BMW 120d
17 fotografiíBMW 1
Příplatkový sportovní paket není hlavním lákadlem tohohle auta. Je jím koncepce pohonu a motor.
Jak funguje bezdušová pneumatika? Video odhaluje neviditelnou práci na silnici
Häkkinen prodává unikátní hypersporťák. Šampion Formule 1 dá kupci i speciální zážitek
Škoda Kamiq Monte Carlo se zalíbí hlavně obyčejným lidem, jejichž srdce tíhne k motorsportu
Cupra Formentor představuje lovebrand, kterým svou osobnost posunete na jinou úroveň
První seznámení s novou Škodou Kodiaq: Potěší nejsilnější diesel a naladění podvozku
Stopadesátka na českých dálnicích? Jen na zlomku úseků a s omezeními
Nové Lamborghini Huracán SVJ je posledním ryze spalovacím supersportem značky. Nástupce bude hybrid
17 fotografiíBMW 1
Příplatkový sportovní paket není hlavním lákadlem tohohle auta. Je jím koncepce pohonu a motor.
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
run-flaty jsou vazne peklo! jinak si nemyslim ze M podvozek je nejak prehanne tvrdy. vyplati se priplatit za 123d nebo rozdil neni tak znatelny?
Když už dieselovou jedničku, tak bych raději oželel nesmyslné příplatky a koupil si tu 123d, která aspoň oproti 120i opravdu jede.
sorry, ale tvrdit, že příplatky jsou zbytečné atd.. je názor idiota, očesanou verzi má každej blbeček, pokud chce někdo opravdu auto který za to bude stát tak na to ty příplatky jsou! to že jejich cena je přehnaná je už věc druhá..
Všichni máme svůj názor, ale jen někteří z nás jej dokážou napsat bez nadávek a pravopisných chyb.
Vlastnim 120d a krome M paketu mam jen nekolik nutnych drobnosti jako xenony atd.., chtel jsem sportovni auto ktere ma rozumnou spotrebu a musim rict ze to funguje. Osobne bych nejradeji vyndal i klimatizaci! Kazdej hold ma jine naroky.
Jen nechapu proc je 123d o 40kg tezsi nez 120d. Male turbo navic? cca 6kg, jinak ostatni komponenty jsou stejne.
Jen nechapu proc je 123d o 40kg tezsi nez 120d. Male turbo navic? cca 6kg, jinak ostatni komponenty jsou stejne.
Jen nechapu proc je 123d o 40kg tezsi nez 120d. Male turbo navic? cca 6kg, jinak ostatni komponenty jsou stejne.
Jen nechapu proc je 123d o 40kg tezsi nez 120d. Male turbo navic? cca 6kg, jinak ostatni komponenty jsou stejne.
Jen nechapu proc je 123d o 40kg tezsi nez 120d. Male turbo navic? cca 6kg, jinak ostatni komponenty jsou stejne.
Jen nechapu proc je 123d o 40kg tezsi nez 120d. Male turbo navic? cca 6kg, jinak ostatni komponenty jsou stejne.
Ano, děkuji. 🙂
Jen nechapu proc je 123d o 40kg tezsi nez 120d. Male turbo navic? cca 6kg, jinak ostatni komponenty jsou stejne.
Díky za článek. Jen mně dost překvapuje, že na poměrně \“kvalitním\“ serveru někdo doporučuje sundat RunFlaty…to je uroven diskuse dětí na fejsbuku. To můžu taky po nastartování vyndat baterku abych měl lehčí zadek. Když pominu to, že jde v podstatě o bezpečnostní prvek, velmi jsem sám ocenil, když jsem v bouřce v divočině kousek od hranic mohl po defektu jen zpomalit a v klidu se vratit do Plzně do servisu. Tohle auto přeci není o sezení jako v ušáku po babičce. Když chce někdo pohodlí na své staré kosti, at si koupí nějakou francouzskou paštiku nebo SUV a může se v autě houpat ještě po zaparkování v garáži. Mně je líto jen těch tlumičů, ty to odnesou, ale jinak…