-
Staráte se o mytí podvozku vašeho vozu? Tohle jsou důvody, proč to nezanedbat
-
BMW odhaluje další evoluci projektu Goldfisch. Vlajková limuzína měla mít motor V16
-
Vyzkoušeli jsme rodinný kombík, který strčí Octavii do kapsy jejími vlastními zbraněmi
-
Ameriky za pár šupů: Co si můžete koupit za maximálních 250 tisíc?
-
Parkování podélné, kolmé, šikmé, ve druhé řadě, v jednosměrce. Jak je to vlastně správně?
-
Toyota odmítá rychlý konec dieselu. Chystá unikátní technologii ke změně barvy karoserie
Čtěte dále
-
-
Soutěž Auto pro Zdravotního klauna pokračuje: děti letos navrhnou…
Komerční prezentace
Jedete do zahraničí? Co si rozhodně musíte zkontrolovat?
Komerční prezentace
Nejvhodnější doba na nákup nového auta je právě teď
Komerční prezentace
Chraňte sebe i svůj vůz s havarijním pojištěním
Komerční prezentace
To je škoda… Po testu motokáry, kde se psalo o BMW 1, jsem se těšil na video. A ono nikde… 🙁 Ale i tak je test fajn 🙂
Ten systém stop-start (nezkoušel ho už někdo?jiná značka)je sice hi-tech ale podle mě mu musí určitě chybět lidská předvídavost a hlavně co mechanické součásti?? takový startér musí dostat zabrat-kolik vydrží?? Takže při neutrálu víc jak 3 sekundy to chípne…to bude na semaforech kapánek zdržení…
Jezdim s novou 120d od kvetna a k clanku jen tolik:
– Auto start/stop motoru obvykle vypinam automaticky po nastartovani. V mestskem provozu se stanim na svetlech ci zacpach v dobe kratsi 5 vterin mi neprijde efektivni. Ale mozna to jen moc resim ;). V delsich zacpach a cekani je system velmi efektivni a opravdu NEZDRZUJE. Dodam, se motor nastartuje automaticky i pri prekroceni rychlosti 5 km/h – typicky ve fronte z kopce, kdy clovek jen popousti brzdu a sjizdi bez nastartovani. Velmi chytre.
– Starter je novy a pry "heavy-duty" a ma vydrzet uplne vsechno, takze mu caste starty vubec nevadi.
– Indikator razeni bych nezatracoval. Mam ho pusteny a libi se mi, jak radi podle intenzity zrychlovani. Pri standardni jizde indikuje v 1800 otackach, pri rychlejsi akceleraci ve 2400 otackach a na plny plyn doporuci odradit az kolem 3800 otacek. A rozhodne nejsem brzda provozu 😉 i v pripade, kdy radim podle nej ;). To bych se hadal ;).
– Z ekonomickych vychytavek bych jeste zminil automaticke "zaluzie" za prednimi ledvinkami, ktere zajistuji rychlejsi zahrati motoru a predevsim snizeni aerodynamickeho odporu o jednu setinu (ci tak nejak – nekde jsem to cetl v prospektu :).
Za sebe muzu po 5 mesicich denniho jezdeni rict jen tolik, ze je to fajn auto, motor je vynikajici, pruzny, tichy, usporny (byt se pod 6 litru krome dalnice nikde nedostanu), nezere olej a jede (na diesel) jako blazen ;). Jsem zvedav na zimu, protoze pri trose snahy vyhodi zadek i na suche vozovce, takze kluzko bude asi velka legrace :).
K interieru nemam vyhrady, jen mam problem s nastavenim sportovnich sedacek tak, aby me nebolela prava noha po prvnich 5 minutach jizdy. Ladil jsem to mesic a beda, kdyz mi ted nekdo sedadlo rozhodi.
Ted jsem s autem absolvoval cestu CR – Korsika (a zpet) a noha zacala bolet az po 4 hodinach jizdy. Zato jsem potom pajdal a bolely me zada :). Budto mam nejakou anomalii na kycli (coz je v 29 letech nepravdepodobne 🙂 a pateri, anebo je ta sedacka a rozrvzeni pedalu proste divna/e :).
Á hele, třídvířko je docela pěkný, sympatický auto. Klidně bych ho i bral. I když 120d asi spíš pro přítelkyni, pro mě 130i nebo 135i, dyk jsem chlap tak potřebuju výkon né?
a cim jezdis ted? 🙂
Bohužel jenom 92 kW 🙁 Ale jak řikám, když už bramboráka jedničku, tak třídvířko s šestiválem 🙂
Jestli ti stačí rychlost, a nepotřebuješ sportovní projev kterej má jen benzin, tak je tenhle motor skvělej. Jel jsem v 120d, i když jen chvilku, a byl jsem opravdu překvapenej:)
Hochu ty nemáš ani páru co je 120d zač 🙂