Bioraketa – ’65 Chevy Impala
800 koní pro ekologický hot rod od Galpin Auto Sports.
Cupra Formentor představuje lovebrand, kterým svou osobnost posunete na jinou úroveň
První seznámení s novou Škodou Kodiaq: Potěší nejsilnější diesel a naladění podvozku
Stopadesátka na českých dálnicích? Jen na zlomku úseků a s omezeními
Nové Lamborghini Huracán SVJ je posledním ryze spalovacím supersportem značky. Nástupce bude hybrid
Staráte se o mytí podvozku vašeho vozu? Tohle jsou důvody, proč to nezanedbat
BMW odhaluje další evoluci projektu Goldfisch. Vlajková limuzína měla mít motor V16
Vyzkoušeli jsme rodinný kombík, který strčí Octavii do kapsy jejími vlastními zbraněmi
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Hmm a jak dlouho vydrží převodovka, spojka, náprava, pneumatiky…:) Když i u AMG omezujou toč.moment na 1000Nm, tak to asi nebude tak snadný, uděla součástky, který byx vydrželi ještě víc aspoň pár tisíc km
tak ta kara bude urcite budto na takovyhle rychlovky nebo na "cruising" 🙂
Takova kara bude na hovno. A Xzibit at si vylize p*del…
to je konecne slovo do pranice…
jenže MB používá téměř standartní součástky, ale když stavíš auto s výkonem 1900Nm tak je jasný že si necháš udělat na zakázku převodovku, spojku(no beztak je to automat), poloosy atd.. na ten výkon, ale to by tě taky mohlo napadnout 😉
Auto s kroutakem 1900 Nm 🙂 Vykon tady nabyl uvaden. Ale to se stane.
vykon 800 koni, kroutak 1898. je to tam vsechno napsany 🙂
Fotky o ničem. To skoro ani nestálo za zmínku.