provozu se stanim na svetlech ci zacpach v dobe kratsi 5 vterin mi neprijde efektivni. Ale mozna to jen moc resim ;). V delsich zacpach a cekani je system velmi efektivni a opravdu NEZDRZUJE. Dodam, se motor nastartuje automaticky i pri prekroceni rychlosti 5 km/h – typicky ve fronte z kopce, kdy clovek jen popousti brzdu a sjizdi bez nastartovani. Velmi chytre.

    – Starter je novy a pry "heavy-duty" a ma vydrzet uplne vsechno, takze mu caste starty vubec nevadi.

    – Indikator razeni bych nezatracoval. Mam ho pusteny a libi se mi, jak radi podle intenzity zrychlovani. Pri standardni jizde indikuje v 1800 otackach, pri rychlejsi akceleraci ve 2400 otackach a na plny plyn doporuci odradit az kolem 3800 otacek. A rozhodne nejsem brzda provozu 😉 i v pripade, kdy radim podle nej ;). To bych se hadal ;).

    – Z ekonomickych vychytavek bych jeste zminil automaticke "zaluzie" za prednimi ledvinkami, ktere zajistuji rychlejsi zahrati motoru a predevsim snizeni aerodynamickeho odporu o jednu setinu (ci tak nejak – nekde jsem to cetl v prospektu :).

    Za sebe muzu po 5 mesicich denniho jezdeni rict jen tolik, ze je to fajn auto, motor je vynikajici, pruzny, tichy, usporny (byt se pod 6 litru krome dalnice nikde nedostanu), nezere olej a jede (na diesel) jako blazen ;). Jsem zvedav na zimu, protoze pri trose snahy vyhodi zadek i na suche vozovce, takze kluzko bude asi velka legrace :).

    K interieru nemam vyhrady, jen mam problem s nastavenim sportovnich sedacek tak, aby me nebolela prava noha po prvnich 5 minutach jizdy. Ladil jsem to mesic a beda, kdyz mi ted nekdo sedadlo rozhodi.

    Ted jsem s autem absolvoval cestu CR – Korsika (a zpet) a noha zacala bolet az po 4 hodinach jizdy. Zato jsem potom pajdal a bolely me zada :). Budto mam nejakou anomalii na kycli (coz je v 29 letech nepravdepodobne 🙂 a pateri, anebo je ta sedacka a rozrvzeni pedalu proste divna/e :).

    Kocmeister

    Á hele, třídvířko je docela pěkný, sympatický auto. Klidně bych ho i bral. I když 120d asi spíš pro přítelkyni, pro mě 130i nebo 135i, dyk jsem chlap tak potřebuju výkon né?

    petr

    a cim jezdis ted? 🙂

    Kocmeister

    Bohužel jenom 92 kW 🙁 Ale jak řikám, když už bramboráka jedničku, tak třídvířko s šestiválem 🙂

    Laudy

    Jestli ti stačí rychlost, a nepotřebuješ sportovní projev kterej má jen benzin, tak je tenhle motor skvělej. Jel jsem v 120d, i když jen chvilku, a byl jsem opravdu překvapenej:)

    Honzus

    Hochu ty nemáš ani páru co je 120d zač 🙂

Zpět na článek

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

TOPlist