Bleskový test: kladivo na Boxster
4 fotografieGeneral Motors
Konečně se dostáváme k závěrečnému minitestu, který vznikl na akci Family Day, pořádaném importérem BMW, společností AuTec Group.
Nejlepší české silnice: Vybrali jsme, kde se nejlépe svezete
Pořádný doping pro Corvette. Nový tuning od Hennessey slibuje kompresor a až 700 koní
Škodu Fabii sedan kdysi postavilo i Porsche. Našli jsme auto, na které už všichni zapomněli
Stavba dálnice D3 se zasekla: Úsek u Kaplice zpozdí bizarní situace s antimonopolním úřadem
4 fotografieGeneral Motors
Konečně se dostáváme k závěrečnému minitestu, který vznikl na akci Family Day, pořádaném importérem BMW, společností AuTec Group.
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
… že furt šíříte tyhle pohádky o spotřebě Imprezy. Když jsem se s ní snažil o co největší spotřebu, jel jsem celou nádrž co to dalo, nedostal jsem se přes 22 litrů. Při svižný jízdě s velmi častym využívání potenciálu auta (ono to prostě ani jinak nejde) jezdím tak za 16-17. Je to MY2006.
No vidíte, já dokázal plnou nádrž devadesátdevítky ztrestat za necelou hodinu…
Nádrž je 60l, tak řekněme, že jste vypil aspoň 50l. Při 25l na 100 km necelá hodina znamená průměr přes 200km/h. Při spotřebě 30l/100km asi 180km/h. Asi se nejmenujete Míra Dušín, že ne? 😉
Ja myslim, ze staci letet hodne ostre po okresce, do vracecek radit pod plynem jednicku a drzet otacky porad kolem 4000+. Potom ta spotreba nahoru leti opravdu sama ;).
No já nevím, tohle je styl, kterej s Imprezou budeš jezdit skoro furt, když se na takový silnice dostaneš a jak říkám, dostat se přes 20 mi fakt nejde. Ještě si tak dovedu představit projet nádrž v Sosnový, že by to k těm 25 mohlo bejt. No nic, já se nechci hádat. Sám jsem si Imprezu kupoval s tím, že bude jezdit opravdu za hodně a teď vidím, že to s ní zdaleka není tak hrozný. Kamarád s 350Z je na tom v podstatě jen o malinko líp…
Ano, je pravda, že větší část té hodiny byla na uzavřeném okruhu, kde jsem skutečně zkoušel, co to auto umí. Je pravda, že takhle zběsile ostře se po běžné silnici jet nedá (tedy, dá, ale dělají to jen hovada), ale je fakt, že známý jezdil se Z3 M roadsterem a když jel na společnou vyjížďku s majitelem Imprezy, byl vždycky o pěkných pár litrů níž. Je ale možné, že jsem měl smůlu na žravé, špatně zajeté exempláře.
ze mate naprosto stejne dojmy jako Richard Hammond, je to auto vazne takovy zvire?
Záleží na tom, jak se k němu člověk chová. Když jedete normálně, je to trochu nuda. Když mu ukážete, kdo je tu pán, bude se vzpouzet – a to je ta nejlepší zábava.
to je jak s zenskejma 🙂
jj, taky jsem v něm teď o víkendu na chvíli seděl. neskutečný zážitek. supr už je protočení motoru na neutrál, kdy se hýbe celé auto. a ubrání plynu je doprovázeno nádherným "prskáním" do výfuku.
ten motor dokáže jako nic urvat zadek i na rozpáleném letištním asfaltu.
jen mě překvapila jedna věc. při otáčce o 180° na 1 to auto při přidání plynu šlo přes čumák ven. a stejně se chovala Z4 3.0si. a stejně se bohužel chová moje 325i. že by dnes byly všechny nové BMW nedotáčivé? teda asi ne, 1er prý furt vrtí zadkem.
Nové bavoráky mají většinou podovzky naladěné nedotáčivě, takže při náhlém přidání plynu tlačí auto po čumáku ven. I jednička. Když máte ale dost výkonu a na plyn jdete dost tvrdě (ve správných otáčkách a se správným stupněm), zadek utrhnete.
Když to ale přeženete s nájezdovou rychlostí do zatáčky, většinou se dřív utrhne zadek. Nicméně se zapnutým ESP to není žádné extra drama, včera jsem to zkoušel na kluzné fólii… vypnete ho a jste pasažér…
To si to auta na family day mohl půjčit každý nebo bylo jen pro novináře ?
Tato akce nebyla primárně určena pro novináře, ale pro zákazníky BMW, u kterých je naděje, že jejich dalším autem bude opět bavorák. Tímto způsobem mají možnost srovnat jízdní vlastnosti svého vozu s novými modely.
JJ, jel jsem presne s tou samou 🙂 SPZ: M SH 4359 , pridat k 343 konikum dalsich 100, tak by to byla luxusni zabava 🙂 Ale kupecko bude urcite lepsi.. Kdyz auto, tak s pevnou strechou….