BMW 116d

11 fotografiíBMW 1

„Nejhospodárnější model v nabídce BMW“. To nezní příliš zábavně, viďte? Ale počkejte, až se svezete...

Diskuze

11 komentářů

    audax

    Tak nevím jak nafta ale kamarád má 116i a to je tak mrtvé auto. jako řízení podvozek brzdy pohoda ale ten motor je naprosto nedostačující na tohle auto. Nehledě na to že s ním jezdí za 10litrů. Jó bavoráky začínají být zajímavé od šesti válců. (krom několika málo velmi ojedinělých modelů)

    Petr

    116i je taky auto pro holky a ne pro mladochy, kteri z toho chteji mackat maximum a pak se divi:D. 116i je dobre auto s novym 2litrem dokonce velmi dobre auto.

    turbo

    no, kdyz se vezme v uvahu, ze naftova verze ma pri stejnym vykonu mnohem vetsi kroutak, tak by se to nemuselo chovat nejak line

    f4o

    no o tom prave tento clanok je(a takisto aj test 318d touring od j.cervenky. pritazivost auta nespociva len v rychlosti v priamke ale prave aj v inych veciach. specialne v teste na tu 318d je to vysvetlene vynikajuco. navyse 318d/116i/116d zrychluju z 0-100 za cca 10sec. co sice na pomery bmw nie je prave oslnujuce ale stale je to rychlejsie ako absolutna vacsina aut na svk/cestach. a ak ide niekomu o zrychlenie v priamke moze si za podobnu cenu kupit napr octaviu 1.9 f tdi, nachipovat ju na dakych 150 koni a pojde to ako raketa:D:D

    honza b

    jo, to se mi líbí, když si někdo koupí fabii 1,2 HTP a pak si kupuje různý vylepšováky, aby to jezdilo lépe…a na záver to ověsí cedulkama RS… někdo se auta pokouší vytvářet, jinej auta rovnou kupuje….

    pro porovnání : doma máme astru 1.6, naprosto obyčejné auto a je příjemné…jezdí příjemně. Když bychom jí do něčeho tlačili rychleji, bude protestovat, protože na to stavěná prostě není. Na rychlejší svezení máme vectru gtc 2.0 turbo. (nesmějte se, je to taky auto…ikdyž né řidičsky skvostný, a na to, že je to dvoulitr benzín v turbu, tak má menší výkon a hodně lidem se hnusí vzhledem…ale motorizace je to lepší, než 1.6 obyč)

    karel66

    ..a na závěr to ověsí cedulkama RS.. :-)) Nedávnu jsem v Klatovech viděl YETI RS , škoda že nemam fotku , mluvila by za tisíc slov . Stará , rezatá , utahaná Fábka a na kufru velkejma chromovanejma písmenama vyvedenej novej název :-)))Stejně je dobrý jak se v zemi , kde má nejprodávanější auto pod kapotou 60ti koňový šicí strojek , bavíme o tom že auto se 115 koni je mrtvolka .

    turbo

    pravdu dis,bratre Zizko …tyhle nalepovany napisy mi taky prijdou smesny …holt je to o tom,ze nejakou osm,devet a vice let starou totalne olitanou sunku si dneska muze koupit kdejakej smudla za par slupek …a ze to auto ma vykon slapaci trikolky? nevadi,v tuning oddeleni Sparu se nakoupi par kilo necertifikovanejch polskejch cetek,ktery z toho linyho vyslouzilyho vraku prece udelaji ten pravej trhac asfaltu …proti tomu bych vlastne ani tak nic moc nemel,jen kdyby se pak ty troubove na silnici chovali normalne a nepovazovali se za Schumachery v supersportu …teda jen do ty doby nez se v nejakej pekne ostrej zatacce neobmotaji o pekne vzrostlej strom v protismeru

    Rudolf

    Jen škoda toho elektrickýho posilovače řízení. Hydraulika v modelu před faceliftem se řídí prostě báječně. Elektrika je otřesná. Když přičteme vyosení volantu vůči sedačce řidiče, tak už to takové auto pro řidiče není.

    Petr

    A nikdy nebylo – (rada 1), i se starou hydraulikou to o nejake zpetne vazbe kterou ma treba "levny" Focus ani neslyselo – dira nedira. O drhnouci stredove kulise radicky u 120d ani nemluve. Pry premie. Leda prdy a cena.

    To 130i to alespon jede.

    Petr

    Pěkný nesmysl … 130i před faceliftem mělo stejné servo, ale teď už ani jeden model nemá … levný focus a zpětná vazba o poháněných předních kol? Dobře nějakou další pohádku na drobou noc?

    Laudy

    Kolik se za tu hrůzu připlácí?

    btw: tenhle motor bude na našich silnicích rozhodně nadprůměrnej…i co se výkonu týče

Zpět na článek

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

TOPlist