Bleskový test: Baby M5
5 fotografiíBMW M5
V rámci superrychlého testu vám přinášíme mnichovský supersedan... ale ne ten, který vás teď napadl.
Vyzkoušeli jsme rodinný kombík, který strčí Octavii do kapsy jejími vlastními zbraněmi
Ameriky za pár šupů: Co si můžete koupit za maximálních 250 tisíc?
Parkování podélné, kolmé, šikmé, ve druhé řadě, v jednosměrce. Jak je to vlastně správně?
Toyota odmítá rychlý konec dieselu. Chystá unikátní technologii ke změně barvy karoserie
5 fotografiíBMW M5
V rámci superrychlého testu vám přinášíme mnichovský supersedan... ale ne ten, který vás teď napadl.
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
SMG už za 40, to jde.. Jen ten otřesný design se nemění.
Jinak kdybych byl odkázán na 1 auto – tak by to bylo něco takového.
A co jsou ty kulate otvory dole v masce?
to by měly být radary pro aktivní tempomat, kterými auto zjišťuje pozici od auta jedoucího vpředu při zapnutém tepmomatu
Ano, jeden z nich je radar aktivního tempomatu, druhý je objektiv systému Nightvision – bohužel jsem nejezdil ve tmě, takže jsem ho nemohl ostestovat. Ale prakticky je to infračervená kamera, pormítající černobílý obraz na displej navigace.
Zajimalo by me kolik ma vykon(tedy spis kroutici moment) M5 pri normalnim provozu bez zapnuteho tlacitka POWER. Vim ze je to 400 koni ale zda to orizne i kroutak to jsem se zatim nikde nedozvedel. Myslim si tedy ze pri beznem provozu(tedy ne na okruhu) mezi 550i a M5 nebude moc rozdil ve vykonech(367k,490Nm vs. 400k,?Nm)….asi:-)
Takže bych chtěl vzdát hold autorovi příspěvku. Výborný článek, liský, věcný, stručný a přesto naprosto srozumitelný. Všichni víme, jak pětková řada vypadá, takže fotografie nejsou potřeba. Kéž by takových článků bylo na české internetové scéně více.
No ja jsem byl uplne prvni kdo jel konkretne s timto vozem. Autec poradal tuto akci asi pred 1,5 mes. Ten den jsem se svezl z 330i Mpaket kombi automat, pak 550i SMG a 535dA. A musim rici ze to nejvice se mi libila ta 535d, lepsi zatah atd. Zavodili jsem behem te jizdy ja 550i a 535d a na svetlech mi ujela, ta SMG je vec ktera se musi umet. Ale zas takovy rozdil mezi 550i a moji 330iA 2001 jsem nepostrech. Mozna az po 200kmh. I na dalnici obycejna 530d se mne drzela kdyz jsem jel v 550i jen po 200kmh jsem ji zacal ujizdet. Ale to nocni videni se mi libilo, funguje i pres den…
Mozna to bylo tim ze mela na tachometru je 55km! A ta prevodovka SMG v automatickem rezimu je straaasne pomala, rucne nam to nedovolili ridit, to neumel ani ten z te akce autecu ten hostes. Kdyby tam obycejny automat, nebo manual tak to je jine kafe, SMGcko je fakt hnus.
JJ, taky jsem jel presne s ni , akorat ta prevodovka SMG v manualnim rezimu .. aaa hruza des… jinak super auto auto, ale Z4 M je Z4 M 🙂
Tata ji ma jako firemni. Puvodne jezdil 540i a kdyz ji chtel menit, tak bylo jasny je to bude opet petka. Snazil jsem se ho presvedcit do M5, ale nepodarilo se 🙁 (finance jsou finance).
Ale i tak – je to kara jako bejk.