Bleskový test: Jak se „tuní“ limuzíny

10 fotografiíZajímavosti o autech

Cílem většiny řidičů, kteří podlehli tuningu je jediné: co nejvíc se lišit od ostatních. Jenže touhu odlišit se nemají jen nevybouření mladíci, individualismus kvete v každém věku.

Diskuze

14 komentářů

    jarda

    Jo tak tomuhle se rika v plny palbe:-)))

    jirka

    tak ale stenje fak nechapu ze kdys uz tam daj za takovej balik vybavu tak ze jim nevyzbidou prachy na poradny kridlo a spojler jako bylo v rychle a zbjesile!!!!! a diody tam taky mohly dat aby si nekdo nemislel ze na to nemaj kdys uz je to tak drahy vsechno !!!!!!!! kdys uz to je pekne jede tak at to taky podle toho vipada neee?!!!! tot muj nazor, vas jirka

    blejboy

    Hmmm ty seš fakt jouda…. Takže tobo se spiš líbí tuzing než tuning. Účelem těchto úprav určitě nebylo aby auto počmárali svítivě zelenou a kravsky velký křídlo…

    Deen

    tak takhle si predstavuju upraveny auto. a ne dat na kufr kridlo jak z boeingu…

    Marthuf

    Mám rád lidi, kteří doukážou ostatním šlápnout na kuří oko;) Lepit na sedmičkového bavoráka hliníkové křídlo by snad nikoho nenapadlo,ne? I když…

    Rudla

    I když:

    http://hvtm.totalcar.hu/car/m/bmw/038148.jpg

    (Je to sice pětka, ale vypovídá to o lecčems… :-)))

    ondra

    tak jeste to z4 m a bude to vsechno;)

    Michal

    Individual většinou nestojí víc než 20 000 euro. Proto by mě celkem zajímalo, co dalšího tam ještě bylo..

    Honza Koubek, autoweb.cz

    U BMW není problém dosáhnout navýšení ceny o víc než půl milionu i bez využití nabídky individual. Příplatky nejsou levné, pro příklad: Adaptiv Drive stojí 96 tisíc, kola stála 75, Komfortní odemykání 35, střešní okno 40, elektrické roletky na zadní okna 37, dálkové vytápění 35, aktivní tempomat 62, navigace 63, Night Vision 59, Hi-Fi 38, adaptivní světla 20, klimatizace 19, zadní elektrické komfortní sedačky 92, přední 57… ono se to nasčítá…

    MD3

    Tie kolesa stoja tusim 75 jedno. cize vsetky stoja asi 300000. a to je prosim pekne iba doplatok…

    Honza Koubek, autoweb.cz

    Nikoli, kola Y-spoke 149 stojí 75 653 Kč dohromady, ačkoli nepochybuji, že by se dala sehnat i nějaká čtyřikrát dražší.

    Elsin

    75 je příplatek,ne?To znamená, že ty kola stojí 75 tis. plus cena těch základních, která může být třeba 50…

    Jazdec

    ..nema toto vsetko pripravovany lexus uz v serii? a este ovela viac? 🙂 ale inak pekna kara

    Elsin

    od té doby, co jezdim v GS bych se nedivil, kdyby měl nový LS v základu i sluhu…Ostatně článek o výbavě nového LS najdeš v editorialu…tedy co se el. pomocníků týká.Jinak tam máš i elektrické otevírání dveří a podobný kravinky:)

Zpět na článek

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

TOPlist