-
Voyah dream nabídne luxusní svezení a překvapivé zrychlení. Nejvíce šokuje ale vizuálem
-
Jak funguje bezdušová pneumatika? Video odhaluje neviditelnou práci na silnici
-
Häkkinen prodává unikátní hypersporťák. Šampion Formule 1 dá kupci i speciální zážitek
-
Škoda Kamiq Monte Carlo se zalíbí hlavně obyčejným lidem, jejichž srdce tíhne k motorsportu
-
Cupra Formentor představuje lovebrand, kterým svou osobnost posunete na jinou úroveň
-
První seznámení s novou Škodou Kodiaq: Potěší nejsilnější diesel a naladění podvozku
-
Stopadesátka na českých dálnicích? Jen na zlomku úseků a s omezeními
Čtěte dále
-
-
Soutěž Auto pro Zdravotního klauna pokračuje: děti letos navrhnou…
Komerční prezentace
Jedete do zahraničí? Co si rozhodně musíte zkontrolovat?
Komerční prezentace
Nejvhodnější doba na nákup nového auta je právě teď
Komerční prezentace
Chraňte sebe i svůj vůz s havarijním pojištěním
Komerční prezentace
Kolik stojí Golf s motorem 1.4 TSI 122k a klimatizací?
A kolik stojí Passat 2.0 TDI 140k?
a i tak bych vzdy sel do bmw kdybych zrovna kupoval
taková reklama ne =D to je jak opsaný z prospektu od BMW =P
Ach jo. Skus si najprv pozriet "Zdroj" na konci clanku a potom tu mudruj. Inak aj takato sprava moze byt pre niekoho zaujimava.
výborný no, tak sem si nepřečet "zdroj" a hned sem za největšího loosera a ty za největšího borce =D sem si teda myslel, že na autoweb choděj vytříbený lidi a ne takový ubožáci, který se pasou na kravinách..
LOL
trefně. LOL ten Lookyn
palec dolu
benzin – 122 k/185 Nm – 9,8 s
diesel – 143 k/280 Nm – 9,3 s
diesel ma pres 20 koni a 100 Nm navic a bude z 0 na 100 jen o 0,5 vteriny driv? to bych cekal,ze to zvladne v rychlejsim tempu …to je ta vyssi hmotnost dieselu tak znat? jinak tech 5,8l/100km mi u benzinu nejak nesedi …pred 12ti lety sem mel hodne problemu,abych v 316ce kompaktu jezdil za 9 litru na sto …chapu,ze za 12 let BMW udelalo pokrok a ze je to hodnota merena nekde v laboratori,ktera bude v realu trochu vyssi,ale ze by az takovej rozdil?
Chapej to jako udanou hodnotu v laboratornich podminkach a pri ustalene rychlosti:D… vidim to realne tak pri 90tce na petko a mirne z kopce:))). Jinak obecne diesly maji z pevneho startu vzdycky hosi zrychleni nez adekvatni benzin …pruzne zrychleni tam uz je to zase neco jineho… ale diesly jsou od spotreby a 318d s 105kW za ty prachy a s tou vybavou ted po faceliftu je firemn auto jak vysite …
Ja si zase skor myslim, ze to zrychlenie v prospech benzinu je kvoli sirsiemu spektru otacok, v ktorom sa nachadza max kroutak. Takze nafta ma sice vyssi kroutak, ale ten najvyssi, je len v uzkom rozsahu. Pri benzine to mozes vytacat podstatne vyssie (v sirsom pasme, teda dlhsie mas ten maximalny krutiaci moment)
Neco malo k tem momentum. Nemuzeme porovnavat tocivy moment naftoveho a benzinoveho motoru, protoze tu podstatnou vec nam rekne teprve prevodovka. Trosku si udaje zaokrouhlime, at se nam lepe pocita. Benzinovy motor ma 200 Nm a naftovy 300. Maximalni otacky benzinoveho motoru jsou pak 6000, respektive 4000 pro motor naftovy. Aby obe auta dosahla stejnych rychlosti (dalsi predpoklad pro nas vypocet), musi byt prevodovka naftaku poskladana vice do dlouha. V nasem pripade je pomer prevodu 1,5:1 ve prospech nafty, to nam ovsem zmensuje vysledny tocivy moment proudici na kola take pomerem 1,5! Tedy auta s temito parametry budou naprosto srovnatelna co se zrychleni tyce.
116i – 1340kg; kg/hp = 11.0
318d – 1505kg; kg/hp = 10.5
Benzín bude do 100 řadit tipuju jednou, ta nafta to na dvojku ale nedá. A to je velká stráta času. Můj odhad