BMW 1 M Coupé s osmiválcem. A s kompresorem.

Zatímco BMW přeplňuje tříválce a masíruje si ego rádoby ekologií, u G-Power vědí, jaké parametry má mít správný automobil této mnichovské značky.

„Herr Šéf, von nám ten achtzylinder hlásí na brzdě jen fünfhundrt koní…“
„Tak k tomu mein Gott vražte eště kompressor, Helmut!“
„Jawoll, mein Führer!“

Tak asi takhle nějak to mohlo probíhat, když u G-Power ladili BMW 1 M Coupé… Jen se na to auto podívejte. Ta boule na kapotě se nafukuje jako žena v osmém měsíci těhotenství… A když tu kapotu zvednete, zjistíte, že čeká šesterčata.

Společnost G-Power, která mimo jiné začala oficiálně působit i na českém trhu, teď upravila model BMW 1 M Coupé vskutku brutálně. Místo nějakého nuzáckého čiptuningu prostě vzali čtyřlitrový osmiválec z BMW M3 spolu s převodovkou DCT a vrazili to všechno dovnitř. A ještě zbylo místo na kompresor vlastní výroby.

Výsledkem je výkon 600 koní, točivý moment 580 Nm, stovka za 4,4 sekundy a maximální rychlost 330 km/h. Celé se to jmenuje G-Power G1 V8 Hurricane RS. Ve vší své nesmyslnosti je tahle věc, která není opticky přeplácaná a vypadá pořád jako obyčejné BMW 1 M Coupé, vlastně v naprostém pořádku.

26.9.2012 7:00| autor: Dalibor Žák

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

TOPlist