bmw-116i-a-318d-v-akci.jpg

BMW 116i a 318d v akci

BMW

Nové BMW nyní můžete mít za opravdu výhodných podmínek.

Diskuze

14 komentářů

    pes

    Kolik stojí Golf s motorem 1.4 TSI 122k a klimatizací?

    A kolik stojí Passat 2.0 TDI 140k?

    traktorista

    a i tak bych vzdy sel do bmw kdybych zrovna kupoval

    Lookyn

    taková reklama ne =D to je jak opsaný z prospektu od BMW =P

    MinO

    Ach jo. Skus si najprv pozriet "Zdroj" na konci clanku a potom tu mudruj. Inak aj takato sprava moze byt pre niekoho zaujimava.

    Lookyn

    výborný no, tak sem si nepřečet "zdroj" a hned sem za největšího loosera a ty za největšího borce =D sem si teda myslel, že na autoweb choděj vytříbený lidi a ne takový ubožáci, který se pasou na kravinách..

    MinO

    LOL

    Fuzzy_Stone

    trefně. LOL ten Lookyn

    McMac

    palec dolu

    turbo

    benzin – 122 k/185 Nm – 9,8 s

    diesel – 143 k/280 Nm – 9,3 s

    diesel ma pres 20 koni a 100 Nm navic a bude z 0 na 100 jen o 0,5 vteriny driv? to bych cekal,ze to zvladne v rychlejsim tempu …to je ta vyssi hmotnost dieselu tak znat? jinak tech 5,8l/100km mi u benzinu nejak nesedi …pred 12ti lety sem mel hodne problemu,abych v 316ce kompaktu jezdil za 9 litru na sto …chapu,ze za 12 let BMW udelalo pokrok a ze je to hodnota merena nekde v laboratori,ktera bude v realu trochu vyssi,ale ze by az takovej rozdil?

    Petr

    Chapej to jako udanou hodnotu v laboratornich podminkach a pri ustalene rychlosti:D… vidim to realne tak pri 90tce na petko a mirne z kopce:))). Jinak obecne diesly maji z pevneho startu vzdycky hosi zrychleni nez adekvatni benzin …pruzne zrychleni tam uz je to zase neco jineho… ale diesly jsou od spotreby a 318d s 105kW za ty prachy a s tou vybavou ted po faceliftu je firemn auto jak vysite …

    MinO

    Ja si zase skor myslim, ze to zrychlenie v prospech benzinu je kvoli sirsiemu spektru otacok, v ktorom sa nachadza max kroutak. Takze nafta ma sice vyssi kroutak, ale ten najvyssi, je len v uzkom rozsahu. Pri benzine to mozes vytacat podstatne vyssie (v sirsom pasme, teda dlhsie mas ten maximalny krutiaci moment)

    sestys

    Neco malo k tem momentum. Nemuzeme porovnavat tocivy moment naftoveho a benzinoveho motoru, protoze tu podstatnou vec nam rekne teprve prevodovka. Trosku si udaje zaokrouhlime, at se nam lepe pocita. Benzinovy motor ma 200 Nm a naftovy 300. Maximalni otacky benzinoveho motoru jsou pak 6000, respektive 4000 pro motor naftovy. Aby obe auta dosahla stejnych rychlosti (dalsi predpoklad pro nas vypocet), musi byt prevodovka naftaku poskladana vice do dlouha. V nasem pripade je pomer prevodu 1,5:1 ve prospech nafty, to nam ovsem zmensuje vysledny tocivy moment proudici na kola take pomerem 1,5! Tedy auta s temito parametry budou naprosto srovnatelna co se zrychleni tyce.

    asdf

    116i – 1340kg; kg/hp = 11.0

    318d – 1505kg; kg/hp = 10.5

    Fuzzy_Stone

    Benzín bude do 100 řadit tipuju jednou, ta nafta to na dvojku ale nedá. A to je velká stráta času. Můj odhad

Zpět na článek

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

TOPlist