Bleskový test: kladivo na Boxster

4 fotografieGeneral Motors

Konečně se dostáváme k závěrečnému minitestu, který vznikl na akci Family Day, pořádaném importérem BMW, společností AuTec Group.

Diskuze

14 komentářů

    RadekSTI

    … že furt šíříte tyhle pohádky o spotřebě Imprezy. Když jsem se s ní snažil o co největší spotřebu, jel jsem celou nádrž co to dalo, nedostal jsem se přes 22 litrů. Při svižný jízdě s velmi častym využívání potenciálu auta (ono to prostě ani jinak nejde) jezdím tak za 16-17. Je to MY2006.

    Honza Koubek, autoweb.cz

    No vidíte, já dokázal plnou nádrž devadesátdevítky ztrestat za necelou hodinu…

    RadekSTI

    Nádrž je 60l, tak řekněme, že jste vypil aspoň 50l. Při 25l na 100 km necelá hodina znamená průměr přes 200km/h. Při spotřebě 30l/100km asi 180km/h. Asi se nejmenujete Míra Dušín, že ne? 😉

    KFL

    Ja myslim, ze staci letet hodne ostre po okresce, do vracecek radit pod plynem jednicku a drzet otacky porad kolem 4000+. Potom ta spotreba nahoru leti opravdu sama ;).

    RadekSTI

    No já nevím, tohle je styl, kterej s Imprezou budeš jezdit skoro furt, když se na takový silnice dostaneš a jak říkám, dostat se přes 20 mi fakt nejde. Ještě si tak dovedu představit projet nádrž v Sosnový, že by to k těm 25 mohlo bejt. No nic, já se nechci hádat. Sám jsem si Imprezu kupoval s tím, že bude jezdit opravdu za hodně a teď vidím, že to s ní zdaleka není tak hrozný. Kamarád s 350Z je na tom v podstatě jen o malinko líp…

    Honza Koubek, autoweb.cz

    Ano, je pravda, že větší část té hodiny byla na uzavřeném okruhu, kde jsem skutečně zkoušel, co to auto umí. Je pravda, že takhle zběsile ostře se po běžné silnici jet nedá (tedy, dá, ale dělají to jen hovada), ale je fakt, že známý jezdil se Z3 M roadsterem a když jel na společnou vyjížďku s majitelem Imprezy, byl vždycky o pěkných pár litrů níž. Je ale možné, že jsem měl smůlu na žravé, špatně zajeté exempláře.

    w00t

    ze mate naprosto stejne dojmy jako Richard Hammond, je to auto vazne takovy zvire?

    Honza Koubek, autoweb.cz

    Záleží na tom, jak se k němu člověk chová. Když jedete normálně, je to trochu nuda. Když mu ukážete, kdo je tu pán, bude se vzpouzet – a to je ta nejlepší zábava.

    w00t

    to je jak s zenskejma 🙂

    MMira

    jj, taky jsem v něm teď o víkendu na chvíli seděl. neskutečný zážitek. supr už je protočení motoru na neutrál, kdy se hýbe celé auto. a ubrání plynu je doprovázeno nádherným "prskáním" do výfuku.

    ten motor dokáže jako nic urvat zadek i na rozpáleném letištním asfaltu.

    jen mě překvapila jedna věc. při otáčce o 180° na 1 to auto při přidání plynu šlo přes čumák ven. a stejně se chovala Z4 3.0si. a stejně se bohužel chová moje 325i. že by dnes byly všechny nové BMW nedotáčivé? teda asi ne, 1er prý furt vrtí zadkem.

    Honza Koubek, autoweb.cz

    Nové bavoráky mají většinou podovzky naladěné nedotáčivě, takže při náhlém přidání plynu tlačí auto po čumáku ven. I jednička. Když máte ale dost výkonu a na plyn jdete dost tvrdě (ve správných otáčkách a se správným stupněm), zadek utrhnete.

    Když to ale přeženete s nájezdovou rychlostí do zatáčky, většinou se dřív utrhne zadek. Nicméně se zapnutým ESP to není žádné extra drama, včera jsem to zkoušel na kluzné fólii… vypnete ho a jste pasažér…

    Petrxyz

    To si to auta na family day mohl půjčit každý nebo bylo jen pro novináře ?

    Honza Koubek, autoweb.cz

    Tato akce nebyla primárně určena pro novináře, ale pro zákazníky BMW, u kterých je naděje, že jejich dalším autem bude opět bavorák. Tímto způsobem mají možnost srovnat jízdní vlastnosti svého vozu s novými modely.

    Patrik Vlášek

    JJ, jel jsem presne s tou samou 🙂 SPZ: M SH 4359 , pridat k 343 konikum dalsich 100, tak by to byla luxusni zabava 🙂 Ale kupecko bude urcite lepsi.. Kdyz auto, tak s pevnou strechou….

Zpět na článek

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

TOPlist