BMW 120d

17 fotografiíBMW 1

Příplatkový sportovní paket není hlavním lákadlem tohohle auta. Je jím koncepce pohonu a motor.

Diskuze

14 komentářů

    Ondra

    run-flaty jsou vazne peklo! jinak si nemyslim ze M podvozek je nejak prehanne tvrdy. vyplati se priplatit za 123d nebo rozdil neni tak znatelny?

    Dalibor Žák, autoweb

    Když už dieselovou jedničku, tak bych raději oželel nesmyslné příplatky a koupil si tu 123d, která aspoň oproti 120i opravdu jede.

    Honza G.

    sorry, ale tvrdit, že příplatky jsou zbytečné atd.. je názor idiota, očesanou verzi má každej blbeček, pokud chce někdo opravdu auto který za to bude stát tak na to ty příplatky jsou! to že jejich cena je přehnaná je už věc druhá..

    turbo

    Všichni máme svůj názor, ale jen někteří z nás jej dokážou napsat bez nadávek a pravopisných chyb.

    Ondra

    Vlastnim 120d a krome M paketu mam jen nekolik nutnych drobnosti jako xenony atd.., chtel jsem sportovni auto ktere ma rozumnou spotrebu a musim rict ze to funguje. Osobne bych nejradeji vyndal i klimatizaci! Kazdej hold ma jine naroky.

    Ondra

    Jen nechapu proc je 123d o 40kg tezsi nez 120d. Male turbo navic? cca 6kg, jinak ostatni komponenty jsou stejne.

    Ondra

    Jen nechapu proc je 123d o 40kg tezsi nez 120d. Male turbo navic? cca 6kg, jinak ostatni komponenty jsou stejne.

    Ondra

    Jen nechapu proc je 123d o 40kg tezsi nez 120d. Male turbo navic? cca 6kg, jinak ostatni komponenty jsou stejne.

    Ondra

    Jen nechapu proc je 123d o 40kg tezsi nez 120d. Male turbo navic? cca 6kg, jinak ostatni komponenty jsou stejne.

    Ondra

    Jen nechapu proc je 123d o 40kg tezsi nez 120d. Male turbo navic? cca 6kg, jinak ostatni komponenty jsou stejne.

    Ondra

    Jen nechapu proc je 123d o 40kg tezsi nez 120d. Male turbo navic? cca 6kg, jinak ostatni komponenty jsou stejne.

    Dalibor Žák, autoweb

    Ano, děkuji. 🙂

    Ondra

    Jen nechapu proc je 123d o 40kg tezsi nez 120d. Male turbo navic? cca 6kg, jinak ostatni komponenty jsou stejne.

    davEsim

    Díky za článek. Jen mně dost překvapuje, že na poměrně \“kvalitním\“ serveru někdo doporučuje sundat RunFlaty…to je uroven diskuse dětí na fejsbuku. To můžu taky po nastartování vyndat baterku abych měl lehčí zadek. Když pominu to, že jde v podstatě o bezpečnostní prvek, velmi jsem sám ocenil, když jsem v bouřce v divočině kousek od hranic mohl po defektu jen zpomalit a v klidu se vratit do Plzně do servisu. Tohle auto přeci není o sezení jako v ušáku po babičce. Když chce někdo pohodlí na své staré kosti, at si koupí nějakou francouzskou paštiku nebo SUV a může se v autě houpat ještě po zaparkování v garáži. Mně je líto jen těch tlumičů, ty to odnesou, ale jinak…

Zpět na článek

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

TOPlist